• Talk away :Y)

    Afwezigheden doorgeven alsjeblieft c:

    Afwezigheid
    Ziegler || 01.08 - 19.08
    Velaris || 06.08 - 17.08 (gedeeltelijk afwezig)
    Assassin || 26.08 - 01.09

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 17:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb mijn post al nagekeken en zover ik kan zien is alles gewoon afgesloten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ook niets omgewisseld?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, mijn codes kloppen. Ik heb mijn post weggehaald en er simpel 'Test' neergezet en het staat nog steeds zo raar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oké, vreemd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hier is de code van Miall. Zelf vind ik niets, maar misschien dat jij iets ziet?

    Code:
    [font=Uptown Elegance][size=7][b]Milo Rhys O'Brien[/b][/size][/font] [center][font=cambria][size=3]25 YEARS OLD || ATRIAN || APPLIED PHYSICS STUDENT || AT THE FAIR || TALKING TO NEO[/size][/font]
    [columns][font=cambria][size=3]Ik loop over de [i]fair[/i] heen en ik zucht een keer diep. Ik snap niet wat de mensen hier nu zo leuk aan vinden. Ik zie dat ze het blijkbaar erg naar hun zin hebben, al krijgen Neo en ik heel erg veel blikken toegeworpen. Niet gek, we vallen nogal op. Niet per se om onze markeringen — al spelen die een grote rol natuurlijk — maar ook qua postuur vallen we zeker op. [tab]'Voel jij je hier nou thuis?' vraagt Neo me en de geërgerde ondertoon ontgaat me echt niet. Ik weet precies hoe hij zich voelt. [i]The odd one out[/i], en iedereen heeft het door. We zijn aliens, we komen hier niet vandaan. En nu lopen we ineens vrij rond, buiten de Sector, op de universiteit hier. En het is... vreemd. [tab]'Barbaren. Ongelofelijk hoe frivool ze zijn. Is er ook nog iets leuks te doen hier?' gaat Neo verder en ik snuif ook kort. [tab]'Geen idee, vast niet. Het zijn [i]mensen[/i],' zeg ik. Alleen al dat laatste woord al zorgt ervoor dat de rillingen over mijn rug lopen. Ik heb heus wel door dat we het gesprek van de dag zijn, dat we opvallen. Hmpf. Nog nooit aliens gezien? Nee dus, dat blijkt maar weer. [tab]Het liefst ga ik ook meteen weg van deze fair, maar het werd ons aangeraden, om 'contact te maken met de andere studenten'. Ze kunnen m'n rug op, wat een onzin. Ik ga alleen maar studeren en het is al erg genoeg dat ik een kamer meot delen met een mens, die veel en veel te veel deodorant spuit waardoor het in mijn neusgaten prikt. [tab]Hier en daar lopen een paar Atrians en ik begroet ze kort, maar ik besteed ook niet eens echt aandacht aan mijn [i]soortgenoten[/i]. Ik vind het allemaal wel prima, ik moet er gewoon voor zorgen dat ik geen contact maak met mensen. Ik heb er echt geen zin in en het kan me helemaal niks schelen wat ze van me vinden. Ik sla ze zo in elkaar, mocht dat nodig zijn.[/size][/font]
    [nextcol]

    [rule]
    [font=Courier][size=4]You want me to be the bad guy? Fine. Now I'm the bad guy.[/size][/font]
    [rule]

    [/columns] [rule][rule]
    [font=DJB Angel Baby][size=7][b]Ivy Wynter Keegan[/b][/size][/font]
    [font=cambria][size=3]22 YEARS OLD || HUMAN|| PSYCHOLOGY STUDENT || AT THE FAIR || TALKING TO MADS[/size][/font]
    [columns][font=cambria][size=3]Neuriënd huppel ik over de fair heen en ik glimlach tevreden. Ik herken nog een paar mensen van vorig jaar van mijn studie en af en toe maak ik een praatje met ze, maar de meesten zijn nieuw voor me. En dan vooral de Atrians. Ze intrigeren me en het liefst observeer ik ze, het is leuk om ze in een andere omgeving te zien. Niet in de Sector, maar bij ons, gewoon tussen de mensen. Bij ons. [tab]De attracties maken nogal een lawaai en ik kan mezelf amper horen denken, maar het zorgt ervoor dat ik er echt van kan genieten. Het is gewoon ontzettend gezellig en ik ben blij dat ik weer terug ben op de universiteit. Een paar weken thuis met mijn ouders en broers en zussen was geweldig. Nou ja, mijn oudere broer en zus hebben hun eigen leven en wonen helemaal op zichzelf, maar mijn jongere broertje en zusjes zijn nog altijd thuis en het was fijn ze weer te zien. [tab]Ineens hoor ik een bekende stem achter me en ik draai me om naar het geluid. Het is Mads! [tab]'Heya, Ivy!' begroet ze me en ik knuffel haar even snel, waarna ik kort lach. 'Ben je al lang aan het rondlopen?' vraagt ze me al snel en ik schud mijn hoofd. [tab]'Kwartiertje, hooguit,' lach ik even en ik bekijk haar kort. Ze ziet er leuk uit vandaag, zoals altijd. Ik grijns kort naar het meisje en ik staar weer even rond. De Atrians ontgaan me niet. [tab]'Ze zijn best intimiderend, hè?' vraag ik eventjes en ik grinnik kort als ik twee grote, gespierde Atrians voorbij zie lopen, duidelijk ongeïnteresseerd en niet geïntimideerd door alle nieuwe indrukken die ze hier te verduren krijgen.[/size][/font]
    [nextcol]

    [rule]
    [font=Courier][size=4]I could kiss you! I could. I mean, I'd like to. I. May I? We me? I mean, may we? Wait, what?[/size][/font]
    [rule]

    [/columns]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 17:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb niet super veel verstand van al die Columns, nextcol e.d, maar volgens mij staat er wel maar een center in waarvan ik de afsluiting niet kan vinden? of ik kijk daar nu echt over heen


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Volgens mij heb je gelijk ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hopelijk hebben we dan het 'probleem' gevonden. (: Ik plaats mijn post wel terug zodra het is opgelost.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Was mijn schuld. Begon met [ justify ] en daarna pas [ columns ], dat moest niet. :'D Sorry voor 't ongemak HAHA.

    Die center heb ik weggehaald. :') Dat was het niet probleem haha.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 17:23 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sempre schreef:
    Oké, ik ben mijn rol wel een beetje helemaal kwijt hiervoor. Dus ik ga even kijken of hij nog past bij mijn idee en zo niet dan pas ik hem denk ik nog even aan!


    It will be an amazing role whatever you do :Y).


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry guys ik ben letterlijk nu wakker ( had gisteren een pech dag). En moet helpen in het huishouden dus mijn post met Zach komt in de namiddag/avond


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zou iemand eventueel nog een vrouwelijke Atrian op zich willen nemen? Er zijn namelijk nog maar twee over...

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 20:08 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil misschien wel c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Velaris schreef:
    Zou iemand eventueel nog een vrouwelijke Atrian op zich willen nemen? Er zijn namelijk nog maar twee over...


    Hebben zoveel mensen zich opeens afgemeld? o.o


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hebben zoveel mensen zich opeens afgemeld? o.o


    Er waren eerst vijf, twee hebben rol niet afgemaakt dus drie over, maar iemand anders heeft zich ook net uitgeschreven dus zijn er nog maar twee :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered