• De vorige twee topics die ik over dit onderwerp kon vinden waren allebei gesloten, dus bij deze maak ik een nieuwe aan.

    Maar yeah, een nieuw Harry Potter boek! Ik heb hem meteen besteld. Het is blijkbaar wel een verhaal in scriptvorm, geen novel dus. Ook is ie niet helemaal geschreven door J.K. Rowling, maar toch ben ik heel benieuwd!
    Hebben jullie het boek al besteld, of gaan jullie dat nog doen? De mijne komt morgen binnen dus ik ben hartstikke nieuwsgierig!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 11:51 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zijn er hier al mensen die op de planning hebben staan om naar de musical te gaan?

    Krolock schreef:
    Zijn er hier al mensen die op de planning hebben staan om naar de musical te gaan?

    Helaas, helaas. Waarschijnlijk niet. Tenzij ik mijn ouders ervan kan overtuigen om erheen te gaan... Maar ze vinden mn potter soms iets uit de hand lopen... Waarom begrijpen ouders je niet :S :X


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik hoorde dat de Nederlandse versie nu ook te koop is. Nu twijfel ik of ik hem ook zou kopen voor mijn Nederlandse collectie, maar wat me eigenlijk dik tegenvalt is dat de Nederlandse versie alleen maar in Paperback te verkrijgen is (of een Ebook). Aangezien mijn beide collecties (zowel de Engelse als de Nederlandstalige), in Hardcover zijn, valt mij dit wel dik tegen eigenlijk.

    Is er eigenlijk al meer bekend over de Definitive Collector’s Edition? Ik weet dat hij in 2017 uitkomt, maar heeft iemand misschien al een datum gehoord?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.