• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Meh, stiekem geen zin in vanaaf. T schieten is leuk maar thats kinda it atm. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    Schijnbaar heeft mijn kat een hekel aan kleurboeken. (cat) Nu heeft ze ook al op die van mij gepist. Maar ik zie niemand een nieuwe voor mij kopen en ik ben blut.


    Wat voor kleurboek?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Wat voor kleurboek?


    Van die speciale kleurboeken die je op bol.com kan kopen. Er zijn wat kleuren doorgelekt en het stinkt, maar ik kan er nog wel in kleuren, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Van die speciale kleurboeken die je op bol.com kan kopen. Er zijn wat kleuren doorgelekt en het stinkt, maar ik kan er nog wel in kleuren, denk ik.


    Echt zonde :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Echt zonde :c


    Yeah en het is al het derde kleurboek dat ten onder gaat aan mijn kat.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah en het is al het derde kleurboek dat ten onder gaat aan mijn kat.


    Lekker dan -.-
    Goed opbergen de volgende keer, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Werken bij de makers van het spel dat je leuk vindt en dagelijks speelt zijn echt mijn life goals.

    // Vind maar eens aanhalingstekens die een krul hebben. Onvindbaar. En welke het wel hebben werken niet op Q..
    Engravers MT werkte eerst wel, en later niet meer.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 15:56 ]

    Nikki's tarot hotline voor dagkaarten is geopend. 8D

    Maia, je brengt me altijd op ideeën.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nikki's tarot hotline voor dagkaarten is geopend. 8D

    Maia, je brengt me altijd op ideeën.


    I waaaaant


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb vandaag echt problemen met water. Eerst schop ik de waterbak van de dieren over mijn schoenen heen, dan zet ik de kraan te hard en spuit het over mij heen. En nu heb ik een glas water over mezelf heen gegooid :W

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 16:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stofwisseling, I love you. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ga echt juichen als dit af is denk ik :W


    Happy Birthday my Potter!

    En toen zag ik mijn vader in de metro zitten. Die ik al 3 jaar niet gezien of gesproken heb...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ah, eindelijk ligt de steen er. Het ziet er zo mooi uit nu.


    Caution first, always.

    Ik ben hier verdomme net en ik wil nu al weg. Mijn moeder zat continu te flippen in de auto terwijl er fucking niets aan de hand was en dan zegt ze dat ik me niet aan moet stellen. De reis was om van te janken en ik trek dit niet. Misschien toch maar een lastminute boeken zodat ik eind deze week terug kan


    26 - 02 - '16