• Talk away :Y)

    Afwezigheden doorgeven alsjeblieft c:

    Afwezigheid
    Ziegler || 01.08 - 19.08
    Velaris || 06.08 - 17.08 (gedeeltelijk afwezig)
    Assassin || 26.08 - 01.09

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 17:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is zo. Misschien dat ze elkaar gewoon meestal proberen te ontwijken of anders snel ruzie krijgen?

    Aktaion is niet iemand die snel ruzie maakt, maar ik denk dat het wel een goeie is ja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Aktaion is niet iemand die snel ruzie maakt, maar ik denk dat het wel een goeie is ja.


    Dat ze elkaar ontwijken omdat Neo snel ruzie zoekt. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat ze elkaar ontwijken omdat Neo snel ruzie zoekt. 8D

    Haha, is goed c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alexei is zo goed als klaar. Ik heb enkel even wat karaktereigenschappen opgesomd maar deze ga ik één van deze dagen wel uitschrijven.
    Iemand die een verbintenis met hem wil? Hij staat op pagina 4.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Misschien moet ik mij ook eens mengen in dit topic. :')


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    Misschien moet ik mij ook eens mengen in dit topic. :')


    Wow, als ik jou was zou ik de volgende keer niet zo zeuren om spelfouten van een ander. ;x


    Your make-up is terrible

    Ging niet om spelfouten, ging toen over mijn gebruikersnaam dat fout gespeld was. XD
    Dat is gewoon geweest. :3 Niet over praten, done. XD
    Laten we praten over leukere dingen. :P


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Heeft het nog zin om het speeltopic hiervoor te openen? Gezien het praattopic nogal dood is...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Heeft het nog zin om het speeltopic hiervoor te openen? Gezien het praattopic nogal dood is...


    I'd like it. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Velaris schreef:
    Heeft het nog zin om het speeltopic hiervoor te openen? Gezien het praattopic nogal dood is...


    Ik denk dat het nog wel zin heeft maar dat gewoon niemand reageert op het praattopic, haha. Ik zoek namelijk nog enkele verbintenissen voor Alexei maar niemand reageerde. Ik zal anders straks enkele gb's versturen om verbintenissen af te spreken, zo gaat het wat sneller. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Velaris schreef:
    Heeft het nog zin om het speeltopic hiervoor te openen? Gezien het praattopic nogal dood is...


    Wat mij betreft wel hoor, ik zou het zelfs jammer vinden mocht het niet doorgaan.

    @Anakin, ik heb Avery voor je, als je wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Uh ja. Daar wacht ik op!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het moeilijk om vriendschappen te sluiten via een praat topic. Überhaupt al moeite om relaties af te spreken in het algemeen. :')

    Daarbij, zou mij geweldig lijken als het speeltopic open zal staan. :3

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 11:59 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Zeker!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik denk dat we allemaal gewoon wachten op het speeltopic.


    Your make-up is terrible