• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik moet echt ophouden met zo laat opstaan, mijn hele dag is weg nu lol :')

    Leuk dat je zonder mij op de hoogte te brengen mijn ex appt dat je het zo jammer vindt dat het uit is. Nee, erg leuk. (finger)

    Het is zo leuk om met mijn Trekkie ouders over de nieuwe Star Trek films te praten.


    Your make-up is terrible

    Articuno schreef:
    Leuk dat je zonder mij op de hoogte te brengen mijn ex appt dat je het zo jammer vindt dat het uit is. Nee, erg leuk. (finger)


    Hoe weet je al die dingen?
    Negeer het allemaal lekker, want dit doet hij om jou gek te maken. Blokkeer hem en let ee nooit meer op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GredWeasley schreef:
    Volgens mij heb ik serieus nog nooit zoveel geschreven in één uur... hoewel... idk wat mijn record was. En ik zie nu ook opeens dat ik de 50K heb bereikt 0.0 productief uurtje :W

    Goed bezig :Y)


    Ehhh dat awkward moment dat je het LJH-topic open hebt staan en je ouders opeens iets willen bekijken op je laptop. Thank god dat ik nog niets getypt had. :'D

    Voiles schreef:
    Je ziet soms op facebook van die dingen voorbij komen met dat een vriend een heeel lieve tekst heeft geschreven aan zijn vriendin en ze dan wakker wordt en die tekst leest en een glimlach op haar gezicht krijg...

    Wel, ik word wakker met nog niet eens een good morning bericht. terwijl meneer al naar zijn werk is, en zijn telefoon uit heeft staan. En ik dus om 18:00 pas een berichtje gaat krijgen met heel waarnschijnlijk alleen een "heii" of een kus smily.

    En het meest schattige wat hij mij heeft gegeven in 4,5 maanden is een doos met fucking muffin ingredienten hahaha

    Guys... i have the most romantic boyfriend ever


    Dat doet die van mij ook allemaal niet, maar om eerlijk te zijn denk ik dat heel veel jongens dat niet doen. Maar ik vind dat eigenlijk niet zo erg, hij laat mij op zijn eigen manier weten dat hij me leuk vindt en ik neem aan dat de jouwe dat ook doet. Ik zou het beeld dat mensen van relaties schetsen op Facebook vooral niet verhouden tegen je eigen relatie.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Hoe weet je al die dingen?
    Negeer het allemaal lekker, want dit doet hij om jou gek te maken. Blokkeer hem en let ee nooit meer op.

    Hehe, nee, dit was mijn oma die mijn ex appte terwijl we nog niets uitgepraat hadden. Daar was ik totaal niet blij mee. Ze zei alleen dat ze het jammer vond dat het zo gegaan is, maar dan nog had ik liever gewild dat ze toestemming vroeg aan mij. Niet veel later kreeg ik een berichtje van mn ex waarin hij zei waarom hij weer drugs gebruikte en verweet mij ongeveer alles..

    Articuno schreef:
    (...)
    Hehe, nee, dit was mijn oma die mijn ex appte terwijl we nog niets uitgepraat hadden. Daar was ik totaal niet blij mee. Ze zei alleen dat ze het jammer vond dat het zo gegaan is, maar dan nog had ik liever gewild dat ze toestemming vroeg aan mij. Niet veel later kreeg ik een berichtje van mn ex waarin hij zei waarom hij weer drugs gebruikte en verweet mij ongeveer alles..


    Oh dat is niet zo slim van je oma, nee. En dat hij alles aan jou verwijt, bah!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voiles schreef:
    Je ziet soms op facebook van die dingen voorbij komen met dat een vriend een heeel lieve tekst heeft geschreven aan zijn vriendin en ze dan wakker wordt en die tekst leest en een glimlach op haar gezicht krijg...

    Wel, ik word wakker met nog niet eens een good morning bericht. terwijl meneer al naar zijn werk is, en zijn telefoon uit heeft staan. En ik dus om 18:00 pas een berichtje gaat krijgen met heel waarnschijnlijk alleen een "heii" of een kus smily.

    En het meest schattige wat hij mij heeft gegeven in 4,5 maanden is een doos met fucking muffin ingredienten hahaha

    Guys... i have the most romantic boyfriend ever

    Je mag ni zoveel belang hechten aan Facebook. :') Een goede relatie is eentje die je niet ziet op social media. En berichtjes op je mobiel, bekijk het zo. Als hij dan eens iets lief doet, os het dubbel zo leuk omdat het geen gewoonte is. :')

    Hmm, zo moe dat ik even een uurtje in de auto moest slapen voor ik verder ging. (cat)


    Take me to wonderland

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Oh dat is niet zo slim van je oma, nee. En dat hij alles aan jou verwijt, bah!

    Ik heb toen maar gezegd dat mensen in een normale relatie met elkaar praten over dingen die niet goed gaan en die ze vervelend van elkaar vinden. Maar daarna reageerde hij niet meer.

    Het is nog niet eens 12 uur en ik verveel me nu al.


    Your make-up is terrible

    Ik wil de hele dag op bed liggen en niks doen. Ik voel me echt verschrikkelijk.

    Ik had vandaag niet naar buiten moeten gaan..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pfff.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ze stoppen echt de meest onnodige shit in een telefoon. Ik bepaal mijn eigen apps wel, dankjewel.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 12:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.