• Deelnemers:
    - Middernacht | Sims 4 + Aan het Werk, Beleef het Samen, In de Natuur, Welnessdag, Coole keuken, Perfecte Patio | 22:56
    - Iwan | Sims 3 + Wereldavonturen, Levensweg, Ambities, AC pakketen | 0:06
    - Kots
    - Gini | Sims 4 + alle uitbreidingspaketten | 00:15
    - Syoxisia | Sims 4 + Aan het Werk, Beleef het Samen | 22:55
    - JamesPotter | Sims 4 | 21:00
    - GrandR | Sims 4
    - Malec | Sims 4

    Deelnemers voor spek en bonen:
    - Wiarda | Sims 3 + Beestenboel, Studententijd, Ambities, Levensweg
    - Dewgong |
    - Peyton | Sims 3 + Alle uitbreidingspakketen (Ambities uitgezonderd)
    - Bloodborne | Sims 3 + alle uitbreidingspaketten
    - Alex | Sims 4, deluxe edition
    - OpgeroldEten | Sims 4
    Voor sommigen van ons is het alweer zo ver: zomervakantie! En dat wil zeggen dat we alle tijd hebben om eens dingen te doen die we normaal niet doen.
    Middernacht en ik, vonden dit eigenlijk wel een leuk moment om eens een Sims Marathon te organiseren! We nemen een hele dag de tijd om te kijken wie het langst kan simsen achter elkaar, met ondertussen een paar uitdagingen om het leuk te houden!

    Ja, maar wacht even, dat is toch een wedstrijd? Heb je toestemming?
    Ik heb het aan Rubin gevraagd, en omdat dit meer een Challenge is, mag het gewoon georganiseerd worden en hoeft het ook niet bij 'Wedstrijden' te worden geplaatst.

    Oké, wanneer gaan we dit doen?
    Voor nu heb ik 16-07-16 gepland staan, aankomende zaterdag dus. De marathon zal beginnen om 12:00 uur tot wanneer de laatste persoon het opgeeft.

    Maar dan ben ik op vakantie!
    Als er genoeg animo voor is, wil ik dit misschien in augustus nog een keer organiseren (: Geen zorgen dus.

    Oké, wat houdt dit nu eigenlijk allemaal in? Hoe wil je controleren of iemand wel daadwerkelijk bezig is met de sims?
    Voor nu is het plan dat alle deelnemers een story aanmaken. Daarin plaats je om elk uur een update van je progress, met screenshots. Dit hoeven er echt geen honderden te zijn. Twee is al genoeg, met een beetje tekst wat jouw Sim het afgelopen uur heeft uitgespookt.

    Welke Sims gaan we gebruiken?
    Sims 1, 2, 3, en 4 zijn toegestaan. Het is wat jij het fijnst vind. De uitdagingen die we plaatsen, zullen op alle Sims delen gespeeld kunnen worden. Mocht dit niet zo zijn, dan zal er een vervangende opdracht aan toegevoegd worden voor degene die zonder een bepaald uitbreidingspakket spelen.
    Voorbeeld:
    Uitdaging: Laat je mooiste sims huisdier zien!
    Vervangende uitdaging: Verkleed jouw sim als zijn/haar favoriete dier!


    Ben ik verplicht om aan die uitdagingen mee te doen?
    Neehoor, het is gewoon een manier om het spel een beetje uitdagend te houden voor degene die echt van plan zijn om lang door te gaan (:

    Ik wil wel graag meedoen, maar ik kan alleen overdag/'s avonds
    In dat geval mag je voor spek en bonen meedoen. Je maakt dan geen kans op de prijs maar je mag verder meedoen met alle uitdagingen.

    Ho, prijs?
    Degene die het het langst volhoudt, wint een spotlight naar keuze. (: Voor de uitdagingen worden aparte winnaars getrokken, maar dit is echt puur voor de eer.

    Eigenlijk kan ik wel meedoen maar ik moet wel naar de supermarkt/de hond uitlaten/enz
    Het is alleen maar goed om af en toe even pauze te nemen van je spel. Met de Marathon bedoel ik niet dat we allemaal moeten no lifen en nooit achter de pc vandaan mogen. Je mag gewoon gaan eten, een rondje lopen, je broertje of zusje in een bezemkast opsluiten als ze vervelend doen, enzovoort. Zolang je even aangeeft in het topic dat je weg bent, hoelang het ongeveer duurt, en het even zegt als je terug bent, is er niks aan de hand. Pas als je echt een paar uur weg bent, wordt je gediskwalificeerd.

    Ik heb een vraag!
    Ik zou zeggen, stel ze (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 0:15 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Iwan schreef:



    Feestje! Mijn Sim is vandaag 100 jaar geworden!


    Woohoo, gefeliciteerd! *O*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    JamesPotter schreef:
    Ik ga er mee stoppen. Ik ben nog steeds ziekig en ik vind het nu genoeg geweest. Ik heb het toch bijna 9 uur vol kunnen houden! Daf is een prestatie!


    9 uur is inderdaad een prestatie! Super gedaan en leuk dat je meedeed (: En heel veel beterschap ofc!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    JamesPotter schreef:
    Ik ga er mee stoppen. Ik ben nog steeds ziekig en ik vind het nu genoeg geweest. Ik heb het toch bijna 9 uur vol kunnen houden! Daf is een prestatie!


    Da's zeker een prestatie! :"D Hoop dat je je morgen weer beter voelt (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    (...)

    Da's zeker een prestatie! :"D Hoop dat je je morgen weer beter voelt (:



    Negen uur is al ongezond goed ;)

    Beterschap!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Het achtste uur!


    That is a perfect copy of reality.

    JamesPotter schreef:
    Ik ga er mee stoppen. Ik ben nog steeds ziekig en ik vind het nu genoeg geweest. Ik heb het toch bijna 9 uur vol kunnen houden! Daf is een prestatie!


    Je hebt goed gestreden! :Y)
    Ik zou eigenlijk ook niet te lang door moeten gaan, omdat ik morgen om 10 voor 8 in de trein moet zitten, help.


    That is a perfect copy of reality.

    Challenge 5 (:


    El Diablo.

    Bedankt iedereen en succes voor degene die nog even doorgaan!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ben er weer trouwens. (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    AHAHA die sluipende Sim kwam net op bezoek en hij sluipt nog steeds en hij heeft ook nog steeds z'n avondkleding aan lol


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    AHAHA die sluipende Sim kwam net op bezoek en hij sluipt nog steeds en hij heeft ook nog steeds z'n avondkleding aan lol


    Geniaal hahahah


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ugh. Ik ga nu maar even een poging wagen aan de foto's op internet te krijgen, ondanks mijn trage verbinding.
    Ondertussen hebben twee van mijn sims hun eerste relatie met elkaar en is een van deze is nu aan het werk. Terwijl de andere drie vrij zijn. Past wel leuk bij zijn karakter haha (al was hij te laat door een date -zilvere medaille-).

    Altijd leuk van die 'random' sims acties haha ^

    Die een werkende sim heeft een carriere switch gemaakt. De rets begint 'morgen'.
    mijn updates staan op de link. Maar ik ha even mijn naam veranderen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 23:40 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ga even een pauze nemen want ik voel me niet heel goed meer na tien uur haha


    El Diablo.

    Het negende uur!

    En nu ga ik een pauze nemen om te douchen, dan zie ik wel of ik nog verder ga of niet. Aangezien ik morgen echt vroeg op moet.


    That is a perfect copy of reality.

    Wow, gewoon al 10 uur bezig allemaal. Super!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"