• De vorige twee topics die ik over dit onderwerp kon vinden waren allebei gesloten, dus bij deze maak ik een nieuwe aan.

    Maar yeah, een nieuw Harry Potter boek! Ik heb hem meteen besteld. Het is blijkbaar wel een verhaal in scriptvorm, geen novel dus. Ook is ie niet helemaal geschreven door J.K. Rowling, maar toch ben ik heel benieuwd!
    Hebben jullie het boek al besteld, of gaan jullie dat nog doen? De mijne komt morgen binnen dus ik ben hartstikke nieuwsgierig!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 11:51 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Waar heb je die pagina's gelezen als ik vragen mag? Ik kon het niet vinden namelijk.


    Een vriend van mij had 'gelekte' pagina's kunnen downloaden via een site, maar ik weet eerlijk gezegd niet meer welke site het was. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tip! Als je een mac, iPhone of Ipad hebt, staat er normaal het programma iBooks op. Als je daarop klikt en dan naar de iBook -store gaat kun je altijd van elk book een demo downloaden, van de eerste pagina's. Ik heb het net gedaan. De eerste twee scènes van de eerste act zijn gratis te bekijken op deze manier. Ik dacht, ik deel de tip even. (:

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 13:23 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb het boek net opgehaald in de winkel *O*


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Meh. Ik ben zelf niet zo'n fan van script-boeken, dus ik denk dat ik deze maar laat. Een toneelstuk bekijk je, dat lees je niet, vind ik persoonlijk.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb gehoord dat er twee versie zouden uitkomen. Eerst deze in script vorm en daarna nog een andere (Maar ik weet niet of dat dan ook in een echte boekvorm zou worden om gezet of dat het dan het echte script is of niet).

    Ik weet eigenlijk nog niet of ik dit nieuwe "boek" wel wil hebben. Aan de ene kant zou ik het wel willen, ten aanvulling van mijn HP boekenreeks, maar aan de andere kant heb ik zo iets van, ik ga het toch niet lezen (omdat het in script vorm is) en dan is het ook weer weggegooid geld om het even zo te zeggen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als het in romanvorm was, had ik hem zeker gekocht. Nu moet ik hem ook eigenlijk niet perse hebben. Ook omdat het los staat van de echte reeks.
    Er zal waarschijnlijk toch nog wel een film van komen ook. Gezien de hoeveelheid geld ze daarmee in het laatje kunnen kloppen. Het zou maar dom zijn, om er niet op te springen. Misschien dat ik het na de verfilming of zo dan koop, als die komt en mocht die goed genoeg zijn.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 14:18 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Als het in romanvorm was, had ik hem zeker gekocht. Nu moet ik hem ook eigenlijk niet perse hebben. Ook omdat het los staat van de echte reeks.
    Er zal waarschijnlijk toch nog wel een film van komen ook. Gezien de hoeveelheid geld ze daarmee in het laatje kunnen kloppen. Het zou maar dom zijn, om er niet op te springen. Misschien dat ik het na de verfilming of zo dan koop, als die komt en mocht die goed genoeg zijn.

    Hmm, film zal nog wel een hele tijd duren. Maar het toneelstuk zal vast ook wel op youtube staan binnenkort, al is het illegaal gefilmd.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hmm ja, ik vond het eerst ook niks maar nadat ik een paar recensies had gelezen wilde ik hem ook wel hebben (niet dat die recenses heel objectief zijn, aangezien het boek vannacht pas is uitgekomen en alleen de echte diehard fans het boek nu al helemaal hebben gelezen). En tuurlijk, ik laat het weten!

    Thanks. Ik wacht nog wel even, want die recensies bepalen natuurlijk niet dat ik het (niet) ga lezen. Het is meer dat ik er rekening mee houd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb geen haast. (:
    En op youtube, lijkt inderdaad wel handig!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Iwan schreef:
    Ik ga hem niet kopen. Hou er sowieso niet van om in scriptvorm te lezen en ik ben bijna zeker dat dit enorm gaat tegenvallen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mijn vriendin is in ieder geval razend enthousiast (diehard fan)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Omg, moet je dit zien. Als het waar is hè... :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Histoire schreef:
    Als het in romanvorm was, had ik hem zeker gekocht. Nu moet ik hem ook eigenlijk niet perse hebben. Ook omdat het los staat van de echte reeks.
    Er zal waarschijnlijk toch nog wel een film van komen ook. Gezien de hoeveelheid geld ze daarmee in het laatje kunnen kloppen. Het zou maar dom zijn, om er niet op te springen. Misschien dat ik het na de verfilming of zo dan koop, als die komt en mocht die goed genoeg zijn.


    J.K. Heeft gezegd dat ze geen plannen heeft het stuk te verfilmen ;/


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga het boek vandaag kopen, ben wel benieuwt naar het verhaal. Al verwacht ik wel dat het veel minder goed zal worden dan de eerste Harry Potter reeks.


    i wanna die with you once or twice.

    Het is echt awesome! Het is een heel goed boek, en ik dacht eerst ook dat ik het vreemd vond om in script vorm te lezen, maar het valt heel erg mee!

    Iwan schreef:
    Ik ga hem niet kopen. Hou er sowieso niet van om in scriptvorm te lezen en ik ben bijna zeker dat dit enorm gaat tegenvallen.

    Dat dacht ik ook, en het begin is niet heel leuk, maar het wordt later echt heel erg leuk!!!!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 10:54 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.