• Ik ben benieuwd wel muziek album jullie favoriet is.


    Mijne is Bastile VS. Other Peoples Heartache Part3 van Bastille.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 17:47 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Drones van Muse
    The Black Parade van My Chemical Romance....

    ZOVEEEEEEL MEEEER


    Space Queen

    Vikernes schreef:
    (...)

    Oh mijn God ik hou van je.

    O mijn God jaaa


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    O mijn God jaaa


    Colin Benders is serieus de reden dat ik weer bugel ga spelen en oh mijn God het verbaast me dat iemand op Quizlet Kyteman kent oooo


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vikernes schreef:
    (...)

    Colin Benders is serieus de reden dat ik weer bugel ga spelen en oh mijn God het verbaast me dat iemand op Quizlet Kyteman kent oooo

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het pas een paar maanden geleden heb ontdekt maar ik ben verliefd, wow. Het is gewoon zo veel maar op een heel goede manier en alle teksten slaan ergens op en man, ik geloof dat ik het album nu serieus al een keer of zeventig heb gehoord en dan overdrijf ik niet maar iedere keer blijft het gewoon echt supersupersupergoed, zeer onder de indruk aaaaah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    WitchyMermaid schreef:
    Drones van Muse
    The Black Parade van My Chemical Romance....

    ZOVEEEEEEL MEEEER


    Ik ben toch meer fan van de Black Holes and Revalations van Muse, Drones is ook wel stinkend goed


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Villainess schreef:
    (...)

    Het ligt een beetje aan je smaak, maar ik moet zeggen dat ik op dit moment meer heb met hun oudere albums. Dat komt waarschijnlijk omdat alles van Blurryface ineens ontdekt lijkt te worden door de wereld en vervolgens draaien ze het plat op de radio. Het album is geweldig natuurlijk, maar ik heb een hekel aan mainstream dingen, dus daarom :') Anyway, ik zou je aanraden eens naar Vessel of Regional At Best te gaan luisteren, die nummers zijn gaaf c:


    Ik luister al zeker 3 jaar naar Twenty one pilots hoor, dus maak je geen zorgen haha. Ik vind dit album alleen nu leuker.


    Ravenclaw till my bones.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het pas een paar maanden geleden heb ontdekt maar ik ben verliefd, wow. Het is gewoon zo veel maar op een heel goede manier en alle teksten slaan ergens op en man, ik geloof dat ik het album nu serieus al een keer of zeventig heb gehoord en dan overdrijf ik niet maar iedere keer blijft het gewoon echt supersupersupergoed, zeer onder de indruk aaaaah


    Jaaa, zeker, The Kyteman Orchestra is gewoon echt geweldig en hun optredens zijn echt briljant. Ik raad je aan om deze jamsessie eens te bekijken/luisteren; hij is echt kneitergaaf!



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mentys schreef:
    Panic! At The Disco - Vices & Virtues.
    My Chemical Romance - Three Cheers For Sweet Revenge.

    Hihi, Virtues wordt binnenkort (weer) mijn username ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    My Chemical Romance - May Death Never Stop You
    Twenty One Pilots - Vessel


    i wanna die with you once or twice.

    GoodGrief schreef:
    (...)


    Yeah nog een RHCP fan! Dat is inderdaad ene goed album!

    Yaaaas, high five!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Als musicalsoundtracks hieronder vallen, dan 100% de soundtrack van Hamilton :Y) Anders X&Y van Coldplay, maar eigenlijk is alles van Coldplay gewoon geweldig c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Yaaaas, high five!



    High Fives back! *Plays air guitar*


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Thymbraeus schreef:
    Als musicalsoundtracks hieronder vallen, dan 100% de soundtrack van Hamilton :Y) Anders X&Y van Coldplay, maar eigenlijk is alles van Coldplay gewoon geweldig c:



    Chris Martin is mijn baby ;)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...