• Het mooiste sportevenement is weer bezig. De Olympische Spelen, dit jaar in Rio de Janeiro in Brazilië.
    Welke sporten ga jij volgen? Welke Nederlands en Belgen halen prijs?

    Medaillespiegel (07.08.16) :


    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 12:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Het komt uit de tijd dat Nederland nog geregeerd werd door Spanje. Het Duitse deel komt doordat willen van oranje van Duitse afkomst was, als ik het me goed herinner.

    Sounds fair


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Micaela schreef:
    Waarom zien we geen epke in beeld :c


    Waar kijk jij op? Een livestream? (krul)


    I'm A Slave 4 U

    Ja, maar alle nlers zijn al geweest en ze hebben ze niet in beeld laten zien..

    Nos livestream (kun je tussen alles wisselen)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Bij -48kg hoop ik dat we een Belgische medaille binnenhalen. De kwartfinale is straks geloof ik. Go Charline. *O*


    In de 48 hebben we geen Nederlander. De Belgische moet we nog een winner om in de kwam finale te staan zie ik op ippon.org. De Nederlander die vandaag mee deed (Jeroen Mooren -60) heeft zijn eerste part in verloren en ligt er uit.
    Morgen geen Nederlander die moeten. Maar wel mijn categorie dus heb ik er veel zin in. Morgen moet re nog een Belg. Helaas is de Belgische van de 52 (Ilse Heylens) net op het randje ingehaald op de ranking en dus niet gekwalificeerd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Micaela schreef:
    Ja, maar alle nlers zijn al geweest en ze hebben ze niet in beeld laten zien..

    Nos livestream (kun je tussen alles wisselen)


    De live stream bij de NOS is echt heel slecht. Bijna geen Nederlanders te zien en bij de judo kan je niet wisselen van mat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij zijn de eerste medailles al gewonnen en heeft een Amerikaanse goud ;p


    That is a perfect copy of reality.

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    In de 48 hebben we geen Nederlander. De Belgische moet we nog een winner om in de kwam finale te staan zie ik op ippon.org. De Nederlander die vandaag mee deed (Jeroen Mooren -60) heeft zijn eerste part in verloren en ligt er uit.
    Morgen geen Nederlander die moeten. Maar wel mijn categorie dus heb ik er veel zin in. Morgen moet re nog een Belg. Helaas is de Belgische van de 52 (Ilse Heylens) net op het randje ingehaald op de ranking en dus niet gekwalificeerd.


    Oh lol, ik kan geen cijfers meer uit elkaar halen. Bij mij is 1/8ste finale blijkbaar kwartfinale, foutje. :'D Maar het is blijkbaar tegen de regerende Olympische kampioene. Help. D:
    Over Ilse Heylen: ze is enkele dagen geleden toch nog opgeroepen omdat er iemand wegviel, maar ze kon nooit meer op tijd in Rio geraken, zat niet op haar gewicht en ze had er ook gewoon niet voor getraind. Hoeveel pech kun je hebben in het leven? Klik. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hmm jammer ja.
    Maar ik weet geen beter alternatief?


    Aan niets denken is ook denken.

    Syoxisia schreef:
    Volgens mij zijn de eerste medailles al gewonnen en heeft een Amerikaanse goud ;p


    Jaaa, las het ook net. ^^
    In het zwemmen ben ik echt volledig voor team USA. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Oh lol, ik kan geen cijfers meer uit elkaar halen. Bij mij is 1/8ste finale blijkbaar kwartfinale, foutje. :'D Maar het is blijkbaar tegen de regerende Olympische kampioene. Help. D:
    Over Ilse Heylen: ze is enkele dagen geleden toch nog opgeroepen omdat er iemand wegviel, maar ze kon nooit meer op tijd in Rio geraken, zat niet op haar gewicht en ze had er ook gewoon niet voor getraind. Hoeveel pech kun je hebben in het leven? Klik. :c


    Haar tegenstandster is in ieder geval geen eerste van de wereld, anders jade boven aan gestaan bij de loting dus dat scheelt haha.

    Van Ilse snap ik het. Ik had begrepen dat ze ook per direct gestopt was met judo toen ze niet meer gekwalificeerd was. Het was ook het laatste kwalificatie toernooi dat er was dus inhalen was geen optie meer.
    Dat ze niet op haar gewicht was was ook heel begrijpelijk. De meeste judoka's moeten er nu eenmaal veel voor doen en als je er niet op voorbereid bent dan is het ook bijna niet meer te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kom er echt net pas achter dat Dubbeldam vlaggendrager was dit jaar. Zo tof ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yanina Wickmayer speelt nu voor de Belgen onder ons (enkel ik, heb ik zo het gevoel :'D). Maar judo heeft de komende minuten even prioriteit. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Haar tegenstandster is in ieder geval geen eerste van de wereld, anders jade boven aan gestaan bij de loting dus dat scheelt haha.

    Van Ilse snap ik het. Ik had begrepen dat ze ook per direct gestopt was met judo toen ze niet meer gekwalificeerd was. Het was ook het laatste kwalificatie toernooi dat er was dus inhalen was geen optie meer.
    Dat ze niet op haar gewicht was was ook heel begrijpelijk. De meeste judoka's moeten er nu eenmaal veel voor doen en als je er niet op voorbereid bent dan is het ook bijna niet meer te doen.


    Bedankt voor de geruststellen woorden, haha. c:
    Ik moet toegeven dat ik niet eens wist dat Ilse gestopt was, oepsie. :') Ik volg judo eigenlijk ook amper, enkel eens op de OS, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Bedankt voor de geruststellen woorden, haha. c:
    Ik moet toegeven dat ik niet eens wist dat Ilse gestopt was, oepsie. :') Ik volg judo eigenlijk ook amper, enkel eens op de OS, haha.


    Ik volg ook nier alles. Ik wist het alleen om dat Ilse van mijn gewicht is en als ze er is ik altijd een randori met haar maak, daarnaast is ze goede vrienden met de coach/goede vriend van mijn vriend. Vandaar dat ik van zulke dingen op de hoogte ben. Als het -70 was geweest had ik het hoogstwaarschijnlijk niet geweten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk niet dat de Belgische het gaat redden.


    "Ignite, my love. Ignite."