• Elements
    Het is 19 mei 1900 wanneer op een dag er een negenling word geboren
    had niemand hun magische krachten verwacht, elk kind bestuurde zijn eigen element en iedereen kind had langzamehand zijn eigen magie ontwikkeld. Het was prachtig om te zien, maar de stiefmoeder van de volgende koningin was jaloers. Op een dag had ze van woede een bos in brand gezet en vervloekte de kinderen van haar stiefdochter en zorgde ervoor dat hun krachten sterker werden dan gedacht. De volgende koningin zag hoe haar kinderen de controle van hun magie verloren en dorpen gingen door hun magie neer. En toen kon ze niks meer dan haar eigen kinderen verbannen uit de stad, door haar verdriet vloog heel het land in sneeuw&ijs, en niemand kwam het land in of uit...

    Wat er nu gaat gebeuren
    Het is ongeveer 60 jaar later en de elementen zijn uitgebreid. Nu zijn er familie's van toverkrachten die zich schuil houden in het bos ver van het paleis en het ijs vandaan. De kinderen willen hun moeder zien, omdat er een brief is gekomen dat hun land gevaar loopt door hun oma. Ondertussen is de nieuwe koningin net zo kwaad aardig als haar stiefmoeder en heeft geen behoefte aan haar kinderen, zei sluit zichzelf liever op dan 1 van hun gezichten te zien. Zei stuurt allemaal valstrikken naar haar kinderen toe voordat ze bij het paleis aankomen, want weet niet dat het haar kinderen zijn. Ze denkt dat het vijanden zijn die het land komen overnemen en vernietigen, en dat laat ze niet gebeuren. Ze stuurt opstoppingen, vervloekingen en valstrikken zodat ze nooit bij het land aankomen.

    Elementen
    • water&zee
    • Duister&Nacht
    • aarde&natuur
    • vuur&as
    • lucht&wind
    • ijs&sneeuw
    • Tijd&gedachten
    • Storm&Bliksem
    • Dieren&Schijn

    Rollen:
    Naam - element - spelernaam
    Sile Aura - lucht&wind- Verloren
    Elora Rhea Avalon - Tijd&Gedachten - Growlithe
    Agnete Egeté Paia - Ijs&Sneeuw- Polovina
    Ruelle Victoire Devereaux - Vuur&As- Cicatrice
    Csilla Bernadett Cili- Duister&Nacht- Shairell
    Tristan Reynhard- Aarde&Natuur- Aerodactyl
    Francisco Aadan Lewis - Tijd&Gedachten- Shairell
    Jo Mari Vesi- Water&Zee- JoSnape
    Rachel K. Green - Vuur&As- Gentil
    Adam Ákos Keller - Sneeuw&Ijs- Growlithe
    Faith Daniek Lewis - zee&water - httpLAURA
    Azara Ashley LaChanda - vuur&as - Samanthablaze
    James Vincent Stamos - Wind&Lucht - httpLAURA
    Jonathan McKay - natuur&aarde - Gentil
    Jonas Noach Slinks - Storm&Bliksem- XxXFREEDOMXxX
    Avan Rave Ravens - nacht&duister - JoSnape
    Alexander Dale - Dieren&Schijn - Verloren
    Ariël Melanie - Storm&Bliksem - JoSnape
    Grace Darcy Belle-Donna Loveless - Dieren&Schijn - XxXFREEDOMXxX
    Gereserveerd - Dieren&Schijn -BastetCat
    Gereserveerd- duister&nacht - DarkOne
    Eärlindë Séregon Kyngeston - Dieren&Schijn - DarkOne
    Aisla Nora Akam - Storm&Bliksem - Growlithe
    Olivia Dragon Gold - Ijs&sneeuw - Shairell
    Lisa Dale - Dier&Schijn - Lisadragonrider
    Aurora Bambi Costa - tijd&gedachten - _patch
    Margaret Freeze Greene- natuur&aarde - httpLAURA

    (Ps. stiefmoeder kan je nog reserveren, maar ik speel de moeder van de kinderen.)

    Regels
    • Geen perfecte personages, er bestaan ook geen perfecte mensen.
    • Je hebt je beauty eigen rol, bespeel die dan ook in plaats die van andere.
    • Je mag niet meer dan 4 personages, vraag desnoods aan mij om nog meer.
    • Er zijn geen sterke en ook geen zwakke rollen, wanneer je professioneel wilt worden vraag het dan even.
    • Schelden mag, niet te vaak&niet te erg.
    • +16 is toegestaan.
    • Ik maak de topics aan
    • Minstens 150 woorden

    PRAATTOPIC
    ROLLENTOPIC

    [/face]

    Beschrijving Land:
    Het best wel grote land Magyare lijkt van boven af een hele grote noordpool. Overal is het wit en er zijn geen normale meren meer, alles is ijs. Je kunt vaak schaatsen, maar dat kost energie. In de loop van de jaren is het land arm geworden en is er weinig voedsel. Er wonen ook nog dieren die in de kou kunnen overleven. Ook bestaan er eenhoorns&draken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 20:02 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Grace Darcy Belle-Donna Loveless

    Ik keek weer om naar Lisa, maar kon haar maar half verstaan. Ik liep op de fenix af en aaide hem, hij keek me door dringend aan en ineens voelde ik iets hards. 'Lisa! Kom eens, hij is gewond...' Ik legde mijn vinger voor hem neer en hoopte dat hij me snapte. Kom maar, wees niet bang... Ik wil je helpen... De fenix sloeg zijn ogen neer en deed ze daarna dicht.
    Niemand zou me willen helpen, behalve degene die vinden dat ik het waard ben... Ben jij degene? Ik keek hem aan met een glimlach en knikte. 'Wij allebei...' De vogel ging op mijn hand zitten in plaats van mijn vinger, waardoor ik een beetje schrok. 'Lisa, we moeten hem verbinden of zo,' ik streelde de vogel zacht over zijn warme veren heen. 'Rustig, je overleefd dit wel, daar zorgen we persoonlijk voor.' Ik keek naar de vogel. Dankje...


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Aurora Bambi Costa


    The trouble is you think you have time

    "Excuses geaccepteerd," mompelde hij. Hij stond op en zuchtte geïrriteerd het viel me op dat hij donker wolken om zich heen had waar sneeuw uit kwam vallen. Even vroeg ik me af of hij net zoals ik zou zijn. Zou hij ook een element hebben?
    "Het spijt me ook, ik kan soms redelijk koud uit de hoek komen," mompelde hij. Ik hoopte dat mijn blik nog steeds verborgen zat achter mijn haar want naar mijn idee wierp ik hele vreemde blikken op de jongen. Hoe kon het zijn dat hij me aan mezelf deed denken. "Ik heb je nog nooit gezien in het dorp? Waar kom je vandaan?" vroeg hij mij.
    'Welk dorp' vroeg ik hem 'ik ben niet zo goed met mensen ze hebben nogal een hekel aan mij' ik probeerde hem met een blik duidelijk te maken wat ik bedoelde. Het was een stuk makkelijker geweest als je het bij mij ook aan de buitenkant kan zien maar dat was niet het geval. Ik zag Moon haar hoofdje naar achteren draaien en ze huilde een keer. Toen dacht ik terug aan het meisje dat achter ons aan kwam. Al mijn schaamte was in één keer verdwenen en ik pakte de jongen bij de hand.
    'REN' zei ik en gaf hem een korte samenvatting van wat er is gebeurd 'Een meisje, op het grasveld ik riep Moon, ze hoorde ons en kwam achter ons aan. Mens' voegde ik eraan toe. 'Ik ben geen mens, een afstammeling van de negenling' de woorden rolden over mijn lippen. Ik zou het normaal niet zo heel snel vertellen maar nu rolden de woorden over mijn lippen.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."



    Agnete Egeté Paia| Snow and Ice | Talking to
    Terwijl ik kijk naar de bevroren struik voel ik dat de grond onder mij koud begint te worden. Dat niet alleen, want ook de grond oogt steeds witter. Dit is overduidelijk een signaal dat ik mijn krachten niet goed in controle zal kunnen behouden en ik dus mensen kan vermoorden of bevriezen. Om dat te kunnen verkomen moet ik echt zo snel mogelijk hier weg komen.
    "Ik moet nu gaan," zeg ik zachtjes en voordat iemand iets kan terug zeggen, vertrek ik richting een ander en wat rustiger deel van het gigantische bos. Als ik niemand zie, haal ik opgelucht adem. Ik kan nu niemand bezeren want er is niemand aanwezig die ik kan bezeren. Behalve mezelf, maar ik kan daar goed tegen dus dat maakt niet veel uit. Ik voel sneeuwvlokken vallen, wat al een teken is dat ik mijn controle iets meer kan beheersen. Ik ga tegen een boom zitten terwijl ik rustig adem.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lisa Dale



    Meisje ~ 14 jaar ~ FC: Ryan Newman ~ Dieren & Schijn

    Grace zegt dat de Feniks gewond is. Ik kijk naar de vogel. Ik kan heel heet gesprek tussen de vogel en Grace volgen. Ik sta nu recht voor Grace een fluister iets in haar oor, zodat niemand het kan verstaan. 'kun jij ook met dieren praten?' Vraag ik. Ik liep naar een plant die half bevroren was. 'als we het ijs smelten kunnen we haar met die bladeren verbinden.' Ik denk na, hoe doen we dat? Shadow was me voor. Ze springt van dde tak af en gaat naast mij staan. 'doe maar meid.' Zeg ik tegen haar. 'ik hoop dat het me lukt.' ik kijk haar aan. 'het lukt je wel.' Shadow spuwt vuur een het ijs smelt. 'goed gedaan Shadow!' Zeg ik trots. Ik pak een paar bladeren van de plant en wikkel het om de wond van de vogel. 'ik denk dat het zo beter is.' Zeg ik terwijl ik over haar koppie aai. Shadow springt in mijn armen en geeft de Feniks kopjes.

    Grace Darcy Belle-Donna Loveless

    'kun jij ook met dieren praten?' Vraag Lisa. Ik knik hevig waardoor ik misschien hoofdpijn krijg van mezelf, handig. 'Als we het ijs smelten kunnen we haar met die bladeren verbinden.' Ik kijk om en zie nog net hoe het draakje van Lisa de struik ontdooit. 'Zijn ze nu warmer?' Ik glimlach terwijl Lisa de wond bindt met bladeren. 'Misschien kunnen we terug naar het kamp gaan, kijken wat er daar aan de hand is. Misschien hebben we wel het ochtendetend gemist.' Ik glimlach en doe de Feniks op mijn arm. 'Vlieg vrij.' Hij kijkt me weer zo doordringend aan. Ik ga, maar noem mijn naam 4 keer als je me nodig hebt, ik zou jullie altijd beschermen. En zo vloog de Feniks omhoog en maakte een mooie vuur draaikolk, wat hij naliet was zijn warmte en misschien hadden we er nu vrienden bij. De feniks was nog niet helemaal verdwenen, want ik merkte dat ik een ketting droeg met een feniks vlam eraan. Ik vergeet dit niet, Feniks, never nooit.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 10:28 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Lisa Dale



    Meisje ~ 14 jaar ~ FC: Ryan Newman ~ Dieren & Schijn

    De feniks bedankt ons en zegt dat we zijn naam 4 keer moeten noemen als er iets is. Ik ga dat ook zeker doen. Ik ga die feniks nooit vergeten. Ik bedenk me nj pas dat Grace ook met dieren kan praten, zou ze dan net als mij zijn? Ik zie hoe de feniks weg vliegt. 'wat is dat?' Vraag ik aan Grace terwijl ik naar de ketting knik, ik kan niet wijzen, omdat Shadow in mijn armen ligt. 'is het een soort ketting?' Misschien kwam die wel van de feniks. Ik kan niet voelen of ik er ook een heb, omdat ik mijn handen niet kwijt kan en ik een jas aan heb. Die feniks was speciaal, heel speciaal. Misschien kwam hij hier niet zomaar, maar om ons te waarschuwen of zoiets. Het maakt niet uit, het blijft gewoon altijd een geweldig dier.

    Francisco Aadan Lewis


    Tijd en gedachten
    "Nee nog niet, wat is er?" Ze wacht even, "Jo trouwens..." Ik knik en steek mijn hand naar het meisje die blijkbaar de naam Jo heeft uit. 'Goed, ik hou je even van het laatste nieuwtje of roddel of hoe je het dan ook wil noemen bij, want de roddel is dat er een brief aankomt van uit de stad waar onze familie verboden is, Magyaren.' Ik grijns en heb zin om te tapdansen, gewoon omdat ik vrolijk ben dat we misschien, wat ik wel heel erg hoop, ergens anders gaan wonen in plaats van het grote muggen bos in tijden. 'Hij komt niet meteen van The Ice Queen, misschien iemand die ons wil waarschuwen of hulp. Ik weet het niet, ik luisterde ook alleen maar de kleermaker en de bakker af. Ik werd langzaam rood, dat had ik stiekem gewoon niet moeten zeggen.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo Mari Vesi
    "Never shall we Die"


    De jongen steekt zijn hand uit, ik schud hem even maar laat hem snel weer los, ik ben niet gewend dat mensen aardig tegen me zijn.
    'Goed, ik hou je even van het laatste nieuwtje of roddel of hoe je het dan ook wil noemen bij, want de roddel is dat er een brief aankomt van uit de stad waar onze familie verboden is, Magyaren.' ik kijk hem aan, mijn hoofd ontploft, waar heeft hij het over!? Maar ik blijf hem kalm aankijken, 'Hij komt niet meteen van The Ice Queen, misschien iemand die ons wil waarschuwen of hulp. Ik weet het niet, ik luisterde ook alleen maar de kleermaker en de bakker af..." ik kijk hem lachend aan, dat laatste begreep ik wel, ik zag dat hij rood werd. Over bakker gesproken, ik heb honger... Ik kijk even naar Avan, hij komt hierheen gelopen,
    "Hey.." zegt hij kalm terwijl hij een arm om me heen slaat, wat!? "Ik zie dat je al kennis hebt gemaakt met mijn zusje..." ik kijk Avan niet begrijpend aan maar herstel snel mijn blik, ik ga zo wel verder vragen. Dan draait hij zich om en loopt weer weg, ik kijk hem verbaast maar lachend na, wat deed hij net!?
    Dan draai ik me weer naar de jongen, "Sorry voor mijn... broer..." het klonk even raar maar het was wel grappig.
    "Maar interessant nieuwtje, maar ik snap er niets van, ik ben hier vandaag voor het eerst..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Grace Darcy Belle-Donna Loveless

    'Wat is dat?' Vraagt Lisa met haar draak in haar armen. 'Is het een soort ketting?' Ik knik hevig. 'Volgens mij is het een beschermen ketting, wanneer je een Feniks helpt kan hij je eeuwig dankbaar zijn, daarom kan alleen degene met een zuiver hart hem helpen...' Ik kijk naar de blek waar de Feniks verdween nog na. 'Hij koos daarbij ons..' Ik werd lichtrood, aangezien ik me nu een soort uitverkorenen voelde. 'Ik loop op Lisa af en laat haar haar ketting zien. 'Wanneer het vuur echt vlamt is ben ik dichter bij dan je denkt, en ik bescherm je met mijn hele leven, wanneer hij koud is heb ik jou nodig...' Het was de stem van de Feniks in mijn oor, zou hij het ook tegen Lisa vertellen. Ik deed de ketting in mijn hand en aaide hem. 'Bonfire, ik vertrouw je...' Ik voelde hem dichter bij en het vuur stond aan. 'Ik jou ook...'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Janette      Lorey      Green

    Moeizaam en lui werd ik wakker door Rachel. 'RACHEL! WANNEER IK SLAAP SLAAP IK! JE MAAKT ME ALLEEN WAKKER VOOR BRAND... OVERSTROMING... EN ANDER SOORT GEVAAR! OF ALS ER IETS MET JOU AAN DE HAND IS! ANDERS MAAK JE ME WAKKER VOOR PIZZA EN ALS JE EEN EENHOORN ZIET! BIJ HET LAATSTE IS HIJ VAN MIJ! WELTERUSTEN!' Ik liet me weer achterover vallen, maar kon niet opnieuw in slaap vallen. 'UUUUG!' Ik pakte snel een jurk Ik snoof de geur van voedsel op en liep sneller naar beneden, 'Rachel, wat wil je to day doen?' Sarcastich ga ik op de tafel zitten en kijk haar uitdagend aan. 'Wil je gaan zwemmen? Of gaan we jagen?' Ik ga naast haar staan en pak een appel, 'ik eet een salade, geen dat.' Ik ging naar buiten en genoot van de ochtend zon. Mensen liepen buiten door elkaar, was het al zo laat? 'Rachel, waarom is het zo druk hier? Zijn we ineens in Magyaren terecht gekomen of zo?' Ik draaide me lachend om. 'Kom lekker buiten genieten van de zon of word je een muisachtige rat in de keuken?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 17:58 ]


    ~

    httpLAURA schreef:

    Janette      Lorey      Green


    Komt er nog tekst xD

    Lisa Dale



    Meisje ~ 14 jaar ~ FC: Ryan Newman ~ Dieren & Schijn

    'Volgens mij is het een beschermen ketting, wanneer je een Feniks helpt kan hij je eeuwig dankbaar zijn, daarom kan alleen degene met een zuiver hart hem helpen...' Zegt Grace. ' dat is heel fijn om te horen. Grace laat me zien waar mijn ketting zit en dan hoor ik de stem van Bonfire. Mooi die feniksen, ik hoop dat iedereen er ooit een tegen komt. Ik kijk naar Shadow die er erg ongeduldig uit ziet. Wat zou zij toch willen doen? Ze kijkt op en spits haar oren, ze hoort iets. Ze springt uit mijn handen en ik pak een pijl uit mijn koker en span daarmee dr boog. Ik richt hem op de struik waar het geluid vandaan kwam. Het was maar een konijn. Ik ga hem niet dood maken, want ik heb geen honger en dat is zonden.

    Rachel K. Green

    'RACHEL! WANNEER IK SLAAP SLAAP IK! JE MAAKT ME ALLEEN WAKKER VOOR BRAND... OVERSTROMING... EN ANDER SOORT GEVAAR! OF ALS ER IETS MET JOU AAN DE HAND IS! ANDERS MAAK JE ME WAKKER VOOR PIZZA EN ALS JE EEN EENHOORN ZIET! BIJ HET LAATSTE IS HIJ VAN MIJ! WELTERUSTEN! UUUUG!' Oke dat was zo'n typisch geluid dat enkel Janette kan maken. 'Rachel, waarom is het zo druk hier? Zijn we ineens in Magyaren terecht gekomen of zo? Kom lekker buiten genieten van de zon of word je een muisachtige rat in de keuken?' Toen ze naar buiten wandelde keek ik haar kwaad aan. Ik haatte mijn achterlijke zusje altijd al. "Jaja, Janette. Ik kom al!" Zei ik met een boze toon in mijn stem. Ik wankelde naar buiten, nog wat slaapdronken. Eens buiten gekomen wreef ik in mijn ogen. Ik zag heel het dorp en knipperde wat. "Inderdaad veel volk ja?" Het was nogal koud dus ik ging snel een jasje halen. "Zussie, vind jij het ook koud of is er iets met mij?" Ik wist bijna zeker dat ze "Er is iets met jou." ging zeggen maar ja... Zo was ze nu eenmaal...

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 11:00 ]

    Grace Darcy Belle-Donna Loveless

    'Misschien moeten we eerst weer terug gaan, ik heb honger en ik heb geen zin om dieren dood te maken en rauw te eten.' Ik glimlach en kijk nog 1 keer naar de ketting.
    Waar ben je? Er komt geen antwoord, maar de ketting vlamt nog. Ik weet dat je er bent, kom je nog te voorschijn? Weer geen antwoord, alleen een diepe leegte van stilte, ineens hoorde ik een fluitje. 'Is dat van het bos?' Ik kijk om. 'Of is dat van de koninklijke marine? Uit Magyaren of wat dan ook?' Ik begin harder te lopen, terug naar de kant van ons dorp. 'Waar is de rook van het dorp vuur?' Het dorp vuur is altijd om mensen warm te houden, en om verdwaalde mensen te lokken of als dorpelingen verdwaald zijn in het bos te helpen. 'Kan jij de rook wel zien daar?'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Lisa Dale



    Meisje ~ 14 jaar ~ FC: Ryan Newman ~ Dieren & Schijn

    Ik hoorde ineens een fluitje, aan Grace te zien had ze het ook gehoord. Grace rent weg, ik heb geen idee waarheen. Shadow springt uit mijn armen en vliegt achter me aan, ik ren Grace achterna. 'Dorpsvuur?' Vraag ik, woont zij in een dorp? Alex en ik niet, we dwalen maar wat rond. 'Kan jij de rook wel zien daar?' vraagt ze aan mij. 'Ik zie niks.' Ik snap nu wat ze bedoelt, misschien is haar dorp wel aangevallen ofzo. 'misschien moeten we erheen gaan, en kijken wat er is.' Zeg ik tegen haar. Ik heb nu mijn handen vrij en pak mijn ketting vast. Bonfire, weet jij wat er aan de hand is? Ik luister om te kijken of ik iets hoor, maar niks. Ik kijk naar Shadow die nu op een tak naast mij staat, ze ziet er zo heel stoer uit.