• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik erger mij echt aan jou. Xoxox


    "Ignite, my love. Ignite."

    I've got to move on and be who I am
    I just don't belong here I hope you understand
    we might find a place in this world some day
    but atleast for now
    I gotta go my own way


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahahah naahw, lief. Durft ie niet tegen me te zeggen dat ik totaal niet kan tekenen omdat ie me niet wil kwetsen. Maar ik weet zelf ook wel dat ik niet tekenen kan. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sinds wanneer moeten er foto's gebruikt worden voor alle details in een verhaal? Ik vind het echt zonde als de lezers niet een eigen beeld kunnen vormen van personages, huizen, kamers, kleding en weet ik het allemaal.
    Ik begrijp het ook wel aan een andere kant, het scheelt weer veel werk om alle details te verwoorden als je dat niet kan. Maar toch zou ik liever zelf een beeld vormen van de omgeving en de personages.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 14:23 ]

    Schat, je hoeft in een 'persoon boven je' topic niet direct te reageren als je één reactie na je hebt gehad. En als iemand anders het niet vindt passen/niet leuk vindt hoef jij ook niet direct dat van je voorganger hetzelfde te beoordelen.

    Kennelijk word ik de hele vakantie genegeerd. Leuk hoor. Mijn broertje wordt met alles wat hij doet de hemel in geprezen en niemand ziet dat ik ook moeite doen om uit mijn comfortzone te komen. Het is voor mij ook gewoon verdomd lastig. Weet je, volgens mij doe ik er gewoon niet toe.


    26 - 02 - '16

    WTF is dat geluid? 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Een vakantie zou toch leuk moeten zijn? Ik zit hier al een uur in mijn kamer te huilen. Iedereen sluit me buiten. Ik voel me zo eenzaam )':

    --

    Mijn ouders kunnen ieder moment terug komen en dan ga ik de volle laag krijgen, voel een paniekaanval opkomen :'(

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 15:18 ]


    26 - 02 - '16

    I found the source of the tingling! It's a phone! Yaaaay!


    Happy Birthday my Potter!

    komt er een oudere dame naar me
    "je lijkt wel een mannequin!"


    i put the fun in funeral

    Anna, breng dat pakketje weg en haal tomaten. Van op je luie kont blijven zitten wordt het weer echt niet beter en jijzelf enkel dik. Hupsakee.


    Happy Birthday my Potter!

    Hypno schreef:
    komt er een oudere dame naar me
    "je lijkt wel een mannequin!"


    Toe maar weer


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aaaarggghh dit is echt heel irritantt


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hahaha, good job *geeft zichzelf schouderklopje* (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Je reageert pas na 2 fucking dagen met als bericht dat ik je eerdere berichten moet lezen? Beter had je me gewoon met rust gelaten. Ik vind het de grootste bullshit reden tot nu toe.

    Ik kan dit spelletje ook spelen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 16:20 ]