• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Nog 8K in drie en een halve dag. Mag ik even huilen?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Het verbaasd mij altijd dat er mensen op Q zijn die ik nog niet ken en er blijkbaar al vier jaar zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb jou en je aandacht niet nodig. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat moment dat je bezig bent met een story outline en meteen alweer ideeën hebt voor het vervolg plus een titel :') I'm so fluffed. Waarschijnlijk schrijf ik daadwerkelijk op mijn idk 100e nog steeds fanfics, especially Jily.


    Happy Birthday my Potter!

    Oh hee dit wordt echt een liefdesdrama. Wat leuk dat ik dat ook eens schrijf.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als het in jouw ogen niet goed ging, waarom deed je dan niets om het beter te maken? Je kan wel heel mooi mij de schuld geven en zeggen dat ik het zelf had moeten inzien. Als je zo denkt wens ik je succes met je volgende relaties. Ik ben nu echt heel blij dat ik na al die maanden ongelukkig zijn de knoop doorgehakt heb.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 16:38 ]

    Eindelijk thuis


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik doe teveel tegelijk en zo kom er niks af.


    Your make-up is terrible

    Articuno schreef:
    Als het in jouw ogen niet goed ging, waarom deed je dan niets om het beter te maken? Je kan wel heel mooi mij de schuld geven en zeggen dat ik het zelf had moeten inzien. Als je zo denkt wens ik je succes met je volgende relaties. Ik ben nu echt heel blij dat ik na al die maanden ongelukkig zijn de knoop doorgehakt heb.


    Stop met contact met die idioot te hebben meid! Hij is je aandacht niet meer waard. Ik heb al bijna een jaar niet meer met mijn loser mongool exhoofd gepraat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Stop met contact met die idioot te hebben meid! Hij is je aandacht niet meer waard. Ik heb al bijna een jaar niet meer met mijn loser mongool exhoofd gepraat.

    True, dat is hij zeker niet meer. Al helemaal niet als hij zo doet.

    // Ik durf het nog niet facebook officieel te maken..

    GredWeasley schreef:
    Dat moment dat je bezig bent met een story outline en meteen alweer ideeën hebt voor het vervolg plus een titel :') I'm so fluffed. Waarschijnlijk schrijf ik daadwerkelijk op mijn idk 100e nog steeds fanfics, especially Jily.

    hihihi fluffed


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Is er iemand hier ooit naar de Heelderpeel geweest? (krul)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Is er iemand hier ooit naar de Heelderpeel geweest? (krul)


    Ik in ieder geval niet.

    OT: Holy shizzle. Buurtjes, misschien de deur eerst even dichtdoen, voor je gaat schreeuwen dat je mekaar haat en je vervolgens al je problemen op tafel gooit. Ik neem aan dat je niet wil dat de buurt daarvan op de hoogte is :/


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zeg gewoon dat ik geen idee heb wat mijn zus aan je moet vragen. Moet je niet gelijk gaan doen dat ik normaal moet reageren, dat heb ik gedaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom hoor ik elke dag een jankend kind?


    Don't walk. Run, you sheep, run.