• Deelnemers:
    - Middernacht | Sims 4 + Aan het Werk, Beleef het Samen, In de Natuur, Welnessdag, Coole keuken, Perfecte Patio | 22:56
    - Iwan | Sims 3 + Wereldavonturen, Levensweg, Ambities, AC pakketen | 0:06
    - Kots
    - Gini | Sims 4 + alle uitbreidingspaketten | 00:15
    - Syoxisia | Sims 4 + Aan het Werk, Beleef het Samen | 22:55
    - JamesPotter | Sims 4 | 21:00
    - GrandR | Sims 4
    - Malec | Sims 4

    Deelnemers voor spek en bonen:
    - Wiarda | Sims 3 + Beestenboel, Studententijd, Ambities, Levensweg
    - Dewgong |
    - Peyton | Sims 3 + Alle uitbreidingspakketen (Ambities uitgezonderd)
    - Bloodborne | Sims 3 + alle uitbreidingspaketten
    - Alex | Sims 4, deluxe edition
    - OpgeroldEten | Sims 4
    Voor sommigen van ons is het alweer zo ver: zomervakantie! En dat wil zeggen dat we alle tijd hebben om eens dingen te doen die we normaal niet doen.
    Middernacht en ik, vonden dit eigenlijk wel een leuk moment om eens een Sims Marathon te organiseren! We nemen een hele dag de tijd om te kijken wie het langst kan simsen achter elkaar, met ondertussen een paar uitdagingen om het leuk te houden!

    Ja, maar wacht even, dat is toch een wedstrijd? Heb je toestemming?
    Ik heb het aan Rubin gevraagd, en omdat dit meer een Challenge is, mag het gewoon georganiseerd worden en hoeft het ook niet bij 'Wedstrijden' te worden geplaatst.

    Oké, wanneer gaan we dit doen?
    Voor nu heb ik 16-07-16 gepland staan, aankomende zaterdag dus. De marathon zal beginnen om 12:00 uur tot wanneer de laatste persoon het opgeeft.

    Maar dan ben ik op vakantie!
    Als er genoeg animo voor is, wil ik dit misschien in augustus nog een keer organiseren (: Geen zorgen dus.

    Oké, wat houdt dit nu eigenlijk allemaal in? Hoe wil je controleren of iemand wel daadwerkelijk bezig is met de sims?
    Voor nu is het plan dat alle deelnemers een story aanmaken. Daarin plaats je om elk uur een update van je progress, met screenshots. Dit hoeven er echt geen honderden te zijn. Twee is al genoeg, met een beetje tekst wat jouw Sim het afgelopen uur heeft uitgespookt.

    Welke Sims gaan we gebruiken?
    Sims 1, 2, 3, en 4 zijn toegestaan. Het is wat jij het fijnst vind. De uitdagingen die we plaatsen, zullen op alle Sims delen gespeeld kunnen worden. Mocht dit niet zo zijn, dan zal er een vervangende opdracht aan toegevoegd worden voor degene die zonder een bepaald uitbreidingspakket spelen.
    Voorbeeld:
    Uitdaging: Laat je mooiste sims huisdier zien!
    Vervangende uitdaging: Verkleed jouw sim als zijn/haar favoriete dier!


    Ben ik verplicht om aan die uitdagingen mee te doen?
    Neehoor, het is gewoon een manier om het spel een beetje uitdagend te houden voor degene die echt van plan zijn om lang door te gaan (:

    Ik wil wel graag meedoen, maar ik kan alleen overdag/'s avonds
    In dat geval mag je voor spek en bonen meedoen. Je maakt dan geen kans op de prijs maar je mag verder meedoen met alle uitdagingen.

    Ho, prijs?
    Degene die het het langst volhoudt, wint een spotlight naar keuze. (: Voor de uitdagingen worden aparte winnaars getrokken, maar dit is echt puur voor de eer.

    Eigenlijk kan ik wel meedoen maar ik moet wel naar de supermarkt/de hond uitlaten/enz
    Het is alleen maar goed om af en toe even pauze te nemen van je spel. Met de Marathon bedoel ik niet dat we allemaal moeten no lifen en nooit achter de pc vandaan mogen. Je mag gewoon gaan eten, een rondje lopen, je broertje of zusje in een bezemkast opsluiten als ze vervelend doen, enzovoort. Zolang je even aangeeft in het topic dat je weg bent, hoelang het ongeveer duurt, en het even zegt als je terug bent, is er niks aan de hand. Pas als je echt een paar uur weg bent, wordt je gediskwalificeerd.

    Ik heb een vraag!
    Ik zou zeggen, stel ze (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 0:15 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben ook nog bezig ja^^ heb alleen te weinig gedaan dit uur om een update te posten(ivm eten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Challenge 4 :Y)


    El Diablo.

    Ik gooi het hoofdstuk voor 19:00 - 20:00 er wat eerder op, zodat ik een pauze tot +/- 20:00 kan nemen.


    That is a perfect copy of reality.

    Het zevende uur!


    That is a perfect copy of reality.

    19:00 - 20:00


    El Diablo.

    EINDELIJK. De oudste zus van Cody is ZWANGER. Duurt ook eeuwen. Als het kind trouwens echt zo'n idiote naam krijgt ben ik gedwongen in te grijpen D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Challenge 5 (:

    En om 20:45 uur ga ik eten, ik ben ongeveer 21:30 uur weer terug gok ik.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik iupdate mijn post rond 21:00 want ik be net een uur weggeweest -door eten-, dus heb erg weinig gedaan.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 20:32 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Challenge 5!


    That is a perfect copy of reality.

    Onee het kind heet Tinus


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    Onee het kind heet Tinus



    o god! Hahahaa


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Iwan schreef:
    Onee het kind heet Tinus


    Geen enkel kind hoort Tinus te heten o.o


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Middernacht schreef:
    (...)


    o god! Hahahaa


    Ja en ze is gescheiden van de vader van het kind en ze is verloofd met een ander maar ze woont nog wel samen met die vader?? Sims doen echt bijzondere dingen zonder controle.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen



    Feestje! Mijn Sim is vandaag 100 jaar geworden!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga er mee stoppen. Ik ben nog steeds ziekig en ik vind het nu genoeg geweest. Ik heb het toch bijna 9 uur vol kunnen houden! Daf is een prestatie!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!