• vroem vroem

    Les:
    - Hypno - 19 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kala - 19 - geslaagd theorie
    - Rewritten - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Dormiveglia - 17 - geslaagd theorie
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    - Rewritten - 18
    - Sherrinford - 18
    - Eledhel - 18
    - lovelyreads - 21 - geslaagd theorie
    - Therizinosaurus - 18
    - Eluveitie - 20
    - Anatomy - 18
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Outsiders - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Hypnotise - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    - Frosch - 18 - (2015)
    - Altaria - 17 - (2015)
    - Layden - 18 - (2015)
    - Duivelsgebroed - 23 - (2011)
    - Scribe - 20 - (2015)
    - Scandicy - 20 - (2014)
    - Hawke - 19 - (2016)
    - Charbonneau - 18 - (2016)
    - OpgeroldEten - 18 - (2016)

    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Fregg - 19
    - Quiver - 17



    TOPIC 1
    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 20:40 ]


    i put the fun in funeral

    Puellae schreef:
    Ik ben ook aan het lessen ^^

    Nu vakantie, maar 9 lessen achter de rug.

    Schakelen is een ramp.


    Dat komt nog goed. Ik was ook een ramp met schakelen en nu gaat het veel beter. En dat de motor een keer afslaat, kan iedereen overkomen. Mijn instructeur heeft het soms ook nog en die heeft zijn rijbewijs al 29 jaar. Het is iets wat je moet leren en bij bepaalde dingen doe je er misschien net even iets langer over. Als je het daarna goed kan, is het toch prima?

    Als ik nu het schakelen vergelijk met de eerste paar lessen dan zie ik zeker vooruitgang. Ik kan nu schakelen zonder naar de pook te kijken, trap (meestal) de koppeling op tijd in en ik schakel ook vaak op tijd door. Maar het gaat ook nog wel eens mis, dan volgende keer opnieuw proberen en dan gaat het beter. Je zit in een lesauto met een reden, je mag fouten maken en je mag dingen leren. Als je het al goed kon, zou je niet in een lesauto hoeven zitten.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat komt nog goed. Ik was ook een ramp met schakelen en nu gaat het veel beter. En dat de motor een keer afslaat, kan iedereen overkomen. Mijn instructeur heeft het soms ook nog en die heeft zijn rijbewijs al 29 jaar. Het is iets wat je moet leren en bij bepaalde dingen doe je er misschien net even iets langer over. Als je het daarna goed kan, is het toch prima?

    Als ik nu het schakelen vergelijk met de eerste paar lessen dan zie ik zeker vooruitgang. Ik kan nu schakelen zonder naar de pook te kijken, trap (meestal) de koppeling op tijd in en ik schakel ook vaak op tijd door. Maar het gaat ook nog wel eens mis, dan volgende keer opnieuw proberen en dan gaat het beter. Je zit in een lesauto met een reden, je mag fouten maken en je mag dingen leren. Als je het al goed kon, zou je niet in een lesauto hoeven zitten.


    Ik mocht twee keer naar de pook kijken, en daarna moest ik het uit mn hoofd doen


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Ik mocht twee keer naar de pook kijken, en daarna moest ik het uit mn hoofd doen


    Gelukkig was mijn instructeur niet zo streng. Misschien kan je anders even vragen of je mag oefenen in het niet kijken als jullie stil staan? Dan krijg je er waarschijnlijk meer gevoel voor en kun je het beter doen zonder te kijken.

    Als we stil staan voor een stoplicht, dan zet ik hem vaak nog in de neutraal stand en dan in de 1. Want je kan blijkbaar niet wegrijden in de 3.


    Physics is awesome

    Ik ben bezig met een spoedcursus (elke dag twee uren les) en het gaat best wel goed. Ik heb natuurlijk al eerder zo'n 40 uur gelest, maar weer rijden was best spannend. Nu heb ik er in totaal 6 uur opzitten, wat betekent dat ik over precies 20 uur rijles mijn examen heb en dat ik nog 11 uur les heb voor mijn tussentijdse toets begint (over twee weken op woensdag). Ik moet dus nog 4 weken en 1 dag (vier dagen per week) dus ik hoop dat ik maandag over vier weken kan zeggen dat ik hem gehaald heb.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Gelukkig was mijn instructeur niet zo streng. Misschien kan je anders even vragen of je mag oefenen in het niet kijken als jullie stil staan? Dan krijg je er waarschijnlijk meer gevoel voor en kun je het beter doen zonder te kijken.

    Als we stil staan voor een stoplicht, dan zet ik hem vaak nog in de neutraal stand en dan in de 1. Want je kan blijkbaar niet wegrijden in de 3.


    Oh, nee, het gaat juist goed zo!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ja dan leer je het wel snel met een strenge instructeur!!

    Wegrijden in de drie hahahaha. Dat wilde ik ook proberen haha, was mijn instructeur het niet mee eens.

    Ik heb nu na zolang ertussen ook wel weer zin om te rijden.

    Vandaag ging mijn rijles zo 1000 keer hartstikke super erg kut dat we een extra les hebben ingepland aangezien ik volgende week al examen heb. Pffff :/


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben net pas thuis van werk, wil eigenlijk nog douchen en even tot rust komen met een kopje thee, maaaaar morgen moeten om 8 de honden uit en om 9 moet ik rijden... zucht


    Spinning around, I'm weightless.

    IK BEN NET GESLAAGD!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    IK BEN NET GESLAAGD!

    GEFELICITEERD


    Spinning around, I'm weightless.

    JetBlackHeart schreef:
    IK BEN NET GESLAAGD!

    Yaaaay gefeliciteerd!!

    Ik heb volgende week mijn examen en begin er steeds meer tegen op te zien. Pfff


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Morgen theorie examen. Iemand nog tips?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Morgen theorie examen. Iemand nog tips?


    Laat je door iemand overhoren. Verder: wees niet te zenuwachtig en denk logisch na. Laat je niet haasten door de tijd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kelmeckis schreef:
    Morgen theorie examen. Iemand nog tips?


    Blijf bij jw eerste antwoord en pas niets aan wat je ingevuld hebt


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eledhel schreef:
    (...)
    Yaaaay gefeliciteerd!!

    Ik heb volgende week mijn examen en begin er steeds meer tegen op te zien. Pfff


    Dankjewel allebei! ^-^

    En zie er niet tegenop. Doe wat je altijd doet & beoordeel jezelf niet. Je hoeft namelijk echt niet perfect te rijden en mag zelfs af en toe een fout maken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer