• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Tarrant schreef:
    (...)
    Okeee. Yes c:
    Moet je daar nog een speciale app voor hebben?


    Alleen de pokémon GO app. Maar je moet even kijken hoe je het erop krijgt, in het startbericht staat een link (: Hij is namelijk nog niet officieel uit in europa.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wat houden die pokestops in?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Alleen de pokémon GO app. Maar je moet even kijken hoe je het erop krijgt, in het startbericht staat een link (: Hij is namelijk nog niet officieel uit in europa.

    Ik word er geen wijs uit. Dan moet ik een app van dropbox downloaden?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Burritho schreef:
    Wat houden die pokestops in?


    Ik heb er eentje bezocht en kregen allemaal pokéballs ;D Dus denk dat je daar gewoon random spullen kan krijgen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Tarrant schreef:
    (...)
    Ik word er geen wijs uit. Dan moet ik een app van dropbox downloaden?


    Ik kan je wel helpen als je het op ios wilt krijgen, maar android weet ik helaas niet zoveel van :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Klopt het dat de beginmap een soort kaart in van je real–life locatie? Want bij mij kloppen al die wegen met mijn straten, haha. ^^

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 13:40 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ik heb er eentje bezocht en kregen allemaal pokéballs ;D Dus denk dat je daar gewoon random spullen kan krijgen.


    Super chil. Er is er een bij mij in de straat. ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    ANTI schreef:
    Klopt het dat de beginmap een soort kaart in van je real–life locatie? Want bij mij kloppen al die wegen met mijn straten, haha. ^^


    Inderdaad ja!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Inderdaad ja!


    Oh, super nice! En moet je ook (echt in real life) gaan fietsen bijvoorbeeld naar die Poké–stops? Aangezien mijn char er niet naartoe wilt lopen in de game. :')

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 13:40 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Oeh, dit is leuk :Y)

    Ik ben bezig met een Apple ID aanmaken zoals in de link is aangegeven (ik download m met ios, obviously), maar ik weet niet wat ik in moet vullen bij telefoonnummer. Wat hebben andere ios gebruikers ingevuld, als ik vragen mag?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Rauch schreef:
    Oeh, dit is leuk :Y)

    Ik ben bezig met een Apple ID aanmaken zoals in de link is aangegeven (ik download m met ios, obviously), maar ik weet niet wat ik in moet vullen bij telefoonnummer. Wat hebben andere ios gebruikers ingevuld, als ik vragen mag?


    Je kan gewoon random nummer invullen, als de hoeveelheid maar klopt. c: Tenminste, dat is op mijn iPad altijd zo.


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    Oh, super nice! En moet je ook (echt in real life) gaan fietsen bijvoorbeeld naar die Poké–stops? Aangezien mijn char er niet naartoe wilt lopen in de game. :')


    Jup! Je moet echt rondlopen en het is echt super leuk! probeer gewoon niet overreden te worden door een auto. Van wat ik heb gezien kan je een pokémon vangen als hij nog redelijk in je buurt zit maar op verdere afstand moet je er echt naartoe

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 13:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    -Dubbel-

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 13:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Woeeh hij is aan het downloaden!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ben zo gelukkig nu, en ik merk nu wel dat ik in het centrum van de stad woon heb ik het idee :') maar oh well, ik denk dat ik nu eindelijk motivatie heb gevonden om een stukje te gaan joggen, dan komt mijn ei uit :')


    We've lived in the shadows for far too long.