• Ik ben benieuwd wel muziek album jullie favoriet is.


    Mijne is Bastile VS. Other Peoples Heartache Part3 van Bastille.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 17:47 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    The Getaway van The Red Hot Chili Peppers

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 20:49 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Thriller van Michael Jackson :X


    Happy Birthday my Potter!

    Mentys schreef:
    Panic! At The Disco - Vices & Virtues.
    My Chemical Romance - Three Cheers For Sweet Revenge.


    P!ATD !!!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Twenty One Pilots - Vessel
    Tyler Joseph - No Phun Intended
    Maar dat is op het moment, het veranderd zo'n beetje iedere dag :')

    The Kyteman Orchestra - The Kyteman Orchestra


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pelekai schreef:
    The Getaway van The Red Hot Chili Peppers



    Yeah nog een RHCP fan! Dat is inderdaad ene goed album!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Veel Twenty One pilot fans zo te zien. En ik moet zeggen dat ik nooit echt naar albums kijk maar Blurryface van Twenty one pilots zou nu wel mijn favoriete zijn.


    Ravenclaw till my bones.

    In Our Bones van Against The Current.
    So wie es ist van Tom Beck.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    'Favourite album' verandert bij mij om de zoveel tijd :'). Op dit moment is mijn top drie: Lacuna Coil -Delirium, The Agonist- Prisoners en Within Temptation- The Unforgiving


    Seasons will change, but I shall remain

    On My One en Jake Bugg van Jake Bugg. (:


    I don't think you quite understand, honey

    Veel muziek dat ik ook nog niet ken, leuk!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    HedwigDeUil schreef:
    Veel Twenty One pilot fans zo te zien. En ik moet zeggen dat ik nooit echt naar albums kijk maar Blurryface van Twenty one pilots zou nu wel mijn favoriete zijn.


    Het ligt een beetje aan je smaak, maar ik moet zeggen dat ik op dit moment meer heb met hun oudere albums. Dat komt waarschijnlijk omdat alles van Blurryface ineens ontdekt lijkt te worden door de wereld en vervolgens draaien ze het plat op de radio. Het album is geweldig natuurlijk, maar ik heb een hekel aan mainstream dingen, dus daarom :') Anyway, ik zou je aanraden eens naar Vessel of Regional At Best te gaan luisteren, die nummers zijn gaaf c:

    Villainess schreef:
    (...)

    Het ligt een beetje aan je smaak, maar ik moet zeggen dat ik op dit moment meer heb met hun oudere albums. Dat komt waarschijnlijk omdat alles van Blurryface ineens ontdekt lijkt te worden door de wereld en vervolgens draaien ze het plat op de radio. Het album is geweldig natuurlijk, maar ik heb een hekel aan mainstream dingen, dus daarom :') Anyway, ik zou je aanraden eens naar Vessel of Regional At Best te gaan luisteren, die nummers zijn gaaf c:




    Dit is waar! Ik had nog nooit van TOP gehoord totdat Stressed Out op de Radio werd gedraaid. Nu zijn veel fans nogal vijandig voor de nieuwkomers (kuch* Tumblr) dus besluit ik daarom niet verder in de muziek te gaan zoeken. Meestal ontdek ik mijn muziek ook niet via de radio, mijn muziek is niet heel radio/commercieel gepast.

    Ik heb tenslotte P!ATD en Fall Out Boy nog als mijn emo babies. (ook al zijn die ook lang geleden plat gedraaid op de radio *zucht*)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:03 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Wiarda schreef:
    The Kyteman Orchestra - The Kyteman Orchestra


    Oh mijn God ik hou van je.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    The Fray - Scars & Stories


    Ex astris, sciencia