• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Lastig dit.


    Caution first, always.

    En dan zie je die prachtige kleding van gisteren, en dan denk je; waarom kan ik dat niet gewoon dragen?
    Ohja, omdat het uit een ander tijdperk komt en iedereen denkt dat je naar een kleedpartij gaat.

    Stopt die verkoudheid al?...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    'Kan je even komen? Ik heb je advies nodig.'
    Een half uur later lig nog steeds in bed. Thanks...


    "Ignite, my love. Ignite."

    WAT
    De gele blob energie was vrouwelijk en kroop in het lichaam van de enige andere vrouw op de planeet om menselijk te worden en niemand had het idee dat dit misschien een beetje een slecht plan was omdat we niet weten wat die vrouw daarvan dacht??? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit is zo kut.. Maar het is de enige manier dat ik mezelf weer aan zou kunnen kijken in de spiegel.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil gewoon nieuwe muziek, maar alles wat ik op Spotify kan vinden is niet mijn ding.


    Caution first, always.

    Ladies and gentlemen, welcome to the 76th Hunger Games, oh how I love it every time I hear Finnick say this <3


    Happy Birthday my Potter!

    Hahahahah ik gooide een plakje ham naar mijn hond om hem te voeren, maar het plakte aan zijn hoofd en hij kon er niet bij. Hahahahah geweldig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Meh, de frikandelbroodjes van de AH ruiken veel lekkerder dan ze zijn... Ik proef de saus gewoon nauwelijks.
    Die afbak frikandelbroodjes van de lidl zijn veel beter. (cat)


    Stenenlikker

    Ah ik heb stiekem echt zin in een authentieke TWD (O)RPG, maar ik doe al zoveel.


    Your make-up is terrible

    "We hebben nog niet eens een nieuwe planning gemaakt."

    Nee, ik ga je ook een beetje loslaten nu. Onze afspraken afzeggen is iets wat je de laatste tijd erg goed kan. En ik heb geen zin in dat kut gevoel elke keer.


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hoofdpijn. . .
    De gesprekken met mijn psycholoog (die ik stiekem in mijn hoofd altijd Marcus Kane noem, omdat hij daar op lijkt :') ) zijn altijd zo gezellig en gelijk ook heel opluchtend (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Ah ik heb stiekem echt zin in een authentieke TWD (O)RPG, maar ik doe al zoveel.

    Inderdaad. Fanfiction? Hoeft het van mij niet zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mensen die denken dat je kind de afkomst heeft van het land waar het geboren is. Als je Nederlands bent en je kind in Noorwegen geboren wordt, is het geen Noor. Het blijft gewoon een Nederlander.

    Dat je grootouders uit Frankrijk komen en daar geboren zijn, je ouders in Spanje geboren zijn en jij in Nederland geboren bent, maakt jou niet half Spaans en Frans. Dan ben je gewoon 100% Frans. Maar waar je andere grootouders vandaan komen laat je weer niet weten.