• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Articuno schreef:
    Skinny shaming is totally okay. Fat shaming is not okay. Those double standards.

    This.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Articuno schreef:
    Skinny shaming is totally okay. Fat shaming is not okay. Those double standards.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Daarom heb ik een hekel aan HAES en FA.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 12:52 ]


    Your make-up is terrible

    Leven leven leven


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    haha ja ik heb zo'n vier uur geslapen gok ik dit was een Fout

    wow waar ging het mis

    rip


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Schrijven aan een verhaal is net zoiets als pannenkoeken bakken. De eerste pannenkoek is altijd shitty, hoe hard je ook je best doet :')

    Mijn god. Rot op met die regen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Villainess schreef:
    Schrijven aan een verhaal is net zoiets als pannenkoeken bakken. De eerste pannenkoek is altijd shitty, hoe hard je ook je best doet :')

    amen sister


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En zoals gewoonlijk weet ik niet wat te tekenen. :W


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    In 1977 was het volle maan met kerst... Poor Moony :c


    Happy Birthday my Potter!

    Articuno schreef:
    Skinny shaming is totally okay. Fat shaming is not okay. Those double standards.

    Wth is dat? Ik kom het steeds vaker tegen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goh, schouder lang licht blond haar staat me niet eens zo slecht :Y) Maar jeetje wat heb ik een bol hoofd zo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sableye schreef:
    (...)
    Wth is dat? Ik kom het steeds vaker tegen.


    Dikke Amerikanen denken dat 'thin privilege' een ding is (omdat de wereld gemaakt is voor normale mensen en niet voor dikke mensen) en voelen zich daarom gediscrimineerd. Daarom is het ok om gemeen te zijn tegen 'dunne' mensen, maar niet tegen dikke mensen want dat is discriminatie. Ze geloven dat ze een minority zijn, terwijl 2 op de 3 mensen overgewicht hebben of zelfs nog zwaarder zijn dan dat. Het is al zover dat zelfs mensen die enkel overgewicht hebben worden gezien als fat shamers als ze erbij proberen te horen. Want ze zijn niet echt dik en kunnen gewoon kleren kopen in de winkel.


    Your make-up is terrible

    "Waar zit-ie?"
    "New York City!"

    Lyrics geniuses <3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik voel me prut....


    Stenenlikker