• Ja, daar wilde ik het even over hebben. Want vandaag stond er weer een knape vent in de bus, zo jammer dat hij een zonnebril op had, want ik had graag geweten wat voor kleur ogen hij had. En de dag daarvoor stond er een jongen met mooie ogen in de bus, van die groen-bruine ogen, heel licht en zo mooi. Maar het is dan dus heel moeilijk om niet te gaan staren, want dan ben ik bang dat ze het doorhebben en dat het dan ongemakkelijk wordt. Ik kijk ook wel eens naar vrouwen, maar ik heb dan nooit het gevoel dat het ongemakkelijk kan worden. Waarschijnlijk omdat ik hetero ben en dus mij niet aangetrokken voel tot hen.

    Maar heb jij het ook wel eens dat je naar een onbekende staart als je met het openbaar vervoer reist en hoopt dat hij/zij je niet betrapt?


    Physics is awesome

    ik als ik in de spiegel kijk *wbw*

    nee, ik zie heel soms knappe mensen maar de bussen van Mechelen zitten vol met rare mensen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 21:04 ]


    Heaven is a place that we all have

    Op de een of andere manier weten de knappe mensen altijd naar mij toe te lopen en altijd iets te vragen (naar de weg, een sigaret, hoe laat het is). Hallo, onzekerheid.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 21:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Neh, ik ben altijd die knappe waarnaar iedereen kijkt in het ov. (krul)


    Was dat een geintje of je ego?


    Physics is awesome

    Ik weet nooit een goede houding aan te nemen zodra ik een knap iemand spot. Als ik merk dat er een knap iemand in de buurt zit, probeer ik juist al het oogcontact te vermijden. :')

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Was dat een geintje of je ego?


    Een geintje, haha. 8D


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Er is een hippie die ik een paar keer ben tegengekomen rond mijn woonplaats en in de trein en hij heeft echt eng lichte ogen zo van het lichtste ijsblauw dat je ooit hebt gezien en afgelopen keer zat ik naar hem te staren in de trein en hij had wat gedronken of zo want hij zag me en glimlachte en keek mij even waarderend aan en vanaf dat punt heb ik een low key obsessie met het terugvinden van mijn dronken vampierooghippie maar ik heb hem nu al bijna een halve maand niet meer gezien :c


    Nu probeer ik mij echt voor te stellen hoe zijn ogen eruit zien. Ik ben erg voor privacy anders had ik gevraagd of je de volgende keer niet stiekem een foto kan maken. Misschien had hij doordat hij had gedronken wat meer moed en durfde hij daardoor soort van met je te flirten. Ik hoop dat je hem terug vind. En dat hij aardig is, als hij besluit om met je te gaan kletsen.


    Physics is awesome

    Spotgaai schreef:
    Ik zat laatst naast iemand die ontzettend lekker rook, baalde echt toen hij uitstapte na 20 minuten :c


    Dat kan ik begrijpen. Dat heb ik een keer in de zomer gehad, toen ik stond te wachten voor de brug (op de fiets) en de jongeman naast mij rook echt heerlijk.


    Physics is awesome

    Scribe schreef:
    Ik heb het soms aan de kassa. Als mensen super lekker ruiken of een bepaalde mooie uitstraling hebben.


    Wat bedoel je dan precies met een bepaalde mooie uitstraling hebben?


    Physics is awesome

    Wendelin schreef:
    Oh man ja dat is echt intens. Ik staar dan maar gewoon, heb ik ook nog een beetje een leuke dag, hahaha. :')


    Tot nu toe straen ze nooit terug. Bij jou wel? Ik doe het met pauzes, even kijken en dan ergens anders naar kijken.


    Physics is awesome

    Philip schreef:
    Begin dit jaar zat er een jongen in de bus en die leek als twee druppels water op harry Styles. Als ik een fan was had ik een foto met hem genomen lol


    Harry Styles toen ie nog lang haar had of nu hij kort haar heeft? Als ik jou was en genoeg lef had, dan zou ik hebben gevraagd voor een foto.


    Physics is awesome

    Falquan schreef:
    Haha, oh god, ik moet weer denken aan een knappe gast in de bus die ik toentertijd nam naar school. Maar toen ik een andere bus moest nemen en hem dus niet meer zag, had ik mijn fietsroute ietwat aangepast, zodat ik langs de bushalte waar hij opstapte zou fietsen, net voor die bus kwam. Ik ben hopeloos. Heb m al een jaar niet meer gezien, tho.


    Misschien is hij ook van bus veranderd? Misschien zoekt hij jou ook wel.
    Dat is knap naar. Nu wil ik je echt knuffelen en zeggen dat je hem echt wel weer tegenkomt.


    Physics is awesome

    Standal schreef:
    En altijd voelt het als een afscheid als jij dan moet uitstappen of hij. "Ik zie hem nooit meer terug" Dramatisch is dat.


    Laatste keer wel, hij was mooi gespierd en hij had wel een beetje een grumpy face, maar toch. Het waren waarschijnlijk hormonen ofzo, maar hij zag er echt goed uit. Ik moest uitstappen en ik was liever bijven zitten om van het mooie uitzicht te genieten. Ach ja, misschien maar beter ook anders was ik misschien gaan kwijlen. ;)


    Physics is awesome

    Ah, ik heb wel eens dat mensen naar mij staren, maar dan zijn het vooral vernietigende/jaloerse (ik ken niet echt onderscheid) blikken oid. Mweh.


    26 - 02 - '16

    Heathens schreef:
    Gisteren zat er echt een onwijs knappe jongen in de trein. Hij bleef mij ook zo aankijken, wat ik best wel ongemakkelijk vond haha — ik wist niet waar te kijken :'D En ik zat daar ook zo lekker charmant mijn koffie op te drinken. Helaas moest hij twee/drie stations verder uitstappen, jammer genoeg :').


    Wat leuk voor je. Dat is ook ongemakkelijk, want als je iemand blijft aankijken kan je die dat opvatten als flirten of dat je dominant wilt zijn.
    Nu zie ik het helemaal voor me. Arme jij, dat is balen. Maar misshien zit ie binnenkort wel weer in de trein.

    Doet me trouwens denken aan een keer dat ik in de trein zat en degene die tegen over me zat iets vies deed. Sommige dingen doe je gewoon niet.


    Physics is awesome

    Ach, da's nog niets. Ik heb al eens meegemaakt dat ik een jongen en een meisje uit een trein wc zag komen en wat hing er daarna een lucht... Bah :/


    26 - 02 - '16