• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Sableye schreef:
    (...)
    Inderdaad. Fanfiction? Hoeft het van mij niet zo.


    Neh, ik ben niet goed in alleen schrijven, haha.


    Your make-up is terrible

    Het is ijskoud in huis en alle deuren zijn dicht. (cat)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Blijkbaar werkt het alleen nog op het forum. Vreemd.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 14:33 ]

    Dit is geen testtopic? (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dit is geen testtopic? (cat)

    Weet ik, maar ik ga er niet speciaal een topic voor maken om alleen het te testen.
    En ik heb het alweer weggehaald.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 14:34 ]

    Articuno schreef:
    Mensen die denken dat je kind de afkomst heeft van het land waar het geboren is. Als je Nederlands bent en je kind in Noorwegen geboren wordt, is het geen Noor. Het blijft gewoon een Nederlander.

    Dat je grootouders uit Frankrijk komen en daar geboren zijn, je ouders in Spanje geboren zijn en jij in Nederland geboren bent, maakt jou niet half Spaans en Frans. Dan ben je gewoon 100% Frans. Maar waar je andere grootouders vandaan komen laat je weer niet weten.


    dit ligt er dus gewoon aan waar je kind geboren wordt. Sommige landen voeren wel degelijk het Ius Soli principe en dan krijg je ook de nationaliteit van het land waarin je geboren bent. Voornamelijk in Noord, Midden en Zuid-Amerika


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Malcolm in the middle, dat is lang geleden c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dratini schreef:
    (...)

    dit ligt er dus gewoon aan waar je kind geboren wordt. Sommige landen voeren wel degelijk het Ius Soli principe en dan krijg je ook de nationaliteit van het land waarin je geboren bent. Voornamelijk in Noord, Midden en Zuid-Amerika


    Maar dan ben je niet qua afkomst dat, neem ik aan. Biologisch gezien, tenminste.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar dan ben je niet qua afkomst dat, neem ik aan. Biologisch gezien, tenminste.


    biologisch gezien niet nee, maar qua juridische aspecten wel. Als je er dan ook nog langer woont, kan ik best begrijpen dat je de cultuur van dat land toch als een deel van jou (culturele) afkomst gaat zien. Maar jij en Kim hebben natuurlijk wel gelijk als je het puur biologisch bekijkt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dratini schreef:
    (...)

    dit ligt er dus gewoon aan waar je kind geboren wordt. Sommige landen voeren wel degelijk het Ius Soli principe en dan krijg je ook de nationaliteit van het land waarin je geboren bent. Voornamelijk in Noord, Midden en Zuid-Amerika


    This. De zoon van een van mijn Spaans tutors is geboren in Mexico en kreeg daardoor ook de Mexicaanse nationaliteit in zijn paspoort (terwijl beide ouders gewoon Nederlands zijn) wat hij later wel verandert heeft omdat hij anders het Mexicaanse leger in moest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    This. De zoon van een van mijn Spaans tutors is geboren in Mexico en kreeg daardoor ook de Mexicaanse nationaliteit in zijn paspoort (terwijl beide ouders gewoon Nederlands zijn) wat hij later wel verandert heeft omdat hij anders het Mexicaanse leger in moest.


    Oh ja, dat is wel vaker zo'n nare consequentie van een dubbele nationaliteit. Ik weet dit omdat mijn vader in Zuid-Afrika is geboren (mijn opa en oma waren gewoon Nederlands) en hij ook recht heeft op de Zuid-Afrikaanse nationaliteit (maar deze nooit officieel heeft aangenomen). Als hij dat wel had gedaan, had ik zelfs de Zuid-Afrikaanse nationaliteit kunnen claimen, wat wel heel gek zou zijn geweest.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 14:51 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    "Ik vind je signature leuk" quoten in het geef-een-complimentje topic, wat zijn we toch weer heerlijk persoonlijk.

    Villainess schreef:
    "Ik vind je signature leuk" quoten in het geef-een-complimentje topic, wat zijn we toch weer heerlijk persoonlijk.

    Omfg hahahhahaha. Ik vind het ook altijd zo leuk als mensen een 'gefeliciteerd' berichtje quoten in een verjaardagstopic. :')


    Caution first, always.

    Schijnbaar heeft mijn kat een hekel aan kleurboeken. (cat) Nu heeft ze ook al op die van mij gepist. Maar ik zie niemand een nieuwe voor mij kopen en ik ben blut.


    Your make-up is terrible

    I swear to God, de volgdende persoon die 'fuck my life' zegt, voor iets onzinnig ahgudsgyudfguzeg


    Ex astris, sciencia