• Nu dacht ik even na en zou ik wel up to date willen blijven wanneer er in een bepaalde subforum wordt gepost. Dus is het misschien een idee om een abo te kunnen nemen op subforums? :Y)
    Wat vinden jullie?

    Ik zou zelf geen abo's nemen op subforums, omdat ik dat niet nodig vind. Maar als andere dat handig zouden vinden, dan zou het fijn zijn voor hen als die optie er is.


    16 - 09 - '17

    Ik denk dat het heel handig is als je bijvoorbeeld heel graag een rpg wil doen of graag op te hoogte wil zijn van nieuws over quizlet. Ik denk niet dat ik het heel veel zou gebruiken, maar soms zou het wel handig zijn.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Persoonlijk heb ik het niet nodig.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het lijkt me dat je dan ook enorm veel berichten krijgt...


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Klinkt op zich niet verkeerd. Klinkt bekend eerlijk gezegd, dus kan zijn dat het al eens is voorgesteld, maar weet ik niet meer zeker.

    Josiah schreef:
    Het lijkt me dat je dan ook enorm veel berichten krijgt...


    Ik zou het dan beperken op alleen een bericht bij een nieuw topic. Als het topic je bevalt, kun je daar altijd nog een abo op nemen ja.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Histoire schreef:
    Persoonlijk heb ik het niet nodig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou het vooral handig vinden om een abo op het wedstrijden-subforum te kunnen nemen, want die zitten vaak al vol tegen de tijd dat ik ze zie, haha. Maar ik kan me wel voorstellen dat je een oogje wil houden op story problemen als je het leuk vindt om mensen daarmee te helpen, of iets van de artiesten-subforums (subfora?) als je ergens fan van bent, of zo. Voor dus!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 18:45 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Het is wel een leuk en handig idee. Maar ik zou het zelf eigenlijk niet zo fijn vinden als veel users een bericht krijgen als ik een topic gemaakt heb.

    Cesaro schreef:
    Ik zou zelf geen abo's nemen op subforums, omdat ik dat niet nodig vind. Maar als andere dat handig zouden vinden, dan zou het fijn zijn voor hen als die optie er is.


    I wanna be a wizard!

    Cesaro schreef:
    Ik zou zelf geen abo's nemen op subforums, omdat ik dat niet nodig vind. Maar als andere dat handig zouden vinden, dan zou het fijn zijn voor hen als die optie er is.


    Heaven is a place that we all have