• Ja, daar wilde ik het even over hebben. Want vandaag stond er weer een knape vent in de bus, zo jammer dat hij een zonnebril op had, want ik had graag geweten wat voor kleur ogen hij had. En de dag daarvoor stond er een jongen met mooie ogen in de bus, van die groen-bruine ogen, heel licht en zo mooi. Maar het is dan dus heel moeilijk om niet te gaan staren, want dan ben ik bang dat ze het doorhebben en dat het dan ongemakkelijk wordt. Ik kijk ook wel eens naar vrouwen, maar ik heb dan nooit het gevoel dat het ongemakkelijk kan worden. Waarschijnlijk omdat ik hetero ben en dus mij niet aangetrokken voel tot hen.

    Maar heb jij het ook wel eens dat je naar een onbekende staart als je met het openbaar vervoer reist en hoopt dat hij/zij je niet betrapt?


    Physics is awesome

    Lolz dat had ik met de Japanner in het vliegtuig vn Dusseldorf naar Charles de Gaulle. Nooit gedacht dat Aziaten er zo mooi uit konden zien :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Neh, ik ben altijd die knappe waarnaar iedereen kijkt in het ov. (krul)


    Your make-up is terrible

    Ik zat laatst naast iemand die ontzettend lekker rook, baalde echt toen hij uitstapte na 20 minuten :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Er is een hippie die ik een paar keer ben tegengekomen rond mijn woonplaats en in de trein en hij heeft echt eng lichte ogen zo van het lichtste ijsblauw dat je ooit hebt gezien en afgelopen keer zat ik naar hem te staren in de trein en hij had wat gedronken of zo want hij zag me en glimlachte en keek mij even waarderend aan en vanaf dat punt heb ik een low key obsessie met het terugvinden van mijn dronken vampierooghippie maar ik heb hem nu al bijna een halve maand niet meer gezien :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik staar naar elke Aziaat, welk geslacht dan ook..



    KOM OP SPLEETOGEN ZIJN TOCH CUTE


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik heb het soms aan de kassa. Als mensen super lekker ruiken of een bepaalde mooie uitstraling hebben.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh man ja dat is echt intens. Ik staar dan maar gewoon, heb ik ook nog een beetje een leuke dag, hahaha. :')


    The truth is out there.

    Zoiets heb ik wel een keer in de supermarkt gehad. Maar ik staar niet, lol.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik probeer dan juist de andere kant op te kijken.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Begin dit jaar zat er een jongen in de bus en die leek als twee druppels water op harry Styles. Als ik een fan was had ik een foto met hem genomen lol


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha, oh god, ik moet weer denken aan een knappe gast in de bus die ik toentertijd nam naar school. Maar toen ik een andere bus moest nemen en hem dus niet meer zag, had ik mijn fietsroute ietwat aangepast, zodat ik langs de bushalte waar hij opstapte zou fietsen, net voor die bus kwam. Ik ben hopeloos. Heb m al een jaar niet meer gezien, tho.


    Stenenlikker

    En altijd voelt het als een afscheid als jij dan moet uitstappen of hij. "Ik zie hem nooit meer terug" Dramatisch is dat.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 11:29 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Dat zijn toch wel de mooie herinneringen aan het OV, alleen ben ik net verhuisd en de bushalte is letterlijk even ver als school zelf. Met de bus naar school zit er niet meer in :c


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Gisteren zat er echt een onwijs knappe jongen in de trein. Hij bleef mij ook zo aankijken, wat ik best wel ongemakkelijk vond haha — ik wist niet waar te kijken :'D En ik zat daar ook zo lekker charmant mijn koffie op te drinken. Helaas moest hij twee/drie stations verder uitstappen, jammer genoeg :').


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    En dan zit ik altijd bij een compleet bejaardentehuis of een kleuterschool in het OV =[
    Ik mis duidelijk heel wat... Misschien moet ik eens buiten de vakantie wat vaker met de trein gaan.


    I am an idiot, I move.