• Ja, daar wilde ik het even over hebben. Want vandaag stond er weer een knape vent in de bus, zo jammer dat hij een zonnebril op had, want ik had graag geweten wat voor kleur ogen hij had. En de dag daarvoor stond er een jongen met mooie ogen in de bus, van die groen-bruine ogen, heel licht en zo mooi. Maar het is dan dus heel moeilijk om niet te gaan staren, want dan ben ik bang dat ze het doorhebben en dat het dan ongemakkelijk wordt. Ik kijk ook wel eens naar vrouwen, maar ik heb dan nooit het gevoel dat het ongemakkelijk kan worden. Waarschijnlijk omdat ik hetero ben en dus mij niet aangetrokken voel tot hen.

    Maar heb jij het ook wel eens dat je naar een onbekende staart als je met het openbaar vervoer reist en hoopt dat hij/zij je niet betrapt?


    Physics is awesome

    Fisher schreef:
    En dan zit ik altijd bij een compleet bejaardentehuis of een kleuterschool in het OV =[
    Ik mis duidelijk heel wat... Misschien moet ik eens buiten de vakantie wat vaker met de trein gaan.


    Dat heb ik ook wel eens gehad. Ik voel met je mee. Vooral als de kinderen het een goed idee vinden om te gaan schreeuwen.
    Hoewel het ook heel handig is als je nog personages nodig hebt voor je verhalen, moet ik toegeven. Ik bedoel, als je een kind nodig hebt voor je verhaal en je hebt geen inspiratie.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Harry Styles toen ie nog lang haar had of nu hij kort haar heeft? Als ik jou was en genoeg lef had, dan zou ik hebben gevraagd voor een foto.


    Welll ik vind mijzelf alles behalve knap dus ik ging dat sws niet doen; random mensen aanspreken en vooral niet als ze knap zijn want dan heb ik wel altijd gevoel dat ik neit goed genoeg ben. Yup #drama



    Hier leek hij op.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wampus schreef:
    Op de een of andere manier weten de knappe mensen altijd naar mij toe te lopen en altijd iets te vragen (naar de weg, een sigaret, hoe laat het is). Hallo, onzekerheid.


    Dan zie je er waarschijnlijk betrouwbaar of vriendelijk uit. Zo van, he die kan ik wel vragen voor iets.
    Het is dan wel lastig met je onzekerheid.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dan zie je er waarschijnlijk betrouwbaar of vriendelijk uit. Zo van, he die kan ik wel vragen voor iets.
    Het is dan wel lastig met je onzekerheid.

    Dat betwijfel ik, omdat ik vaak hoor dat ik een hard uiterlijk heb lol. En vaak sarcastisch ben, waar ze zich aan storen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Philip schreef:
    (...)

    Welll ik vind mijzelf alles behalve knap dus ik ging dat sws niet doen; random mensen aanspreken en vooral niet als ze knap zijn want dan heb ik wel altijd gevoel dat ik neit goed genoeg ben. Yup #drama



    Hier leek hij op.


    Ik vind dat je op zijn minst moet proberen om zijn nummer te krijgen. Hij is echt te knap om te laten lopen en straks heeft ie een vriendin om dat die hem wel durfde aan te spreken.

    Je kan altijd de cheesy openingszin, ken ik jou niet ergens van, gebruiken. Maar misschien heeft ie vaker gehoord dat ie op Harry Styles lijkt dus dat zou ik niet meteen tegen hem zeggen.


    Physics is awesome

    Wampus schreef:
    (...)
    Dat betwijfel ik, omdat ik vaak hoor dat ik een hard uiterlijk heb lol. En vaak sarcastisch ben, waar ze zich aan storen.


    Maar blijkbaar staat dat ook voor betrouwbaarheid, want hoe vaak mensen mij wel niet dingen vragen en zo vrolijk kijk ik nou ook weer niet. Om maar te zwijgen over hoe vaak ik iemands tas helemaal leeg had kunnen halen, omdat mensen mij blijkbaar hun tas toevertrouwen. Nou, moet ik zeggen dat ze daar niet verkeerd in zijn, ik pas er altijd goed op.

    Ik hou wel van sarcasme, ik herken het alleen niet altijd.

    Waarschijnlijk zie je er dan mysterieus uit en willen mensen dan toch wat van je weten.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Wat bedoel je dan precies met een bepaalde mooie uitstraling hebben?


    Ik kan het niet echt uitleggen. Het is gewoon iets wat ze hebben in hun uiterlijk of gedrag wat me heel erg aanspreekt.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb dat met klanten van mij en mijn collega. De 'klanten' die we over de vloer krijgen zijn vluchtelingen, asielzoekers en anderstaligen. Laat ik nu net op een kilometer van een vast opvangcentrum wonen. En laat nu net dat onze klanten dezelfde bus naar en van mijn werkplaats nemen als zij op bezoek moeten komen naar ons. Dusja, ik zit vaak met hen op de bus en soms zie ik iemand en dan staar ik naar die persoon om te zien of het iemand van onze klanten was. :')
    Sommigen herkennen me en komen gewoon doelbewust naast me zitten in de bus om over mijn werk enzo te praten, haha. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wampus schreef:
    (...)
    Dat betwijfel ik, omdat ik vaak hoor dat ik een hard uiterlijk heb lol. En vaak sarcastisch ben, waar ze zich aan storen.

    Ze vinden je gewoon mooi en dachten door small talk met je te kunnen flirten! (wbw)


    Quiet the mind, and the soul will speak.