• Het mooiste sportevenement is weer bezig. De Olympische Spelen, dit jaar in Rio de Janeiro in Brazilië.
    Welke sporten ga jij volgen? Welke Nederlands en Belgen halen prijs?

    Medaillespiegel (07.08.16) :


    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 12:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Weet iemand wanneer handboogschieten is?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Weet iemand wanneer handboogschieten is?


    Volgens mij is dat net geweest toch?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Trikru schreef:
    Weet iemand wanneer handboogschieten is?


    Vandaag zijn de mannen om 14.25 (Nederlandse tijd)


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Vandaag zijn de mannen om 14.25 (Nederlandse tijd)

    Mooi, waar?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Al 18 Olympiërs gestorven sinds Londen. Ik kan me zo nog de wedstrijd van Camille Muffat herinneren. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Trikru schreef:
    (...)
    Mooi, waar?


    Ik denkt dat je het op npo 1 wel kan zien of anders even kijken of je een livestream kan vinden op Internet. Volgens mij kan je ook alles live kijken als ie de app van de spelen download.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Ik denkt dat je het op npo 1 wel kan zien of anders even kijken of je een livestream kan vinden op Internet. Volgens mij kan je ook alles live kijken als ie de app van de spelen download.

    Ah oké. Nja, ik wil het niet op mijn mobiel kijken, dus ik hoop dat het echt op TV is. En is het anders op een sportkanaal of zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heeft de NPO zelf ook geen livestreams? Ik dacht dat ik zoiets las.
    Ik ben bang dat ze morgen turnen niet echt gaan uitzenden..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    This. Ik hoop wel dat een van de zevenkampsters een medaille weet te pakken tho.


    Anouk Vetter heujj. Ik gun het Churandy Martina ook zo.
    Thijmen Kuupers zit bij mij op de vereniging, maar die heeft echt net het limiet niet gehaald. Echt super sneu. :/

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 17:56 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wat, geen boogschieten? Ik zie wielrennen?!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Wat, geen boogschieten? Ik zie wielrennen?!


    Oh ja, het is inderdaad wielrennen straks. Is er nergens een livestream te vinden die het wel uitzendt?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Oh ja, het is inderdaad wielrennen straks. Is er nergens een livestream te vinden die het wel uitzendt?


    Waarom zenden ze niet gewoon alles uit? Ik vind dit onzin... ik kijk nu op Een(die belgische zender), maar daar is roeien. Ugh. Ik kijk alleen voor handboogschieten, maar dan is dat er niet op de tijd dat het zou zijn. Suckers.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 14:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Waarom zenden ze niet gewoon alles uit? Ik vind dit onzin... ik kijk nu op Een(die belgische zender), maar daar is roeien. Ugh. Ik kijk alleen voor handboogschieten, maar dan is dat er niet op de tijd dat het zou zijn. Suckers.


    Haha die zender ken ik! :p (Belg hier ^^)
    Ik vrees dat ze enkel de populaire sporten uitzenden. Of die krijgen alleszins toch voorrang. :/


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Haha die zender ken ik! :p (Belg hier ^^)
    Ik vrees dat ze enkel de populaire sporten uitzenden. Of die krijgen alleszins toch voorrang. :/

    Boogschieten is erg populair... bij mij dan. Vorig jaar zonden ze ook uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    * zet de tv aan voor boogschieten en krijgt wielrennen *

    Fenks :') Is er misschien op internet ergens een livestream?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."