• vroem vroem

    Les:
    - Hypno - 19 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kala - 19 - geslaagd theorie
    - Rewritten - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Dormiveglia - 17 - geslaagd theorie
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    - Rewritten - 18
    - Sherrinford - 18
    - Eledhel - 18
    - lovelyreads - 21 - geslaagd theorie
    - Therizinosaurus - 18
    - Eluveitie - 20
    - Anatomy - 18
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Outsiders - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Hypnotise - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    - Frosch - 18 - (2015)
    - Altaria - 17 - (2015)
    - Layden - 18 - (2015)
    - Duivelsgebroed - 23 - (2011)
    - Scribe - 20 - (2015)
    - Scandicy - 20 - (2014)
    - Hawke - 19 - (2016)
    - Charbonneau - 18 - (2016)
    - OpgeroldEten - 18 - (2016)

    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Fregg - 19
    - Quiver - 17



    TOPIC 1
    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 20:40 ]


    i put the fun in funeral

    JetBlackHeart schreef:
    (...)

    Dankjewel allebei! ^-^

    En zie er niet tegenop. Doe wat je altijd doet & beoordeel jezelf niet. Je hoeft namelijk echt niet perfect te rijden en mag zelfs af en toe een fout maken.

    Dat is waar, ik heb gewoon de neiging wat onzeker te zijn. Maar dat heeft geen enkele zin, ik ga er gewoon voor. Ook zo meteen bij rijles. Ik moet het gewoon afleren om steeds maar perfect te willen rijden. Dat kan ook niet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    JetBlackHeart schreef:
    (...)

    Dankjewel allebei! ^-^

    En zie er niet tegenop. Doe wat je altijd doet & beoordeel jezelf niet. Je hoeft namelijk echt niet perfect te rijden en mag zelfs af en toe een fout maken.


    Dat zei mijn instructeur ook van de week, maar ik geloofde hem niet helemaal. (We waren parkeren aan het oefenen) Want op je rijexamen moet je het wel goed doen. Hij zei het gaat er om dat je veilig en zelfstandig kunt rijden, als je een fout maakt, maak dat weer goed of los het op.


    Physics is awesome

    Eledhel schreef:
    (...)
    Dat is waar, ik heb gewoon de neiging wat onzeker te zijn. Maar dat heeft geen enkele zin, ik ga er gewoon voor. Ook zo meteen bij rijles. Ik moet het gewoon afleren om steeds maar perfect te willen rijden. Dat kan ook niet.


    Ik heb die neiging ook gehad, maar ik had vandaag een examinator die heel aardig was. Hij stelde me ook echt op mijn gemak. Je kunt ook niet meer doen dan je best. Gewoon doen, gewoon goed kijken en eet bananen -hooguit 2 uur van te voren- dat helpt :Y)

    @Kelmeckis Het gaat om de uitvoering, dus het kijken en alles moet goed gaan, maar het gaat niet om het resultaat. Ik stond bij het CBR ook niet volledig in het parkeervak, maar ben wel geslaagd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat is waar. Maar ik baal al als ik scheef in het parkeervak sta.


    Physics is awesome

    JetBlackHeart schreef:
    (...)

    Ik heb die neiging ook gehad, maar ik had vandaag een examinator die heel aardig was. Hij stelde me ook echt op mijn gemak. Je kunt ook niet meer doen dan je best. Gewoon doen, gewoon goed kijken en eet bananen -hooguit 2 uur van te voren- dat helpt :Y)

    @Kelmeckis Het gaat om de uitvoering, dus het kijken en alles moet goed gaan, maar het gaat niet om het resultaat. Ik stond bij het CBR ook niet volledig in het parkeervak, maar ben wel geslaagd.

    Ah, hopelijk heb ik ook zo'n examinator! Vandaag ging de rijles wel, ik raakte een stoepje en toen had ik zoiets van, "Oké, nu rustig, we zien wel." Dus voor de rest was ik veel meer ontspannen en het ging ook een stuk beter! Nu hopen dat ik die mindset de komende twee rijlessen en bij het examen ook kan vasthouden.

    @Kelmeckis: same. Ik kon er zo van balen als ie scheef stond. Maar liever scheef en veilig dan recht in het vak en onveilig toch? En of ie nou scheef staat of niet, daar gaat de examinator echt niet om huilen hoor.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat is waar en als ik achteruit heb geparkeerd dan zit ik er minder mee dan als ik vooruit ben geparkeerd. Ik heb echt gedacht dat vooruit parkeren makkelijker zou zijn. Maar goed, het komt wel goed.


    Physics is awesome

    Ik stond tijdens mijn rijles altijd scheef geparkeerd en sinds ik zelf rij sta ik altijd keurig in 't vak. Waarschijnlijk omdat ik het tijdens mijn rijles gewoon volgens de regeltjes wilde doen en het nu al wat meer op gevoel gaat. Ik had niet verwacht dat ik autorijden zo leuk zou vinden na de stress die het tijdens mijn lessen heeft opgeleverd lol.


    i put the fun in funeral

    Hypno schreef:
    Ik stond tijdens mijn rijles altijd scheef geparkeerd en sinds ik zelf rij sta ik altijd keurig in 't vak. Waarschijnlijk omdat ik het tijdens mijn rijles gewoon volgens de regeltjes wilde doen en het nu al wat meer op gevoel gaat. Ik had niet verwacht dat ik autorijden zo leuk zou vinden na de stress die het tijdens mijn lessen heeft opgeleverd lol.


    Same. Sinds ik mijn rijbewijs heb rij ik zowat elke dag terwijl ik met rijlessen het echt niet meer zag zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Hypno & OpgeroldEten

    Misschien omdat er dan niet iemand naast je zit die je eventueel op de vingers kan kijken en kan zeggen dat je het verkeerd doet?


    Physics is awesome

    Net een oefenexamen gemaakt. Gevaarherkenning 15 (je moet minstens 13 goed hebben) goed en de rest 32 (je moet 35 goed hebben) goed.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    @Hypno & OpgeroldEten

    Misschien omdat er dan niet iemand naast je zit die je eventueel op de vingers kan kijken en kan zeggen dat je het verkeerd doet?


    Dat sowieso. Ik haat het om samen met iemand te rijden tenzij het mijn vriend is of een goede vriend(in). Met mijn familie rijden haat ik al helemaal omdat dan ook echt alles mis gaat. Alleen rijden is heerlijk. Als ik samen met iemand rij dan zeg ik bij voorbaat al dat ik niet zo goed kan rijden zodat ze geen hoge verwachtingen hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben gezakt voor mijn theorie examen. Twee vragen teveel fout.

    Hier baal ik ontzettend van, maar dat heeft ook weinig zin. Nu heel goed leren voor de volgende.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Ik ben gezakt voor mijn theorie examen. Twee vragen teveel fout.

    Hier baal ik ontzettend van, maar dat heeft ook weinig zin. Nu heel goed leren voor de volgende.

    Balen man! Maar idd, heel goed leren voor de volgende. En veel oefenexamens maken: de ANWB heeft er een dvd van (ik had hem van de bieb) en die heeft mij echt geholpen. Stonden geloof ik een stuk of 10/20 examens op en die heb ik allemaal gemaakt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Balen man! Maar idd, heel goed leren voor de volgende. En veel oefenexamens maken: de ANWB heeft er een dvd van (ik had hem van de bieb) en die heeft mij echt geholpen. Stonden geloof ik een stuk of 10/20 examens op en die heb ik allemaal gemaakt.


    Ik heb ook mede geleerd door middel van de anwb (aangezien het ook mijn rijschool is) en ik heb 7 oefenexamens gemaakt. Nu nog beter oefenen en beter luisteren naar de uitslag van de oefenexamens.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Ik ben gezakt voor mijn theorie examen. Twee vragen teveel fout.

    Hier baal ik ontzettend van, maar dat heeft ook weinig zin. Nu heel goed leren voor de volgende.


    Oh, dat is echt balen! Weet je ook waar je precies de fout mee in bent gegaan?
    Misschien zijn ezelsbruggetjes een optie voor de volgende keer? Na wat googlen heeft dat mij ook heel erg geholpen;
    Staat er in de vraag het woordje 'invloed', dan is het antwoord altijd 'ja'. Bijvoorbeeld bij de vraag: 'Heeft het rijden met open raam invloed op het brandstofgebruik?'

    Een andere truc die wordt aangeleerd, is dat er bij het CBR altijd dingen toenemen als daarom wordt gevraagd. 'Remweg & reactietijd'is het antwoord altijd 'toenemen' of 'neemt toe'.

    Net als kijk je mensen in de bek dan heeft hij voorrang.


    Ik vind persoonlijk ANWB wat lastig qua boeken, dus had die samen met een ander boek. Maar heb je al een idee wanneer je ook zou willen herkansen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer