• Elements
    Het is 19 mei 1900 wanneer op een dag er een negenling word geboren
    had niemand hun magische krachten verwacht, elk kind bestuurde zijn eigen element en iedereen kind had langzamehand zijn eigen magie ontwikkeld. Het was prachtig om te zien, maar de stiefmoeder van de volgende koningin was jaloers. Op een dag had ze van woede een bos in brand gezet en vervloekte de kinderen van haar stiefdochter en zorgde ervoor dat hun krachten sterker werden dan gedacht. De volgende koningin zag hoe haar kinderen de controle van hun magie verloren en dorpen gingen door hun magie neer. En toen kon ze niks meer dan haar eigen kinderen verbannen uit de stad, door haar verdriet vloog heel het land in sneeuw&ijs, en niemand kwam het land in of uit...

    Wat er nu gaat gebeuren
    Het is ongeveer 60 jaar later en de elementen zijn uitgebreid. Nu zijn er familie's van toverkrachten die zich schuil houden in het bos ver van het paleis en het ijs vandaan. De kinderen willen hun moeder zien, omdat er een brief is gekomen dat hun land gevaar loopt door hun oma. Ondertussen is de nieuwe koningin net zo kwaad aardig als haar stiefmoeder en heeft geen behoefte aan haar kinderen, zei sluit zichzelf liever op dan 1 van hun gezichten te zien. Zei stuurt allemaal valstrikken naar haar kinderen toe voordat ze bij het paleis aankomen, want weet niet dat het haar kinderen zijn. Ze denkt dat het vijanden zijn die het land komen overnemen en vernietigen, en dat laat ze niet gebeuren. Ze stuurt opstoppingen, vervloekingen en valstrikken zodat ze nooit bij het land aankomen.

    Elementen
    • water&zee
    • Duister&Nacht
    • aarde&natuur
    • vuur&as
    • lucht&wind
    • ijs&sneeuw
    • Tijd&gedachten
    • Storm&Bliksem
    • Dieren&Schijn

    Rollen:
    Naam - element - spelernaam
    Sile Aura - lucht&wind- Verloren
    Elora Rhea Avalon - Tijd&Gedachten - Growlithe
    Agnete Egeté Paia - Ijs&Sneeuw- Polovina
    Ruelle Victoire Devereaux - Vuur&As- Cicatrice
    Csilla Bernadett Cili- Duister&Nacht- Shairell
    Tristan Reynhard- Aarde&Natuur- Aerodactyl
    Francisco Aadan Lewis - Tijd&Gedachten- Shairell
    Jo Mari Vesi- Water&Zee- JoSnape
    Rachel K. Green - Vuur&As- Gentil
    Adam Ákos Keller - Sneeuw&Ijs- Growlithe
    Faith Daniek Lewis - zee&water - httpLAURA
    Azara Ashley LaChanda - vuur&as - Samanthablaze
    James Vincent Stamos - Wind&Lucht - httpLAURA
    Jonathan McKay - natuur&aarde - Gentil
    Jonas Noach Slinks - Storm&Bliksem- XxXFREEDOMXxX
    Avan Rave Ravens - nacht&duister - JoSnape
    Alexander Dale - Dieren&Schijn - Verloren
    Ariël Melanie - Storm&Bliksem - JoSnape
    Grace Darcy Belle-Donna Loveless - Dieren&Schijn - XxXFREEDOMXxX
    Gereserveerd - Dieren&Schijn -BastetCat
    Gereserveerd- duister&nacht - DarkOne
    Eärlindë Séregon Kyngeston - Dieren&Schijn - DarkOne
    Aisla Nora Akam - Storm&Bliksem - Growlithe
    Olivia Dragon Gold - Ijs&sneeuw - Shairell
    Lisa Dale - Dier&Schijn - Lisadragonrider
    Aurora Bambi Costa - tijd&gedachten - _patch
    Margaret Freeze Greene- natuur&aarde - httpLAURA

    (Ps. stiefmoeder kan je nog reserveren, maar ik speel de moeder van de kinderen.)

    Regels
    • Geen perfecte personages, er bestaan ook geen perfecte mensen.
    • Je hebt je beauty eigen rol, bespeel die dan ook in plaats die van andere.
    • Je mag niet meer dan 4 personages, vraag desnoods aan mij om nog meer.
    • Er zijn geen sterke en ook geen zwakke rollen, wanneer je professioneel wilt worden vraag het dan even.
    • Schelden mag, niet te vaak&niet te erg.
    • +16 is toegestaan.
    • Ik maak de topics aan
    • Minstens 150 woorden

    PRAATTOPIC
    ROLLENTOPIC

    [/face]

    Beschrijving Land:
    Het best wel grote land Magyare lijkt van boven af een hele grote noordpool. Overal is het wit en er zijn geen normale meren meer, alles is ijs. Je kunt vaak schaatsen, maar dat kost energie. In de loop van de jaren is het land arm geworden en is er weinig voedsel. Er wonen ook nog dieren die in de kou kunnen overleven. Ook bestaan er eenhoorns&draken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 20:02 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Lisa Dale



    Meisje ~ 14 jaar ~ FC: Ryan Newman ~ Dieren & Schijn

    Ik word wakker door het gefluit van de vogels. Ik ga rechtop zitten en kijk naar Alex, hij ligt nog te slapen. Hij is een echte slaapkop. Ik voel dat Shadow ook wakker is en mij nu kopjes geeft. Ik geef haar een aai over haar koppie. Ik was hyper, dus ik moest even weg. Ik keek om me heen, ik heb geen papier of pen. Hoe moet ik dat nou doen met Alex? Ik heb een idee. Ik wist heel goed hoe ik in een dier moest veranderen, het koste wel wat energie, maar dan heb je ook wat. Ik verander mezelf in een tijger, ik vind het echt mooie dieren, en kras wat op een boom. Ik ben even weg. Nu zou Alex wel genoeg weten, hij weet dat ik altijd naar het bos ga en niet naar het dorpje verderop. Ik heb geluk met deze boom, hij was niet helemaal bevroren. Ik verander mezelf terug en loop over het ijs verder het bos in, ik word gevolgd door Shadow zoals altijd. Shadow was vandaag vrij stil, normaal kletst ze erop los, ik ben zo aan het dromen dat ik schrik van Shadow. ''Er zijn hier andere mensen in de buurt.'' Hoor ik haar zeggen. 'Echt mensen? Hier in het bos, met deze kou?' Shadow kijkt me aan met een gezicht van ja duhh dat zeg ik net. Ik volg haar, en kom uit op een groepje mensen. Ik ga stil achter de bosjes zitten met Shadow en luister naar wat ze zeggen.

    Jonathan "John"       McKay

    Opeens kwam een jongen, die ik herkende als Avan, samen met een meisje aan. "Hallo mensen, dit is Jo..." zegt Avan "Hey..." Zegt Jo verlegen. "Hey Avan! Wie is dat?" Na een seconde of 5 zeg ik ook "Hoi Jo!" Een tikkeltje overenthousiast. De twee meisjes die ik eerst wilde aanspreken hadden nog steeds niets gezegd. Opeens zag ik in de verte een konijntje lopen. Ik gooide mijn speer, recht op de rug van het konijn. Het bezweek en ik ging het halen. Ik legde het in de buidelzak op mijn rug. Ik hoopte dat de meisjes hierdoor niet te geschokt waren, met al dat bloed enzo... Avan kon er wel tegen, maar die nieuwelinge... Ik keek nogmaals richting de twee meisjes en daarna richting Avan en Jo. "Wat brengt jullie allemaal naar hier?" Zei ik om de "sfeer" er wat in te houden. Dit was 1 van de meest stroefste gesprekken die ik ooit heb meegemaakt...

    Jo Mari Vesi
    "Never shall we Die"


    "Hoi Jo!" zegt de jongen met de speer, hij zei het wel een beetje te enthousiast maar ieder zijn eigen ding denk ik. De jongen schiet een konijn dood, zo'n lief wezen, maar dat deed ik vroeger ook, ik had geen huis en wel eten en kleding nodig, ja sorry konijn maar dan denk ik eerst aan mezelf... Ik keek even naar Avan, wat is zijn reactie? Laten we zeggen, niet erg veel, hij bleef gewoon naar het konijn kijken, alsof hij zijn ziel eruit trok ofzo... Ziel eruit trekken? Ik zie even iets zwarts uit het konijn komen, het vliegt naar Avan, oh jakkes... De jongen kwam terug toen hij het konijn had gepakt, "Wat brengt jullie allemaal naar hier?" Ik kijk Avan even aan, moet ik nou de waarheid vertellen of niet. Ik zie dat Avan er even niet bij is dus besluit ik maar een onzin verhaal te vertellen, niet iedereen hoeft te weten dat ik uit bijna elk huis word gezet en dat ik eigenlijk een zwerver ben. "Nou Avan en ik zijn al lang goede vrienden en ik heb besloten om bij hem te gaan wonen..." zeg ik luchtig en kijk de jongen aan, zal hij het geloven of weet hij dat het een leugen is?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Aurora Bambi Costa


    The problem is you think you have time

    Nadat ik mijn maag weer helemaal had gevuld keek ik Moon aan.
    'Nou dan gaan we nou voor jou een lekkere lap vlees zoeken' zeg ik via mijn gedachten tegen haar. We stonden op en liepen verder ik besloot naar rechts af te buigen en wierp een snelle blik in de toekomst. Het vertelde mij dat we hier niks zouden vinden dus draaide ik me om en koos een ander pad. Hier deed ik hetzelfde en in mijn toekomst beeld zag ik Moon vrolijk rond rennen met een dood dier in zijn mond. Ik kokhalste even bij het idee dat ik ermee zou moeten rond rennen.
    'Deze kant op Moon' zeg ik met een grijns Moon wist al lang hoe mijn ritueel werkte en liep dan ook achter me aan. En even later rende Moon vrolijk rond met een dood konijn in zijn mond. Ik rende acher hem aan. Hij zocht altijd een rustig plekje op, deze keer had hij een mooi open veld uitgekozen. Ik trok een scheve grijns en keek hoe Moon zich op zijn hapje storte. Ik plofde in het ietwat bevroren gras neer en keek in het rond. Ik zag al snel iemand anders, diegene die daar stond leek verdacht veel op mij. Ik dacht altijd dat hier nooit andere mensen kwamen. Verbaasd kwam ik overeind om het nog wat beter te kunnen zien. Ik fluitte op mijn vingers om Moon te roepen. Ik hoopte dat het meisje het niet had gehoord en ik rustig met Moon weg kon komen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 12:08 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Jonathan "John" McKay

    "Nou Avan en ik zijn al lang goede vrienden en ik heb besloten om bij hem te gaan wonen..." Ik knikte, maar zag dat ze ergens iets verborg. Ik liet het maar zo. "Dan worden we dus overburen! Leuk!" Zei ik weeral zo enthousiast. Ik bekeek het konijn, dat nog steeds hard was aan het bloeden. Met een simpele handbeweging liet ik het bloeden stoppen. Ik voelde nog steeds die ijzige koude over mijn lichaam snijden, dus in deed mijn jas, die ik van de handelaar die om de 6 maanden komt had gekocht, wat hoger dicht. Ik verdreef met enkele vingerbewegingen enkele wolken waardoor een zwakke zon door de hemel drong en ons wat warmte gaf. De zon. Ik vond het altijd al een erg fascinerend object. Het was een van de weinige dingen die ik als gevorderde nog niet kon besturen. Ik moest dringend eens mede Natuur & Aarde mensen zoeken... Zo iemand als Tristan of Margaret... Ach ja, we zien wel...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 13:46 ]

    Cicatrice -> Ruelle


    kip is lekker daarom heet ik drumstick


    Tristan Reynhard
    Aarde - Natuur

    Mijn handen gleden door de manen van Arrow en ik lag rustig op zijn rug. Mijn hoofd lag tegen zijn hals en ik glimlachte. Ik hield van deze hengst en ik zou hem voor geen ander willen inruilen. Ik was al vroeg naar het weiland vlakbij het dorp gegaan en was hier al zo'n twee uurtjes bezig. Arrow was netjes geborsteld en had zijn eten gehad. Daarna had hij wat gedronken en hebben we gespeeld. Wat Arrow vooral erg leuk vindt is over mij heen springen. Ik ga dan op het gras liggen en spoor hem vanaf daar aan, waarna hij over mij heen komt gesprongen. Ik vond het heerlijk en genoot er van en ik wist zeker dat hij dat ook deed.
    Ik streelde nog altijd door de manen van Arrow. Vandaag had ik het zadel laten liggen in mijn huisje, omdat het ook wel eens lekker was zonder. Het lag dan ook veel lekkerder op de rug, anders zat er zo'n zadel tussen waardoor ik net niet precies ontsnappen kon liggen.
    "Hé jongen, je bent braaf," fluisterde ik en ik hoorde en voelde hem blazen. Ik grinnikte kort en en sloot mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aurora Bambi Costa


    The problem is you think you have time

    Ik rende hard weg en hoorde Moon achter me aan rennen. Ik draaide me om, om te kijken of Moon er nog steeds was, Moon rende inderdaad achter me aan. Ze had een bebloede mond ik keek van walging een andere kant op, dit had Moon duidelijk door ze likte snel haar lippen af en het dierenbloed was verdwenen. Ik glimlachte even naar haar om het idee dat ze me zo goed snapte. Snel rende ik nog een stukje door met Moon achter me aan.
    'Komen ze nog achter ons aan' vraag ik angstig aan Moon terwijl er allerlei gedachtes door mijn hoofd schieten over wat er zou kunnen gebeuren. Mijn gedachtes schieten alle kant op van allen dieren in het bos naar de wereld waarin iedereen leeft.
    Moon piept even wat voor mij een teken is dat het meisje achter ons aankomt. Ik begon harder te rennen kijkend achterom om te zien of ik het meisje achter ons aan zag rennen ik zag niks. Wel rende ik keihard tegen iemand aan. Ik tuimelde over de grond door de klap. Ik durfde diegene tegen wie ik was aangelopen haast niet aan te kijken, de kans was zeer groot dat ook hij over de grond lag te rollen.
    'Sorry' mompelde ik terwijl ik op stond en ik mijn wangen rood voelde worden. Die eeuwige blosjes die mijn gezicht sierde gingen van roze naar dieprood. Snel liet ik een pluk haar voor mijn gezicht vallen in de hoop dat mijn gezicht minder goed te zien was. Van de zenuwen begon ik maar aan mijn witte bloesje te frunniken, het liefst zou ik kei hard wegrennen alleen kon ik dit niet maken omdat ik zonet vol tegen hem was aangelopen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 12:42 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."



    Agnete Egeté Paia| Snow and Ice | Talking to
    Opeenw komt er ook een jongen zich bij ons voegen. Hij begroet ons en vraagt hoe het gaat.
    "Goedendag," antwoord ik zachtjes "met mij gaat het goed, en met jou?" ik haal een hand door mijn witblonde krullen. Vervolgens voegt er ook een ander meisje samen met een jongen het gezelschap. Ook de jongen begroet ons.
    "Hallo," zeg ik zachtjes "Ik ben Agnete," maar die zin zeg ik zachtjes dat mijn naam haast onhoorbaar is, maar ik ben eenmaal stilletjes bij andere mensen. De eerste jongen word iets te enthousiast en ik schrik ook lichtjes als hij een konijn dood. Ik ril lichtjes maar dat veranderd spoedig. Ik wil niet op een freak lijken. Daarna vraagt hij wat ons hier heen bracht.
    "Ik moet eten vinden," zeg ik stilletjes "wat amper lukt,". Ik hoor de jongen en het meisje praten maar aangezien ik hun niet goed ken hou ik me redelijk stil. Ik ken de mensen niet goed en ik word pas socialer als ik hun ken.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lisa Dale



    Meisje ~ 14 jaar ~ FC: Ryan Newman ~ Dieren & Schijn

    Ik zie dat een jongen een konijn door, zielig, maar ik zou het ook doen. Wij moeten namelijk ook eten. Ik kijknaar Shadow die zit te watertanden en kijk naar het konijn. Ik kijk met een strenge blik naar Shadow als teken dat ze het niet moet doen, maar ze is net zo eigenwijs als ik. Ze rent de bosjes uit. Ik val naar voren om haar te proberen te pakken, maar het lukt niet. Ze rent door naar die jongen en ze pakt het konijn uit zijn handen en eet het op. Ik loop naar Shadow toe. 'Stoute meid!' Zeg ik boos. 'Sorry, ze is soms zo eigenwijs.' Zeg ik tegen de jongen. Shadow vliegtt weg en komt iets later terug met een konijn in haar mond. Ze gaat voor de jonden staan en legt het konijn voor zijn voeten neer. Ze springt bij mij in de armen en ik aai haar over haar koppie. Ik glimlach als ze met haar koppie in mijn nek gaat liggen.

    Jonathan "John"       McKay
    Is Shadow een wolf? Zo ja, een jongen of een meisje?


    "Goedendag," antwoord 1 van de meisjes zachtjes "met mij gaat het goed, en met jou?" Ik knikte, ze leek nogal verlegen. "Met mij gaat het ook wel oke..." Op mijn 2de vraag antwoorde ze "Ik moet eten vinden, wat amper lukt," ik keek haar aan, waarschijnlijk was ze vegetariër of veganist. "Vegetariër? Ik heb in mijn bescheiden tuintje wel wat fruit- en groetenplanten staan, je mag altijd wel wat hebben hoor. Ik krijg het toch niet allemaal alleen op..." Zei ik lichtjes lachend. Opeens loopt een draakje van nog een ander meisje op mij af en steelt mijn konijn. Ik was verbaasd, boos en blij tegelijk. Opeens komt ze terug met een ander konijn. "Euhm... Bedankt, denk ik?" Zei ik lachend. Ik trok een poot van het konijn. "Hierzo, braaf meisje!"

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 17:42 ]

    Jo Mari Vesi
    "Never shall we Die"


    Ik zie Avan ineens glimlachen, op zo'n duistere, kwaadaardige manier.
    "Zou ik het hart mogen hebben?" vraagt hij aan de jongen die het konijn had gevangen. Ik zie dat het blonde meisje zacht aan het praten is, ik ga naar de 2 meisjes toe, "Hallo..." begin ik sociaal, ik ben niet erg sociaal, soms wel en soms niet. Meer mensen vinden me een dief, wat ik ook best kan begrijpen omdat ik vaak steel...
    "Ik ben Jo, en jullie zijn..?" ik kijk de twee meisjes onderzoekend aan, maar echt tijd om ze verder aan te spreken heb ik niet want er springt een draak uit de bosjes, ik zie dat Avan in de positie staat dat hij elk moment kan aanvallen, ik loop weg van de meisjes en ga naar Avan,
    "Chill..." hij kijkt me aan, "Ik wil gewoon dat vervloekte hart..." even later komt er een meisje uit de bosjes, wow ineens veel mensen hier! De draak verdwijnt, het meisje hoort dus bij de draak. De draak komt terug met een nieuw konijn en geeft het aan de jongen, de jongen kijkt verbaast maar geeft toch nog een poot van het konijn aan de draak. Avan loopt even naar de jongen toe, "Mag ik dit hart dan hebben, in plaats van dat hart dat dat beest net heeft opgegeten..." hij kijkt even hatelijk naar de draak, ik luister naar het gesprek, "Avan..." zeg ik hoofdschuddend maar hij reageert niet. Ik kijk het dier aan, wat een prachtig beestje.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 14:47 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    (voor een volgende post kan ik onmogelijk aan 150 woorden geraken, ik wacht op Lisa...)

    Gentil schreef:
    (voor een volgende post kan ik onmogelijk aan 150 woorden geraken, ik wacht op Lisa...)


    Baby draak en meisje ;)

    Lisa Dale



    Meisje ~ 14 jaar ~ FC: Ryan Newman ~ Dieren & Schijn

    De jongen geeft een poot van het konijntje aan Shadow, die ze in een seconde al weer heeft opgegeten. Er komt een jongen aan die een hart wil en Shadow een beest noemt. Shadow kijkt hem boos aan en ik doe mijn hand voor de mond van haar, zo kan ze geen vuur spuwen. 'het spijt me echt, het was niet de bedoeling dat ze het konijn zou opeten.' Zeg ik nog een keer tegen de jongen. Ik kijk naar een meisje die die jongen die het hart wilde Avan noemde, dus zo heet hij. Ik liep naar het meisje toe. 'Ik ben Lisa.' Zeg ik terwijl ik met een hand het draakje vasthoud en met de andere het meisje een hand wil geven. ZE ziet er aardig uit, ik denk dat deze mensen allemaal wel aardig zijn.