• Ik wilde al vanaf mijn twaalfde een tattoo. Dat was het jaar dat ik ook mijn eerste piercing kreeg. Die neus piercing heb ik jaren met trots gedragen en tot kort kreeg ik er nog een nieuwe bij in mijn oorschelp. Mijn moeder had me beloofd dat ik een tattoo zou krijgen als ik zou slagen voor mijn eindexamen.
    En slagen dat deed ik! Donderdag was het zover, ik heb de tattoo laten zetten.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 15:56 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik had een Game of Thrones tattoo bij jou verwacht.

    Wat leuk dat je nu eindelijk je eerste hebt. Je allereerste tattoo is toch speciaal! Hij ziet er mooi en subtiel uit, op een leuke plek. Leuk dat je het voor je geslaagd zijn kreeg!

    Meganium schreef:
    Ik had een Game of Thrones tattoo bij jou verwacht.

    Wat leuk dat je nu eindelijk je eerste hebt. Je allereerste tattoo is toch speciaal! Hij ziet er mooi en subtiel uit, op een leuke plek. Leuk dat je het voor je geslaagd zijn kreeg!


    Had mijn moeder niet toegelaten ;P Ik wilde eerst een Bastille songtekst, maar ik vind dese tattoo wat subtieler en ook wat menselijker omdat het er echt als een tekenign uitziet haha


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Leuk! Veel plezier met je tattoo (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    Leuk! Veel plezier met je tattoo (:


    Ik heb nu vooral veel plezier van de jeuk ;)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Proficiat, ik vind het mooi!


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Hij is erg mooi!


    chaos makes the muse

    Niet mijn smaak, maar lief van je moeder.
    Dan kan ik nu meteen een vraag stellen, hihi. Hoe voelde het op die plek. Ik wil namelijk een tattoo op mijn onderarm laten zetten, maar ik krijg nooit echt een duidelijk antwoord c:
    Bij mij zou hij dan stoppen op hetzelfde punt waar het jouwe nu staat, dus dat is dan al een gedeelte duidelijk, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Niet mijn smaak, maar lief van je moeder.
    Dan kan ik nu meteen een vraag stellen, hihi. Hoe voelde het op die plek. Ik wil namelijk een tattoo op mijn onderarm laten zetten, maar ik krijg nooit echt een duidelijk antwoord c:
    Bij mij zou hij dan stoppen op hetzelfde punt waar het jouwe nu staat, dus dat is dan al een gedeelte duidelijk, hahah.

    Ik heb ook een tattoo op die plek, ik vond de pijn wel meevallen, als je dat bedoelt. Een tattoo op die plek kan nooit groot zijn, dus als je het al als naar zou beschouwen, dan duurt het niet lang.

    GoodGrief schreef:
    (...)

    Ik heb nu vooral veel plezier van de jeuk ;)

    Ohja. Dat ook Ja. Maar dat gaat snel over gelukkig. En dan kan je er een leven lang plezier van hebben!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Meganium schreef:
    (...)
    Ik heb ook een tattoo op die plek, ik vond de pijn wel meevallen, als je dat bedoelt. Een tattoo op die plek kan nooit groot zijn, dus als je het al als naar zou beschouwen, dan duurt het niet lang.


    Nja, hij is nog best groot die wie ik wil hahah. Het is wel een meer verspreid iets, dus ja, zal vast meevallen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Nja, hij is nog best groot die wie ik wil hahah. Het is wel een meer verspreid iets, dus ja, zal vast meevallen.


    Heb jij je ooit in je vinger gesneden? Dat gevoel had ik. Lijntjes trekken was pijnlijker dan inkleuren. Ik was binnen 12 min klaar


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    GoodGrief schreef:
    Heb jij je ooit in je vinger gesneden? Dat gevoel had ik. Lijntjes trekken was pijnlijker dan inkleuren. Ik was binnen 12 min klaar

    Precies dit. De lijnen zijn pijnlijker dan het snelle inkleuren.

    GoodGrief schreef:
    (...)

    Heb jij je ooit in je vinger gesneden? Dat gevoel had ik. Lijntjes trekken was pijnlijker dan inkleuren. Ik was binnen 12 min klaar


    Oké! c:
    Ik doe een koksopleiding dus ik heb me meerdere malen in de vingers gesneden, dus ik ben bekend met de pijn, hihi. Maar dan weet ik dat ^^

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 16:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu begint het bij mij ook te jeuken, maar bij de neuspiercing die ik zou krijgen durfde ik niet meer naar de winkel, waardoor het er uiteindelijk niet van is gekomen, dus ik vraag me af of ene tattoo dan wel zo goeie keus is haha


    ~My Mind Is Free~

    Leuke tattoo is schattig en fijn :D
    Ik zou persoonlijk grotere doen maar, het is tof :D