• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Waarom denkt Amerika dat ze zo progressief zijn en een voorbeeld voor de rest van de wereld door Hillary Clinton? Engeland heeft een koningin én een vrouwelijke premier (en Margareth Tatcher al heel lang geleden), Duitsland heeft Merkel. Canada heeft evenveel vrouwen als mannen in het parlement. Je loopt erg achter, Amerika.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Waarom denkt Amerika dat ze zo progressief zijn en een voorbeeld voor de rest van de wereld door Hillary Clinton? Engeland heeft een koningin én een vrouwelijke premier (en Margareth Tatcher al heel lang geleden), Duitsland heeft Merkel. Canada heeft evenveel vrouwen als mannen in het parlement. Je loopt erg achter, Amerika.

    Classic 'murica. Altijd denken dat zij het middelpunt van de aarde zijn. Tenminste, zo komt dat toch echt vaak wel over.

    "She slipped on one of his shirts and it reached down to her knees."
    Why. Waarom zijn alle meisjes in verhalen zo klein? Am I missing something? Ben ik een reus? Als ik een shirt zou moeten aantrekken die tot mijn knieën zou moeten reiken, dan zou de jongen in kwestie echt bijna twee meter moeten zijn. (cat)

    Zo, relatiestatus veranderd naar vrijgezel.

    // En een appje gestuurd dat hij niet meer hoeft te reageren als hij weer van plan is 2 dagen te wachten.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 20:52 ]

    Krolock schreef:
    "She slipped on one of his shirts and it reached down to her knees."
    Why. Waarom zijn alle meisjes in verhalen zo klein? Am I missing something? Ben ik een reus? Als ik een shirt zou moeten aantrekken die tot mijn knieën zou moeten reiken, dan zou de jongen in kwestie echt bijna twee meter moeten zijn. (cat)


    Alle jongens hebben gewoon een bierbuikje en veel te grote shirts!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 21:01 ]

    Hoe kan ik nu alweer honger hebben? :')


    Caution first, always.

    Heeft iemand toevallig een link waar ik Mockingjay Part 2 kan kijken zonder iets te hoeven downloaden of registreren of betalen of wat dan ook? Nope, heb geen netflix.
    Of andere filmtips zijn ook welkom. _O_

    Edit: Ik kijk al Pan. xp

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 21:26 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    Heeft iemand toevallig een link waar ik Mockingjay Part 2 kan kijken zonder iets te hoeven downloaden of registreren of betalen of wat dan ook? Nope, heb geen netflix.
    Of andere filmtips zijn ook welkom. _O_

    Maakt het je uit als ze zonder ondertiteling zijn e.d.? Dan weet ik er namelijk wel een paar.
    Edit: Ik heb het net speciaal voor je opgezocht!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 21:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Adorable <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is zo vermoeiend om met mensen te praten die alleen maar over zichzelf praten en denken dat de hele wereld om hun draait en gewoon schreeuwen om aandacht


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol mijn kat lijkt op deze foto alsof hij poseert voor een famous badmode merk ofzo, hahahahah.


    26 - 02 - '16

    Het is zo lastig om me ergens goed genoeg voor te voelen.


    Your make-up is terrible

    koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes koekjes ..........

    raad is wat ik eet xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Sableye schreef:
    (...)
    Maakt het je uit als ze zonder ondertiteling zijn e.d.? Dan weet ik er namelijk wel een paar.
    Edit: Ik heb het net speciaal voor je opgezocht!


    Oeh, still tell me? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    Heeft iemand toevallig een link waar ik Mockingjay Part 2 kan kijken zonder iets te hoeven downloaden of registreren of betalen of wat dan ook? Nope, heb geen netflix.
    Of andere filmtips zijn ook welkom. _O_

    Edit: Ik kijk al Pan. xp

    Dit is de link. Met goed beeld en (English) ondertiteling nog wel!


    Don't walk. Run, you sheep, run.