• Vandaag praatte ik met iemand van een kattenforum over het karakter van katten. Toen kwam een anekdote naar boven van laatst.

    Ik kijk vaak naar kattenfilmpjes en daar zag ik ontiegelijk veel katten die helemaal dol werden van laserlampjes. Op een dag ging ik naar de dierenwinkel om kattensnoepjes voor Pim te halen. Daar zag ik dat je bij aankoop van twee zakjes met snoepjes een laserlampje gratis kreeg. Dat heb ik dus gedaan. Thuis testte ik het gelijk.

    In tegenstelling tot wat ik verwacht had, vond Pim het helemaal niet leuk. Hij keek me chagrijnig aan - als blikken konden doden D: - en slaakte toen een zucht om zich vervolgens te gaan wassen. Eigenlijk best apart, want dat heb ik een kat nog nooit zien/horen doen, hahaha.

    Hebben jullie ook katten/honden/andere huisdieren die aparte dingen doen die je bij soortgenoten nooit eerder hebt gezien? :'D


    26 - 02 - '16

    Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je een kat helemaal gestoord maakt met zo'n ding omdat ze jagen op iets wat ze nooit te pakken kunnen krijgen, dus misschien is het maar beter dat hij het niks vindt haha.

    Onze kat loopt altijd mee als we de hond uitlaten. Soms is ie ons even kwijt en dan gaat ie net zo lang krijsen tot hij ons weer gevonden heeft. Dan sta ik daar "Pino" te roepen en kijken mensen eerst naar mij en dan naar waar dat gejank vandaan komt, en dan komt die kat aanrennen. Soms komt ie dezelfde zwarte kat tegen als altijd en dan gaat ie zich half achter de hond verstoppen :') Pino is best fel naar andere katten, maar die zwarte kat vindt ie toch wel heftig denk ik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hahahahhaah, prachtig :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.