• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    En ik krijg al geen reactie meer. Als je nu weer denkt 2 dagen niet te reageren, hoeft het helemaal niet meer.

    Chippies. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien stoppen met ruzie maken een idee?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom ruiken de spullen van mijn vader zo naar rook. Hij (en mamma) rookt al ruim 7 jaar niet meer. . . Toch?. . .

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 17:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een kortingsbon van 6,66 euro, wat gaan we hier eens mee doen? Lez buy some Harry Potter stuff hehe. Mijn ouders zullen het wel niks vinden als ik weer merch koop. Dan maar een mok ofzo?

    Villainess schreef:
    Een kortingsbon van 6,66 euro, wat gaan we hier eens mee doen? Lez buy some Harry Potter stuff hehe. Mijn ouders zullen het wel niks vinden als ik weer merch koop. Dan maar een mok ofzo?

    Haha, van de Large toevallig?


    Caution first, always.

    Noooo. Someone stole my username. Alwéér.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wie spaart er nou varkensbeeldjes... Wat moet ik met een doos vol met varkensbeeldjes.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wie spaart er nou varkensbeeldjes... Wat moet ik met een doos vol met varkensbeeldjes.

    That's a little bit creepy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ilya schreef:
    (...)
    Haha, van de Large toevallig?


    Probably, daar kreeg ik laatst ook al een mail over x)


    26 - 02 - '16

    Muggen, jullie moeten allemaal sterven. Nu aub.

    + eindelijk nog eens goed geschreven. Italië geeft me zoveel inspiratie (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vraag me altijd af waarom mensen trollen zo leuk vinden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vraag me altijd af waarom mensen trollen zo leuk vinden.


    Join the club.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wanneer je het meisje van Ned's Survivalgids in een heel andere film ziet waarin ze volwassen is en je bijna je drinken over je toetsenbord spuugt.

    En ze is naakt. Whut.

    // Ik bedenk me nu pas dat ik nu niemand meer heb om enge films mee te kijken. Verdorie. Misschien moet ik alvast alleen een Tinder aanmaken om iemand te vinden die enge films met me wil kijken.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 19:09 ]

    Ik heb honger, dus ik verheug me vreselijk op de pizza die zo komt, alleen mijn tante komt ook en die is gewoon te hyperactief en egoïstisch voor mij.


    Caution first, always.