• Hier kunnen we bespreken wanneer er bijv. vakanties zijn, en wat we gaan doen.
    Hier kun je je inschrijven: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911

    En hier begint het avontuur: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178912&page=last&message=232#


    Never grow up, it's a trap.

    Polovina schreef:
    Iemand die een relatie wilt met Mimmi?


    Ik heb zowel Genoveva als Francisco voor haar?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Cicatrice schreef:
    (...)

    Ik heb zowel Genoveva als Francisco voor haar?


    Ik ga hun rollen lezen, heb jij al ideeën?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik weet niet zeker of ze elkaar erg mogen want ze zijn volgens mij best wel verschillend. Iphigeneia is veel minder verlegen dan Mimmi, die redelijk onzeker is.

    Ivy is te beschrijven als het type vechtmachine, vrij beschermend en heel loyaal tegenover vrienden. Dus het ligt eraan hoe Mimmi haar zou benaderen.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Ivy is te beschrijven als het type vechtmachine, vrij beschermend en heel loyaal tegenover vrienden. Dus het ligt eraan hoe Mimmi haar zou benaderen.


    Het is een hele prestatie als Mimmi iemand haat, daarvoor moet diegene heel gemeen/naar zijn of iets hebben gedaan waardoor ze iemand zal haten.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik heb het gevoel dat of Draco haar niet mag omdat ze oogt als het zwakke meisje in de rolstoel of doordat ze juist sterke gaves heeft en hij haar te vriend wilt houden.


    Hmm denk eerder wel dat hij haar te vriend zou willen houden.

    @Verloren dan zijn Rumple en Nim ook gwn gezellig vijanden ;p

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 20:15 ]

    Camhanaich schreef:
    Is er iemand die vrienden/vijanden/iets anders met Iphigeneia wilt zijn?


    Ik heb Draco?

    DarkOne schreef:
    (...)

    Ik heb Draco?

    Heb je al ideeen?

    @Polovina, dan mogen ze elkaar gewoon. Maar Ivy heeft niet super snel mensen die ze vertrouwd.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Heb je al ideeen?

    @Polovina, dan mogen ze elkaar gewoon. Maar Ivy heeft niet super snel mensen die ze vertrouwd.


    Uhm relatie? of liever iets vriendschappelijks?

    Iemand waar ik Genoveva naartoe kan sturen?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik ga zo met Levi posten hoor c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gepost ^^
    Zijn er trouwens nog mensen met een relatievoorstel? Stiekem ben ik namelijk wel in voor een ongemakkelijke liefdesverhouding, hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Gepost ^^
    Zijn er trouwens nog mensen met een relatievoorstel? Stiekem ben ik namelijk wel in voor een ongemakkelijke liefdesverhouding, hehe.



    Als hij van elven uit the lord of the rings houdt dan heb ik; Eärlindë voor je ;p

    Rivailles schreef:
    Gepost ^^
    Zijn er trouwens nog mensen met een relatievoorstel? Stiekem ben ik namelijk wel in voor een ongemakkelijke liefdesverhouding, hehe.

    Iphigeneia is op het moment al belast met twee liefdesrelaties c':


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Iemand vrienden, relatie of vijand worden van Ariël?
    (Lord of the Rings)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Iemand vrienden, relatie of vijand worden van Ariël?
    (Lord of the Rings)



    Ik heb natuurlijk Earlinde tante/nicht + vrienden?
    Uhm Draco heb ik nog? Alleen een liefdesrelatie heeft hij dan al soort van. Alleen hij flirt wel nog beetje met andere meiden.
    En dan ofc Rumple