• Pokémon GO is een gratis spel (met micro-transacties) voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémon! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémon te spawnen.

    Om rond te lopen in Pokémon GO moet je naar buiten en over straat lopen. Zie je bijvoorbeeld dat er een halve kilometer verderop een Pokémon zit, dan moet je toch echt de deur uit en naar 500 meter verderop gaan.


    TEAM MYSTIC
    Nythe — Allemantheia
    Aerodactyl — KellyMentzij
    Dratini — Pisarro
    Bloodborne — Zwadderaar
    Dewgong — Neophema
    Heathens — Nichelleheij
    Zubat — Crowlens
    Canagan — Jenijary
    Rafe — skTijger
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Parley — Megraket
    Growlithe — Rhainnon
    RepDeReporter — DearDemy
    Divo — Jaccoriginal
    Papiliones — Papiliones
    Ramselaar — enicoline
    Serenata — LowGeorgia
    Sena — CaptainFaelan


    TEAM VALOR
    Assassin — NinjaNiksel
    Rickon — VetGra
    Moltres
    Psyduck
    AdoreDelano
    Lapras — GacktMinki
    FeorgeWeasley — xLizor


    TEAM INSTINCT
    GrandR — RTyrell
    Meganium
    Gini — Shortielyl
    Altrados — Altrados


    USERS
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Nadine23x — Naadien
    Sempre — xChloeK
    Hypno — NoR4U
    StrawberryShake — FamkeJ
    Swampert — PalexRain
    Iwan — Fayanism
    Krolock — LauraVonKrolock
    DSprayberry — miloutenberge
    Rayquaza — Eriepeer


    Laat een berichtje achter als je op de lijst wil ^^
    In welk team zit je?
    Doe ook mee met de Pokémon usernames!
    En geef naamsveranderingen door (:


    MEETINGS
    Noord-Hollanddonderdag 11 augustus

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?
    Is de gekte en hype rondom Pokémon Go te overdreven?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO
    Irritatie factortjes van Pokémon Go!


    BUGS
    - voetstapjes werken niet
    - pokemon staan niet op volgorde van dichtbij naar verder weg

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:38 ]

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Oh hebben ze dat toegevoegd? Ik ga even kijken! Ik heb drie Eevee's namelijk, hahah.

    Oh nee, hij wijst automatisch naar Vaporeon, maar daaronder staan Jolteon en Flareon ook, maar dat is gewoon in welke hij kan evolueren ^^
    Oh, bij mij stond er eerst alleen een Vaporeon, maar sinds ik die heb, staan inderdaad ook Jolteon en Flareon eronder


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Divo schreef:
    (...)Oh, bij mij stond er eerst alleen een Vaporeon, maar sinds ik die heb, staan inderdaad ook Jolteon en Flareon eronder


    Trouwens, het kan ook zijn dat ik ze alle drie zie, omdat ik drie Eevee's heb, of zo. Hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Trouwens, het kan ook zijn dat ik ze alle drie zie, omdat ik drie Eevee's heb, of zo. Hahah.
    Ja, zou kunnen. Ik had er namelijk de hele tijd maar eentje


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gentil schreef:
    Ik vind het gewoon een achterlijk zelfmoordspel. Er zijn mensen die het normaal spelen, maar de meesten niet.

    Kijk dit eens:

    FILMPJE!!!




    Hier kijk dit eens:



    En nee neem niet alles wat braboneger zegt serieus maar ieder met zijn gezond verstand loopt niet zomaar een snelweg op of op een spoor, dit gezeik kreeg ik ook al want ik "schepte op" rot toch lekker op ik vind het hartstikke leuk om spelen en om te laten zien wat ik al heb gevangen.

    Ja er zijn mensen die gewoon niet van dat ding af kunnen blijven, lekker laten gaan en leef je eigen leven, er zijn mensen die kijken links en rechts en zitten er amper op, maar dit heb je ook in pretparken als ze games voor in de wachtrijen gaan publiceren dan zit iedereen meer in zijn telefoon te neuzen dan door het park te kijken, geld met iedere app wel die interactief is.

    ^ Amen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Niet? Ik heb al 0.11 meter 'gelopen' xd

    Ik zeg ook, dat het bij mij niet werkt :')
    Maar gelukkig wel bij jou haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik wil een snorlax geen kut rattata of pidgey goddamnit


    Heaven is a place that we all have

    Petit schreef:
    ik wil een snorlax geen kut rattata of pidgey goddamnit


    Als ik jou was zou ik degene met de minste kracht transferen dan krijg je snoepjes en kan je ze evolueren. Dan heb je niet zoveel Pidgeys en Rattata's.

    Gentil schreef:
    Ik vind het gewoon een achterlijk zelfmoordspel. Er zijn mensen die het normaal spelen, maar de meesten niet.

    Kijk dit eens:

    FILMPJE!!!


    Ik weet niet hoor maar het als er ongelukken van komen ligt het niet aan het spel maar aan degene zelf. Hetzelfde geldt voor Facebook of Whatsapp, dat doen mensen ook constant op straat, daar komen ook ongelukken van maar je hebt zelf in de hand hoe goed je oplet. Dus dat ligt niet aan het spel. Dus sst.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoor maar het als er ongelukken van komen ligt het niet aan het spel maar aan degene zelf. Hetzelfde geldt voor Facebook of Whatsapp, dat doen mensen ook constant op straat, daar komen ook ongelukken van maar je hebt zelf in de hand hoe goed je oplet. Dus dat ligt niet aan het spel. Dus sst.


    Dit of mensen die constant in een pretpark op de pretpark app zitten en te kijken waar ze heen gaan, of mensen die op nieuwssites zitten te lezen, want dat gebeurd ook zo vaak maar daar hoor ik niemand over. En zoals dat iedereen rent naar die plek met die zeldzame pokémon? Laat ze lekker zulke taferelen heb je ook bij een concert van 1D of wie dan ook, dan is het rennen, trekken en duwen.

    Nou ik heb eindelijk me Pikachu hoor. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    RepDeReporter schreef:
    (...)



    Hier kijk dit eens:



    En nee neem niet alles wat braboneger zegt serieus maar ieder met zijn gezond verstand loopt niet zomaar een snelweg op of op een spoor, dit gezeik kreeg ik ook al want ik "schepte op" rot toch lekker op ik vind het hartstikke leuk om spelen en om te laten zien wat ik al heb gevangen.

    Ja er zijn mensen die gewoon niet van dat ding af kunnen blijven, lekker laten gaan en leef je eigen leven, er zijn mensen die kijken links en rechts en zitten er amper op, maar dit heb je ook in pretparken als ze games voor in de wachtrijen gaan publiceren dan zit iedereen meer in zijn telefoon te neuzen dan door het park te kijken, geld met iedere app wel die interactief is.


    Dit filmpje is gewoon hoe het is!


    "Ignite, my love. Ignite."

    RepDeReporter schreef:
    (...)

    Als ik jou was zou ik degene met de minste kracht transferen dan krijg je snoepjes en kan je ze evolueren. Dan heb je niet zoveel Pidgeys en Rattata's.


    dat doe ik al de hele tijd *cry* ik wIL GEWOON EEN GODDAMN SNORLAX WANT UGH

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 15:17 ]


    Heaven is a place that we all have

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Dit filmpje is gewoon hoe het is!



    Natuurlijk zijn opmerking over het spoor en de goeie lieve heer snel zien is natuurlijk een grapje maar hij slaat de spijker wel op zijn kop! Geen weldenkend mens gaat een snelweg of een spoor op om een pokémon te vangen, ja sommigen zijn verslaafd dat ze hem niet weg kunnen leggen maar een groot deel doet dit gewoon met plezier en kijkt wel uit.

    Mijn vriendin kreeg net een snorpax uit haar ei. Echt huilen!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''