• Heyhey lieve mensjes,

    Na een jaar radiostilte, heb ik besloten om het officiële "raad het geluid" topic opnieuw te openen, dit nadat ik het even heb overlegd met mijn collega's. Ik dacht dat het wel leuk was om in de zomervakantie iedereen weer op stang te jagen met vreselijke geluidjes die amper te raden zijn! Iedereen is vrij om mee te doen en mogen, indien ze dit zelf willen, ook een geluid naar mij sturen via PB. Wanneer ik het geluid gebruik zal afhangen van de inzendingen maar ik zal alles gebruiken waarvan ik denk dat het jullie knettergek zal maken!
    Er valt niets mee te winnen, het is puur voor mijn plezier! (wbw)

    Er zijn trouwens maar 3 regels:
    • Je mag veel reageren, maar telkens met minstens 3 reacties tussen van een andere user.
    • Je moet telkens een handeling vernoemen bij het object. (Vb: Een paraplu -> Wordt niet goedgekeurd. Je krast met je nagel op de paraplu -> Het juiste antwoord.)
    • Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt, dit om alles overzichtelijk te houden.


    We beginnen alvast met een vrij ingewikkeld geluidje.
    Veel succes iedereen en dat het je mag achtervolgen tot in je nachtmerries!






    Eerdere geluiden:
    Het eerste geluid, geraden door Amica (Draaibeweging met mijn ring langs het dopje van een flesje!)
    HINTS:
    • Het object waar overheen gegaan wordt, is gemaakt van plastic.
    • Het geluid werd gemaakt toen ik mijn duimring aanhad.
    • Ik maak een draai beweging.






    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 15:57 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eledhel schreef:
    Is dat niet zo'n instrument, dat je met een stokje over een geribbeld plankje moet gaan? Geen idee meer hoe dat heet...

    Edit: ik bedoel zo'n ding als dit. Die hadden wij op de basisschool altijd.

    Ja dat is wat ik zei, een raspinstrument noemen ze dat blijkbaar :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    StrawberryShake schreef:
    (...)
    Ja dat is wat ik zei, een raspinstrument noemen ze dat blijkbaar :')

    Oh, hahaha, helaas


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Is dat niet zo'n instrument, dat je met een stokje over een geribbeld plankje moet gaan? Geen idee meer hoe dat heet...

    Edit: ik bedoel zo'n ding als dit. Die hadden wij op de basisschool altijd.


    Had ik ook gezegd, maar is ook niet goed xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, dat is het ook niet. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    In plastic zagen?


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Met iets over bubbeltjesplastic gaan? Of gewoon plastic? Of karton? Of twee schoenen hard over elkaar wrijven? Ergens in zagen misschien?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, met je haarborstel ergens overheen gaan!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nope haha


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Met je computer muis over de muismat heen gaan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is het toevallig een knijpkat waarin je knijpt?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 14:57 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Neen ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil een tip (cat)


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Een eend met een afwijking

    Nee je van die dingen voor kinderen die je dan omdraait en dan komt er geluid uit zoals bijv. een koe en volgens mij is dit dan de eend-variant. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een brommer kickstarten?


    No growth of the heart is ever a waste

    Het klinkt net zoals het geluid dat de veren van een trampoline maken als iemand erop springt, haha


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky