• Pokémon GO is een gratis spel (met micro-transacties) voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémon! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémon te spawnen.

    Om rond te lopen in Pokémon GO moet je naar buiten en over straat lopen. Zie je bijvoorbeeld dat er een halve kilometer verderop een Pokémon zit, dan moet je toch echt de deur uit en naar 500 meter verderop gaan.


    TEAM MYSTIC
    Nythe — Allemantheia
    Aerodactyl — KellyMentzij
    Dratini — Pisarro
    Bloodborne — Zwadderaar
    Dewgong — Neophema
    Heathens — Nichelleheij
    Zubat — Crowlens
    Canagan — Jenijary
    Rafe — skTijger
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Parley — Megraket
    Growlithe — Rhainnon
    RepDeReporter — DearDemy
    Divo — Jaccoriginal
    Papiliones — Papiliones
    Ramselaar — enicoline
    Serenata — LowGeorgia
    Sena — CaptainFaelan


    TEAM VALOR
    Assassin — NinjaNiksel
    Rickon — VetGra
    Moltres
    Psyduck
    AdoreDelano
    Lapras — GacktMinki
    FeorgeWeasley — xLizor


    TEAM INSTINCT
    GrandR — RTyrell
    Meganium
    Gini — Shortielyl
    Altrados — Altrados


    USERS
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Nadine23x — Naadien
    Sempre — xChloeK
    Hypno — NoR4U
    StrawberryShake — FamkeJ
    Swampert — PalexRain
    Iwan — Fayanism
    Krolock — LauraVonKrolock
    DSprayberry — miloutenberge
    Rayquaza — Eriepeer


    Laat een berichtje achter als je op de lijst wil ^^
    In welk team zit je?
    Doe ook mee met de Pokémon usernames!
    En geef naamsveranderingen door (:


    MEETINGS
    Noord-Hollanddonderdag 11 augustus

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?
    Is de gekte en hype rondom Pokémon Go te overdreven?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO
    Irritatie factortjes van Pokémon Go!


    BUGS
    - voetstapjes werken niet
    - pokemon staan niet op volgorde van dichtbij naar verder weg

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:38 ]

    Meganium schreef:
    Ik ben bijna level 5. Dan moet een ik Team kiezen. :"D


    Welk team ga je kiezen? Ik ben ook bijna bij level 5. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben ook level vijf maar heb nog geen team moeten kiezen, moet je dan eerst naar zon gym toe?


    take risks

    DSprayberry schreef:
    Ik ben ook level vijf maar heb nog geen team moeten kiezen, moet je dan eerst naar zon gym toe?


    Ja je moet eerst naar een gym, maakt niet uit welke en dan vragen je ze te kiezen.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 17:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RepDeReporter schreef:
    Ja je moet eerst naar een gym, maakt niet uit welke en dan vragen je ze te kiezen.

    Ja, ik zag het. Als ik nu met mijn Level 4 naar een Gym ga, zeggen ze me te wachten tot ik Level 5 heb bereikt. Ik ben er nog niet over uit welk Team ik uiteindelijk zal en wil kiezen.

    Weet iemand of dit kan?

    Ik hem juist een account gemaakt op de officiële pokémon site en nu vraag ik me af of mijn account kan delen met dat account, want ik wil het dus niet meer via mijn mail doen, maar opnieuw beginnen ga ik ook niet xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meganium schreef:
    (...)
    Ja, ik zag het. Als ik nu met mijn Level 4 naar een Gym ga, zeggen ze me te wachten tot ik Level 5 heb bereikt. Ik ben er nog niet over uit welk Team ik uiteindelijk zal en wil kiezen.

    Ja, je kunt pas met lvl 5 naar een gym haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Papiliones schreef:
    Welk team ga je kiezen? Ik ben ook bijna bij level 5. ^^

    Weet ik nog niet. Ik denk dat Team Instinct mij het meest aanspreekt. Ik vind Team Valor ook wel cool. Team Mystic spreekt mij aan vanwege hun voorkeur voor evolutie technieken et cetera, maar ik heb het idee dat echt iedereen Team Mystic kiest, en dan vind ik het weer wat minder leuk worden.

    Aerodactyl schreef:
    Weet iemand of dit kan?

    Ik hem juist een account gemaakt op de officiële pokémon site en nu vraag ik me af of mijn account kan delen met dat account, want ik wil het dus niet meer via mijn mail doen, maar opnieuw beginnen ga ik ook niet xd

    Ik denk dat het wel kan, maar dat je dan overnieuw moet beginnen. Volgens mij vragen ze in het begin of je met Google wil inloggen of met iets anders.

    Meganium schreef:
    (...)
    Ik denk dat het wel kan, maar dat je dan overnieuw moet beginnen. Volgens mij vragen ze in het begin of je met Google wil inloggen of met iets anders.

    Ja dat weet ik... Maar ik wil hem dus koppelen met die andere, zodat ik wel alles houd. Want ik heb geen zin om opnieuw te beginnen.
    Ik heb net namelijk dat account aangemaakt.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 17:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Ja dat weet ik... Maar ik wil hem dus koppelen met die andere, zodat ik wel alles houd. Want ik heb geen zin om opnieuw te beginnen.
    Ik heb net namelijk dat account aangemaakt.

    Nee, dat snap ik. Dan ben je alles kwijt en begin je weer van voren af aan. Ik denk alleen niet dat het kan. Kan je op internet bij het zoeken of op de website van Pokémon zelf er iets over vinden? Je zult ongetwijfeld niet de enige zijn die dit bedacht heeft en nu zo wil koppelen.

    Meganium schreef:
    (...)
    Nee, dat snap ik. Dan ben je alles kwijt en begin je weer van voren af aan. Ik denk alleen niet dat het kan. Kan je op internet bij het zoeken of op de website van Pokémon zelf er iets over vinden? Je zult ongetwijfeld niet de enige zijn die dit bedacht heeft en nu zo wil koppelen.

    Nope, is nergens iets te vinden.

    Oh by the way, ik heb voor Mystic gekozen omdat rood en geel hatelijke kleuren zijn in mijn opinie. Ik vind die kleuren zo lelijk xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snap niet hoe er zoveel mensen zijn die Pokéballs te kort komen... Ik heb er denk ik een stuk of 100, en krijg er denk ik wel elke dag een stuk of 20 op z'n minst bij door Pokéstops.

    Basco goes Lapras. Ik zit in Team Valor. :)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 17:54 ]

    Meganium schreef:
    Ik snap niet hoe er zoveel mensen zijn die Pokéballs te kort komen... Ik heb er denk ik een stuk of 100, en krijg er denk ik wel elke dag een stuk of 20 op z'n minst bij door Pokéstops.

    Vanaf een bepaald level krijg je minder en moet je dus zuiniger zijn, denk dat het daaraan ligt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Vanaf een bepaald level krijg je minder en moet je dus zuiniger zijn, denk dat het daaraan ligt.

    Oh vandaar. Ik dacht al, nu vliegen de Pokéballs me om de oren bij zo'n Pokéstop. (krul)