• Dit topic gebruiken we nog niet, alleen als de eerste niet meer kan.


    Never grow up, it's a trap.

    Is dat meisje Rachel? xD

    Rode_Duivels schreef:
    Is dat meisje Rachel? xD

    Ja, heb het er pas net onder gezet :P


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Rode_Duivels schreef:
    Is dat meisje Rachel? xD

    Je hebt Victoria genegeerd :P

    WomanOfFire schreef:
    (...)
    Je hebt Victoria genegeerd :P


    Neen hoor, lees het laatste stukje nog maar eens :P



    Mimmi Bergen • Daughter of Neptune

    Wanneer ik had geantwoord, had ze door dat ik me niet op me gemak voelde bij haar. Ik hoor haar zeggen dat ze ons 'zo graag' wilt leren kennen en soms druk is. Toen ik zat te drinken vroeg ze ook hoe ik mijn drinken kon drinken op zo aparte manier.
    "Dankzij mijn vader kan ik dat," antwoord ik, ik heb namelijk geen zin om nu te zeggen dat ik dochter van Neptunus ben dus dat hou ik maar voor me. Victoria buigt volgens naar me toe en fluistert dat ze het wel regelt. Ze zegt op een nette manier dat we graag ons gesprek met z'n drieën willen afmaken. Daarna biedt het meisje haar excuses en vertrekt daarna. Ik zwijg op haar vertrek. Vervolgens trekt Victoria zowel mij als Elisa naar de kantinejuffrouw.
    "Wat willen jullie?" wordt er gevraagd.
    "Ik neem een Pizza Funghi," zeg ik glimlachend. Ik kijk naar zowel Victoria als Elisa "Wat nemen jullie?". Ik kijk eventjes een tel naar dat meisje die we net een soort van weg hebben gestuurd, maar ik zie al dat iemand anders tegen haar praat dus mijn schuldgevoel kan gelukkig verdwijnen. Ik glimlach als ik de geur ruik van een goddelijke pizza.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Rachel Green (kort stukje maar ik vertrek zo naar Planckendael (een dierentuin in België) dus tot straks!)

    Opeens vraagt er een meisje ofdat ik weet waar de directeur is. Een nieuw slachtoffer. "Euhm, nee, het spijt me heel erg... Maar ik ben zelf ook net nieuw op deze school, dus ik weet het niet... Zullen we anders samen gaan zoeken?" Ik hoopte zo hard dat ze ja ging zeggen, anders ging mijn hele plan mislukken...

    Victoria Adelaide Kane
    ''Im the queen of Scotland''

    Wanneer Mimmi gekozen heeft kijk ik nog even en weet het ook al. 'Ik denk dat ik pizza hawaii neem, ik hou nou eenmaal van
    ananas.' Ik glimlach en kijk dan naar Elisa. 'Wat wil jij, als jij hem niet lust eet ik hem op dus choose.' Mijn glimlach word groter
    en ik giechel binnensmonds. 'Anders zoek ik alvast een tafeltje.' Ik geef Mimmi mijn portemonnee en loop naar een tafel met precies drie stoelen.
    Ik zet mijn tas op de ene en schuif de andere stoel weg zodat Mimmi daar met haar rolstoel kan aanschuiven. Zo meteen haal ik wel mijn tas weg
    als Elisa&Mimmi komen. Dan zie ik de twee meiden, die ene van net en een andere nieuweling die me wel aardig lijkt. Misschien vergeeft ze het
    me wel. Ik haal mijn schouders op en zet mijn oortjes op, dan denk ik weer aan die ene dans met mijn vriendinnen op het Schotse hof... Helaas
    zijn ze hier niet...


    Gabrielle ''Gabriel'' Red
    Ik ben het heksje van de nachtelijke klokkentoren (talking to Rachel)
    "Euhm, nee, het spijt me heel erg... Maar ik ben zelf ook net nieuw op deze school, dus ik weet het niet... Zullen we anders samen gaan zoeken?"
    zegt het meisje terug en ik glimlach. 'Goed! Lijkt me heel leuk!' Ik glimlach en steek mijn hand naar het meisje uit dat wel een paar koppen groter
    is dan mij, maar dat kan mij niet zo veel schelen. Wat me wel scheelt is dat een paar andere meiden haar net hebben weggestuurd en dat
    hoor ik niet te tolereren! Het is best gemeen als je mensen wegstuurt, maar het is ook irritant als je niet dingen met zijn drie mag doen als
    iemand perse mee wil doen. Ik merk dat ik mijn naam nog niet heb gezegd en merk dat dat ook best raar is als ik laat mijn naam ga zeggen
    en al 2 minuten mijn hand uitsteek zonder iets te zeggen. Ik glimlach snel, 'aangenaam kennis te maken, Gabrielle Red, maar je mag me Gabriel noemen.' Ik
    glimlach breder en merk dat mensen ons aanstaren. 'Kijk is, waarom worden we zo aangestaard?' Is het raar als twee nieuwelingen zich voorstellen aan elkaar,
    en als ze vriendinnen worden omdat ze misschien allebei nieuw zijn? Is dat raar op deze school? 'Wacht, ik bedenk wel iets.' Ik pak mijn gouden boek en mijn toverstok.
    'Alva bedakbar berde!' Meteen kijken ze allemaal een andere kant op en doen ze alsof we er niet meer zijn. Oké?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jupiter Stephanie Demeter


    ||Jupiter||Daughter Of Persephone||God Of Hell||
    'Vind je nu ook al het licht niet meer leuk
    "Dat wist ik, had je al verteld toen je me voor het eerst zag..." Hij kijkt even om zich heen, ik lees zijn gedachten. "Ik vond haar niet meer leuk, ze zei niet zoveel terug, plus, ik vind iemand anders leuker als haar, maar ze vind mij jammer genoeg niet leuk..." Ik kijk hem aan met een blik: ik snap je. 'Is het Jo?' Ik ga wat meer in de schaduw lopen, aangezien ik
    zijn gedachten las en hij het veel te licht vond. "Niet op letten joh..." zegt hij wanneer de meiden uit het zicht zijn. 'Ik vind ze eigenlijk best wel raar, we zijn niet echt interessant. Misschien vinden ze jou wel interessant, maar...' Ineens schiet ik in de lach. 'Sorry... ik...' Ik kan gewoon even niet stoppen met lachen, misschien moet hij even lezen wat ik denk.

    Jupiter denkt dat ze verliefd op hem zijn (oehlala) , ze moest lachen om wat ze zelf zij


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Vale Skia Nihil
    "I am a Shadow of a Girl"


    De man kijkt me afwachtend aan, of niet begrijpend, ik kan het even niet van elkaar onderscheiden. 'Wat je waaraan moet doen?' oke, hij begreep het dus niet, ik keek hem kalm aan, gelukkig hield ik mijn gezicht in de plooi. "Nou aan mijn schaduw is niets te doen, ik ben nu toch al onzichtbaar dus dat maakt niet meer uit." ik bleef hem kalm aan kijken, ik zag wel dat hij er niet van hield om een zielig meisje voor zich te hebben dus ik keek hem nog altijd strak aan, hetzelfde wat hij bij mij deed, maar ik doe het sowieso altijd wel. "Hoe ik moet reageren op het pesten..." zeg ik, "Ik negeer het nu en doe gewoon wat ze willen maar is dat het goede?" ik dacht even terug aan daarnet met Draco, zal ik het gaan vertellen, misschien wel, het is wel een goed voorbeeld, "Net zoals daarnet, Draco Malfoy -een pester- begon me te zoenen maar als ik hem nu ga zien dan gaat hij me sowieso voor gek zetten..." ik kijk hem aan, strak, zonder emotie,
    "Dus ik weet nu niet hoe ik moet reageren op het pesten... Kunt u me helpen?"



    Jo Mari Gold
    "I am a Ghost of a Girl"


    'Andere keer dan maar?' zegt ze met een grote grijns waardoor ik een lachje niet kan onderdrukken, oh hopelijk is het niet te Rumple achtig...
    "Ja, een andere keer dan maar..." 'Zullen we naar de kantine, ik wil weten of er geen groente is.' ze likt haarpen af en rijkt haar hand uit.
    'Ga je nu wel met me mee?' ik grijns en pak haar hand, "Ja kan... Maar waarom vind je groente zo belangrijk? Waarom kunnen we niet een leuk geintje uithalen bij een paar docenten, dan heb ik het van vanavond al ingehaald voor jouw..." zeg ik lachend terwijl ik opsta, "Wat vind jij? Ik heb wel een leuk idee..." er verschijnt een geheimzinnig lachje op mijn gezicht.



    Avan Odin Ravens
    "What? I am just smoking"


    'Vind je nu ook al het licht niet meer leuk?’ ik grinnik, ja hoor, mijn gedachten gelezen.
    'Is het Jo?' Jupiter gaat wat meer in de schaduw lopen terwijl ik het een beetje warm krijg, “Ja, Jo…” zeg ik zacht, net iedereen hoeft het te weten, “Maar ze vind mij niet leuk…” als we voorbij de meisjes zijn begint Jupiter te praten 'Ik vind ze eigenlijk best wel raar, we zijn niet echt interessant. Misschien vinden ze jou wel interessant, maar...' ineens schiet ze in de lach. 'Sorry... ik...' ik lach even, “Je hoeft het niet te vertellen, denk maar goed aan wat je wilt zeggen, ik lees het wel…” ik vind haar wel aardig, ze lijkt me een geode vriendin, maar niet zo’n vriendin die veel dingen doet om onheil te krijgen, dat is het verschil, maar misschien heb ik het fout.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jupiter Stephanie Demeter


    ||Jupiter||Daughter Of Persephone||God Of Hell||
    'We hoeven niet te spreken, we lezen het wel.' Ik grinnik bij die gedachten, en hij leest wel wat ik zeggen wil.
    'Ik hoef niet perse een badgirl te zijn, jij bent wel slecht voor ons allebei.' En ik grinnik. Ik loop op de deur af
    en hou hem voor hem open. 'We zouden eigenlijk buiten wandelen. Na u.' Ik doe een buiging en merk dat ik de zware
    deur bijna laat vallen. Ik kijk richting de zon en voel de warmte. Net vond hij het licht niet leuk, misschien moeten we vannacht
    maar gaan wandelen, misschien is dat ook wel een idee...


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Dominique Annabelle Smith
    opening song


    MY HEART IS A GHOST TOWN
    Wanneer ik Jupiter zie merk ik dat ik nog een plicht heb die ik moet vervullen, ik laat Jo maar even
    voor wat het is en richt me nu op haar. Ze houd de deur open voor een jongen, wat Charmant. Ik zorg dat
    ze de deur laat vallen en duw haar dan met haar hoofd tegen de muur, misschien wel een beetje hard...
    Dan begint haar neus weer te bloeden... Net als in het begin. En tot overmaat van ramp graveer ik met
    met mij kleine maar toch scherpe nagel in haar arm:
    Go away. Te laat herinner ik me de jongen nog, die het allemaal gezien kon hebben...

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 13:26 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    † Odette Beatrix Noordhof †



    "Wat vind jij? Ik heb wel een leuk idee..." er verschijnt een geheimzinnig lachje op haar gezicht. Zo
    1 die mij wel aanstaat. 'Goed, welke? Daphne? Levi?' Ik kijk haar geheimzinnig aan en ga naast haar staan.
    'Ik doe alles wat je wil alleen als het slecht is, deal?' Ik draai mijn hoofd naar haar om en grijns.
    'Wat is je plan, tell me.'


    ~

    LEVI ACKERMAN
    × Teacher × Swordsman × Shingeki no Kyojin ×


          Hoe grappig dat iemand naar mij toe komt voor advies bij pesten. Als er iets is waar ik namelijk niet goed mee ben, dan is het alles waar enige sociale interactie bij komt kijken. Ik heb gewoonweg nooit echt geleerd hoe je contact moet leggen met mensen. In mijn jeugd had ik het druk genoeg met andere dingen. Overleven, bijvoorbeeld. Desondanks had ik waarschijnlijk wel een idee.
          'Het is eten of gegeten worden. Als je wilt overleven, zul je moeten laten merken dat je niet zomaar klein te krijgen bent. Laat ze zien wie sterker is. Pesters zullen nooit iemand pakken die ze niet aan kunnen.'
    Althans, dat is mijn ervaring. Zelf is er genoeg op me neer gekeken, grotendeels doordat ik maar klein ben. Maar op het moment dat ik een dolk of zwaard in mijn handen krijg, verandert dat vaak snel genoeg.
          'Van vriendelijkheid wordt misbruikt gemaakt. Je bent hier enkel voor jezelf en je kunt er alleen vanuit gaan dat jij altijd voor jezelf op zult komen, want anderen doen het niet. En wie niet sterk is, moet slim zijn. Je wordt onzichtbaar in de zon? Maak van je vloek jouw geheime wapen. Een onzichtbaar iemand zien ze niet aankomen. Een onzichtbaar iemand is niet te pakken te krijgen. Sta op te wegen je pesters. Laat ze zien wie de baas is. Pas dan wordt het beter.'
    Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo'n heel verhaal op heb gehangen. Het is gewoon niet echt iets voor mij om de adviseur uit te hangen, volgens mij. Nog een reden waarom docent zijn niets voor mij is. Ik kijk Vale afwachtend aan en ben benieuwd of ze me begrijpt en of ze er iets mee gaat doen. Als ze mijn harde blik durft te trotseren, dan moet het tegen die "Draco" ook wel lukken.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vale Skia Nihil
    "I am a Shadow of a Girl"


    De man keek me even aan, hij zat duidelijk ergens aan te denken, 'Het is eten of gegeten worden. Als je wilt overleven, zul je moeten laten merken dat je niet zomaar klein te krijgen bent. Laat ze zien wie sterker is. Pesters zullen nooit iemand pakken die ze niet aan kunnen.' ik kijk hem rustig aan, hij heeft een goed punt, al is het natuurlijk wel gemeen doen tegen hun, ach wat boeit het eigenlijk ook...
    'Van vriendelijkheid wordt misbruikt gemaakt. Je bent hier enkel voor jezelf en je kunt er alleen vanuit gaan dat jij altijd voor jezelf op zult komen, want anderen doen het niet. En wie niet sterk is, moet slim zijn. Je wordt onzichtbaar in de zon? Maak van je vloek jouw geheime wapen. Een onzichtbaar iemand zien ze niet aankomen. Een onzichtbaar iemand is niet te pakken te krijgen. Sta op te wegen je pesters. Laat ze zien wie de baas is. Pas dan wordt het beter.' ik knik even, hij is erg slim, of ja, slim in aanvallen bedenken. Ik kijk hem aan, even verschijnt er een kwaadaardig lachje op mijn gezicht maar die verdwijnt snel weer in mijn neutrale gezicht. Hij kijkt me afwachtend aan, weer kan ik een kwaadaardig lachje niet onderdrukken wanneer ik denk aan wat ik allemaal kan doen, ik kan Draco onzichtbaar aanvallen, ik kan hem voor schut laten zetten om hem te laten struikelen. Omg ik heb hier zin in. "Bedankt..." zeg ik kalm tegen hem terwijl mijn brein zegt dat ik moet gaan springen van blijdschap, maar ik ga het tegen, "Ik ga het gebruiken... U bent slim meneer, doe er iets mee, na vechtkunsten kunt u een heel ander mens zijn, vol liefde, vriendschap, gevoel..." ik weet niet waar het vandaan kwam maar het kwam zoals het kwam, ik bleef hem aankijken, was hij een zwaardvechter? Hij leek wel op een zo'n iemand, ik bleef hem aankijken, zou ik het goed hebben?



    Jo Mari Gold
    "I am a Ghost of a Girl"


    'Goed, welke? Daphne? Levi?' Ze kijkt me geheimzinnig aan en gaat naast me staan.
    'Ik doe alles wat je wil alleen als het slecht is, deal?' "Deal..." zeg ik, "Al wil ik wel graag vaker alleen werken dan samen, maar goed, als ik je een keer nodig hebt dan zeg ik het..."
    'Wat is je plan, tell me.' ik lach even geheimzinnig, "Wat jij moet doen is gewoon de directrice afleiden..." zeg ik geheimzinnig, "Je ziet wel wat er gaat gebeuren..." zeg ik en loop weg, omg dit word geweldig! Ik loop naar de kamer van de directrice en bekijk de beveiliging camera's, ik zie dat Avan het vuur heeft aangestoken, het weghalen kan ik niet maar verdraaien wel... Ik pak de microfoon en zet hem aan, zo kan de hele school me horen via de geluid dingen door de school heen, "Attentie Attentie!" zeg ik kalm door de microfoon, ik was van plan alles te verraden, "Ik zit net de bewaking camera's te bekijken en zie dat Levi Ackerman het vuur heeft aangestoken in de school, hij wou niet verdacht worden dus besloot hij te doen dat hij mensen ging ondervragen om niet verdacht te worden..." het was geen goede zin maar goed, boeiend. Ik hoop maar niet de directrice komt, "En ik zie dat Mister Gold kinderen op zijn kamer heeft zitten, 3 meisjes en 2 jongens, wat gaat hij daarmee doen? Opeten? Hun huid ervan af halen? Iemand anders dat laten doen? Of vieze dingetjes waar we allemaal niet aan willen nadenken? Rumple dat is niet een goede start hoor, de eerste schooldag al!" ik kan mijn lachen bijna niet meer inhouden, geweldig! "En kijk eens wie er veel troep zit te maken! Daphne Topanga Fairy" ik stop even, gelukkig staan er ook veel namen bij, "De nieuwe docent laat alles maar weer vallen hoor, wil iemand haar misschien even helpen of kan ze dit alleen aan?" vraag ik spottend, oké nog een docent, "En we hebben meteen al weer een inbreker als docent! Joey, jammer dat zijn achternaam niet bekend is, maar Joey is bij Levi naar binnen gegaan, ging hij inbreken? Of wou hij vieze dingetjes doen met Levi?" dat laatste kwam er erg spottend uit, ik besloot Vale erbuiten te laten, dit was helemaal voor docenten. Oh wat ben ik benieuwd naar de reacties, iedereen kon dit horen!



    Avan Odin Ravens
    "What? I am just smoking"


    Jupiter begon even wat tegen me te praten maar ik luisterde niet echt, ik was even in gedachten. Ze doet de deur voor me open maar de deur valt dicht en de muur knalt tegen haar hoofd aan, "Jupiter!" schreeuw ik als ze even naar achter valt en er iets in haar arm staat, Go away ik ren naar haar toe, "Jupiter gaat het wel?" ik kijk even om me heen, wat was er zojuist gebeurt?
    Dan hoor ik ineens Jo haar stem door de luidsprekers van de school heen, "Ik zit net de bewaking camera's te bekijken en zie dat Levi Ackerman het vuur heeft aangestoken in de school, hij wou niet verdacht worden dus besloot hij te doen dat hij mensen ging ondervragen om niet verdacht te worden... En ik zie dat Mister Gold kinderen op zijn kamer heeft zitten, 3 meisjes en 2 jongens, wat gaat hij daarmee doen? Opeten? Hun huid ervan af halen? Iemand anders dat laten doen? Of vieze dingetjes waar we allemaal niet aan willen nadenken? Rumple dat is niet een goede start hoor, de eerste schooldag al! En kijk eens wie er veel troep zit te maken! Daphne Topanga Fairy. De nieuwe docent laat alles maar weer vallen hoor, wil iemand haar misschien even helpen of kan ze dit alleen aan? En we hebben meteen al weer een inbreker als docent! Joey, jammer dat zijn achternaam niet bekend is, maar Joey is bij Levi naar binnen gegaan, ging hij inbreken? Of wou hij vieze dingetjes doen met Levi?" ik lach eventjes, Jo werkt zich altijd in de nesten maar komt altijd met een goed idee. Meteen wend ik me terug naar Jupiter, "Gaat het, moet je even naar de ziekenzaal?"

    (Mensen, wil iedereen even naar het stukje van Jo kijken? Dit is iets waar iedereen iets mee heeft, Jo verteld namelijk iets door luidsprekers heen, door de hele school kan je het horen, dus iedereen kan het horen.)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]