• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Awww, ik hou zo van dit liedje.


    Caution first, always.

    Anna, maak dit nou even af. Dan kan je lekker slapen, zodat je morgen weer fris en fruitig verder kan met The Storm afronden en dan heb je nog drie dagen voor het laatste deel.


    Happy Birthday my Potter!

    STOP ERMEE! Je begint me serieus te irriteren!


    16 - 09 - '17

    Mijn opa is echt een dramaqueen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Woah, dat gesprek nam ineens een onverwachte wending :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Aan 3 verhalen werken zal lastig worden, maar ik heb vakantie en gezien ik gamen niet zo leuk meer vind, kan ik mooi schrijven. Als ik Schemering ga afmaken ga ik hem opgeven voor SOTY (:

    // "Je zit alleen maar op dat stomme forum."
    Jij hebt vrienden op dat stomme spel van je en ik heb mijn vrienden hier op quizlet. Deal with it.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 0:24 ]

    Waarom ben ik dit nummer vandaag pas voor het eerst echt gaan luisteren? Want dit is echt amazing, wauw. Thanks internet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké en nu slapen. Morgen weer verder.


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien moet ik ook maar dagkaarten gaan leggen, want zo leg ik ze te weinig en vergeet ik het weer.


    Your make-up is terrible

    Articuno schreef:
    // "Je zit alleen maar op dat stomme forum."
    Jij hebt vrienden op dat stomme spel van je en ik heb mijn vrienden hier op quizlet. Deal with it.

    Waar ken ik dat toch van?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    In twee dagen Life is Strange uitgespeeld. Ik heb me echt nog nooit zo gevoeld na een simpel spel. Ik voel me rot, opgelucht en verdrietig tegelijkertijd. Ik heb zitten janken, lachen en bang zitten wezen om de badguy, het is maar een spel, wat een onzin, toch? Wat een sick freak.. That's some fucked up criminal minds shit in there..

    Verkeerde keuzes gemaakt en goeie, het rotste blijf ik me voelen over Kate die desondanks aan het einde oke is. Ik ben er echt over gaan nadenken... Vooral bij Kate, omdat dit, treurig genoeg, overal op de wereld gebeurd. Helaas is er dan niemand om hen te stoppen..

    Ik denk dat dit me nog lang bij gaat blijven. Misschien zelfs mijn manier van denken wat veranderen. Keuzes zijn overal, misschien moet ik om sommige wat langer nadenken voordat ik ze maak..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ha, ik ben om 3 uur 's nachts dingen aan het Googlen omdat ik in mijn Quizletloze uur rustig heb kunnen liggen piekeren. Ik ben een idioot, haha. Maar ach, misschien bevat het wel een kern van waarheid..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mweh, het is te vroeg en ik heb geen tijd meer voor mn thee :C


    Stenenlikker

    Mwhi. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je ziet soms op facebook van die dingen voorbij komen met dat een vriend een heeel lieve tekst heeft geschreven aan zijn vriendin en ze dan wakker wordt en die tekst leest en een glimlach op haar gezicht krijg...

    Wel, ik word wakker met nog niet eens een good morning bericht. terwijl meneer al naar zijn werk is, en zijn telefoon uit heeft staan. En ik dus om 18:00 pas een berichtje gaat krijgen met heel waarnschijnlijk alleen een "heii" of een kus smily.

    En het meest schattige wat hij mij heeft gegeven in 4,5 maanden is een doos met fucking muffin ingredienten hahaha

    Guys... i have the most romantic boyfriend ever

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 9:52 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about