• Ik zat random de verpakking van mn pepsiflesje te lezen en er stond 'zeer koel inschenken dus ik stopte m'n flesje in de diepvriezer.
    Daarnet zocht ik naar eten en dacht ik Dat flesje pepsi zit nog in de diepvries! dus ik haal dat flesje uit en nu zit er een grote ijsblok in dus wacht ik tot ie gesmolten is Cx
    Al kan dat volgens mij niet lang duren met dit prachtige weer


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Hahah handig. ^^ Een vriendin van me had dat laatst met een blikje Red Bull. :')


    Caution first, always.

    Dit kan heel gevaarlijk zijn hé! Mijn moeder had dit ook een keertje gedaan en ze was het ook vergeten. Resultaat: De flesjes waren ontploft in de vriezer. Alles hing vol cola vanbinnen. Ze heeft er enorm veel tijd in kunnen steken om alles vanbinnen weer proper te maken. :')
    Dit kan ook gebeuren met bier en andere frisdrank. Vandaar dat we het niet meer doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha, zoals Kim zegt: voorzichtig mee zijn. ;D Al lijkt het me wel hemels bij dit weer.


    What would Emma do?

    Dewgong schreef:
    Haha, zoals Kim zegt: voorzichtig mee zijn. ;D Al lijkt het me wel hemels bij dit weer.


    Het is hemelser als het niet bevroren is vind ik :p


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Dat deed ik een keer met water. In de vriezer en hem dan kort in de zon zetten. Als resultaat heb je dan water met ijsklontjes


    i wanna die with you once or twice.

    Zodra dat grote ijsblok is gesmolten, geniet van je ijskoude pepsi!

    In de zomer als ik buiten huis moet zijn, leg ik ook wel eens een flesje water in de diepvries. Want dan heb je ijs en zodra het is gesmolten ijskoud water. Heerlijk met dit warme weer. Alleen moet je het flesje dan voor ongeveer drie kwart vullen anders ontploft ie waarschijnlijk net zoals Nortia zei.


    Physics is awesome

    Dewgong schreef:
    Voorzichtig mee zijn. ;D Al lijkt het me wel hemels bij dit weer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nortia schreef:
    Dit kan heel gevaarlijk zijn hé! Mijn moeder had dit ook een keertje gedaan en ze was het ook vergeten. Resultaat: De flesjes waren ontploft in de vriezer. Alles hing vol cola vanbinnen. Ze heeft er enorm veel tijd in kunnen steken om alles vanbinnen weer proper te maken. :')
    Dit kan ook gebeuren met bier en andere frisdrank. Vandaar dat we het niet meer doen.


    Hebben wij ook eens voorgehad, maar dan met een fles witte wijn. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh shit ik moet nog water in de vriezer leggen!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben het net alweer vergeten (cat)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Dat heb ik ook wel eens gehad.

    Mijn flesje was ontploft.
    (cat)