• Elements
    Het is 19 mei 1900 wanneer op een dag er een negenling word geboren
    had niemand hun magische krachten verwacht, elk kind bestuurde zijn eigen element en iedereen kind had langzamehand zijn eigen magie ontwikkeld. Het was prachtig om te zien, maar de stiefmoeder van de volgende koningin was jaloers. Op een dag had ze van woede een bos in brand gezet en vervloekte de kinderen van haar stiefdochter en zorgde ervoor dat hun krachten sterker werden dan gedacht. De volgende koningin zag hoe haar kinderen de controle van hun magie verloren en dorpen gingen door hun magie neer. En toen kon ze niks meer dan haar eigen kinderen verbannen uit de stad, door haar verdriet vloog heel het land in sneeuw&ijs, en niemand kwam het land in of uit...

    Wat er nu gaat gebeuren
    Het is ongeveer 60 jaar later en de elementen zijn uitgebreid. Nu zijn er familie's van toverkrachten die zich schuil houden in het bos ver van het paleis en het ijs vandaan. De kinderen willen hun moeder zien, omdat er een brief is gekomen dat hun land gevaar loopt door hun oma. Ondertussen is de nieuwe koningin net zo kwaad aardig als haar stiefmoeder en heeft geen behoefte aan haar kinderen, zei sluit zichzelf liever op dan 1 van hun gezichten te zien. Zei stuurt allemaal valstrikken naar haar kinderen toe voordat ze bij het paleis aankomen, want weet niet dat het haar kinderen zijn. Ze denkt dat het vijanden zijn die het land komen overnemen en vernietigen, en dat laat ze niet gebeuren. Ze stuurt opstoppingen, vervloekingen en valstrikken zodat ze nooit bij het land aankomen.

    Elementen
    • water&zee
    • Duister&Nacht
    • aarde&natuur
    • vuur&as
    • lucht&wind
    • ijs&sneeuw
    • Tijd&gedachten
    • Storm&Bliksem
    • Dieren&Schijn

    Rollen:
    Naam - element - spelernaam
    Sile Aura - lucht&wind- Verloren
    Elora Rhea Avalon - Tijd&Gedachten - Growlithe
    Agnete Egeté Paia - Ijs&Sneeuw- Polovina
    Ruelle Victoire Devereaux - Vuur&As- Cicatrice
    Csilla Bernadett Cili- Duister&Nacht- Shairell
    Tristan Reynhard- Aarde&Natuur- Aerodactyl
    Francisco Aadan Lewis - Tijd&Gedachten- Shairell
    Jo Mari Vesi- Water&Zee- JoSnape
    Rachel K. Green - Vuur&As- Gentil
    Adam Ákos Keller - Sneeuw&Ijs- Growlithe
    Faith Daniek Lewis - zee&water - httpLAURA
    Azara Ashley LaChanda - vuur&as - Samanthablaze
    James Vincent Stamos - Wind&Lucht - httpLAURA
    Jonathan McKay - natuur&aarde - Gentil
    Jonas Noach Slinks - Storm&Bliksem- XxXFREEDOMXxX
    Avan Rave Ravens - nacht&duister - JoSnape
    Alexander Dale - Dieren&Schijn - Verloren
    Ariël Melanie - Storm&Bliksem - JoSnape
    Grace Darcy Belle-Donna Loveless - Dieren&Schijn - XxXFREEDOMXxX
    Gereserveerd - Dieren&Schijn -BastetCat
    Gereserveerd- duister&nacht - DarkOne
    Eärlindë Séregon Kyngeston - Dieren&Schijn - DarkOne
    Aisla Nora Akam - Storm&Bliksem - Growlithe
    Olivia Dragon Gold - Ijs&sneeuw - Shairell
    Lisa Dale - Dier&Schijn - Lisadragonrider
    Aurora Bambi Costa - tijd&gedachten - _patch
    Margaret Freeze Greene- natuur&aarde - httpLAURA

    (Ps. stiefmoeder kan je nog reserveren, maar ik speel de moeder van de kinderen.)
    Lijstje:
    Naam//Tweedenaam//Achternaam//Bijnaam

    Leeftijd//Geboortedatum//Sterrebeeld

    Element//Hoe goed je erin bent (niet perfect/vraag desnoods)

    Innerlijk//eigenschappen

    Huisdieren&naam//Lievelingsdier

    Uiterlijk//Foto//Uitgebreide Beschrijving

    Verleden//Geboorteplaats

    Extra//Wat wil je nog kwijt over je personage?

    Regels
    • Geen perfecte personages, er bestaan ook geen perfecte mensen.
    • Je hebt je beauty eigen rol, bespeel die dan ook in plaats die van andere.
    • Je mag niet meer dan 4 personages, vraag desnoods aan mij om nog meer.
    • Er zijn geen sterke en ook geen zwakke rollen, wanneer je professioneel wilt worden vraag het dan even.
    • Schelden mag, niet te vaak&niet te erg.
    • +16 is toegestaan.
    • Ik maak de topics aan
    • Minstens 150 woorden


    PRAATTOPIC
    SPEELTOPIC 1

    Beschrijving Land:
    Het best wel grote land Magyare lijkt van boven af een hele grote noordpool. Overal is het wit en er zijn geen normale meren meer, alles is ijs. Je kunt vaak schaatsen, maar dat kost energie. In de loop van de jaren is het land arm geworden en is er weinig voedsel. Er wonen ook nog dieren die in de kou kunnen overleven. Ook bestaan er eenhoorns&draken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 20:03 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Verloren schreef:
    Kan ik er misschien nog een jongen van aarde en natuur? Dan hebben we die er ook bij haha
    (Faceclaim Robbie Kay)

    (Niet reageren Jens cx Hij gaat geen Peter heten don't worry haha)


    Nee, hij gaat Peter (spreek uit: Petah) heten, met een ander accent. En natuurlijk.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jonathan McKay ~~~ John



    29 februari 1942 ~~~ 18 jaar

    Aarde en natuur ~~~ gevorderd niveau ~~~ leert alles zelf

    Komt altijd met goede plannen ~~~ moeilijk overtuigbaar

    Malthezer: Punky ~~~ Is gefascineerd door eekhoorntjes

    Heel knap ~~~ bruine ogen ~~~ bruine baard ~~~ bruin haar ~~~ 55 kilo gram zwaar ~~~ 1 meter 67 groot

    Verloren schreef:
    (...)

    Ik vind 200 persoonlijk nogal veel en een beetje overdreven, het posten gaat dan heel langzaam. Maar dat moet shairell natuurlijk zeggen.


    Ik ben momenteel persoonlijk van de 600/700 woorden aldoor. Als het minder dan 200 woorden is kan ikzelf niets meer terug vinden vaak, omdat degenen die dat niet doen dan zoveel hebben gepost. Dus tja.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Verloren schreef:
    Kan ik er misschien nog een jongen van aarde en natuur? Dan hebben we die er ook bij haha
    (Faceclaim Robbie Kay)

    (Niet reageren Jens cx Hij gaat geen Peter heten don't worry haha)


    Oke, het is al bekend: Rachel en Jonathan haten Peter die niet Peter gaat heten xD

    Kleine vraag, zou ik nog 1 element erbij doe? Omdat het anders best veel het zelfde is.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    Kleine vraag, zou ik nog 1 element erbij doe? Omdat het anders best veel het zelfde is.


    Dat moet jij zelf bedenken he! ;) Mij lijkt het wel een goed idee...

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 10:10 ]

    Ik ga voor vuur & as, met Paola Andino als faceclaim. Kan dat?


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    Ik ga voor vuur & as, met Paola Andino als faceclaim. Kan dat?

    Ja


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    (...)
    Ja


    Mooi xD En zijn er nou feniksen? Of had je dat al gezegd en heb ik daar overheen gelezen ?


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    (...)

    Mooi xD En zijn er nou feniksen? Of had je dat al gezegd en heb ik daar overheen gelezen ?


    Mag wel


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Sorry hoor als ik nu zeikerig over kom of zo, maar is 3 personages met vuur en as niet veel?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 10:20 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    shairell schreef:
    (...)

    Mag wel


    Yes!! Thx!!


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Cicatrice schreef:
    Sorry hoor als ik nu zeikerig over kom of zo, maar is 3 personages met vuur en as niet veel?



    *kuch* het zijn er 3, we hebben desnoods 2 nieuwe elementen. Anders wil ik eerst even dat 2 personages die elementen besturen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 10:22 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    (...)


    *kuch* het zijn er 3, we hebben desnoods 2 nieuwe elementen. Anders wil ik eerst even dat 2 personages die elementen besturen.


    Door de opmaak kon ik niet fatsoenlijk het lezen, en het is al aangepast dus tja. *kuch*


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Gentil schreef:
    (...)

    Oke, het is al bekend: Rachel en Jonathan haten Peter die niet Peter gaat heten xD


    Maar hij lijkt niet op Peter ;-;

    Alsof jij zoveel verschillende face claims gebruikt cx


    obsessive rage