• De vorige twee topics die ik over dit onderwerp kon vinden waren allebei gesloten, dus bij deze maak ik een nieuwe aan.

    Maar yeah, een nieuw Harry Potter boek! Ik heb hem meteen besteld. Het is blijkbaar wel een verhaal in scriptvorm, geen novel dus. Ook is ie niet helemaal geschreven door J.K. Rowling, maar toch ben ik heel benieuwd!
    Hebben jullie het boek al besteld, of gaan jullie dat nog doen? De mijne komt morgen binnen dus ik ben hartstikke nieuwsgierig!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 11:51 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    LaBouff schreef:
    Is Hugo, het jongste kind van Hermione & Ron, dat even oud is als Lily een Squib? Omdat Lily wel ingedeeld wordt en Hugo niet?
    Aangezien ze hem enkel een enkele keer vernoemen.


    Het was mij inderdaad ook al opgevallen dat Hugo weinig werd genoemd. Dat zou wel een verklaring zijn ja. Wat werd er ook al weer over hem gezegd in het boek?


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Ik heb het boek ook gelezen (oke ja anders zou ik hier niet zijn haha) maar dit is wat ik denk.

    De dochter van Voldemort is echt het vreemdste, ik bedoel als Bellatrix zwanger was voor the battle of Hogwart had ze dan niet zwanger moeten zijn tijdens Malfoy manor scène? Ik bedoel... ik heb GEEN zwangere vrouw gezien. En yup Voldemort zou zich niet bevuilen door sex te hebben. Waarom zou hij ook? Hij is 100% zeker dat hij gaat winnen, komop! Hij had hoogheidswaanzin die man. Dus had echt geen dochter nodig. Nog maar te zwijgen dat hij een arrogante liefdesloze....... is.
    En dan hebben we dit klein detail dat niemand ooit noemt (of ik heb het nog nergens gelezen haha.) Waar the f*** is Neville Longbottom? Waar is hij? Hij wordt alleen vernoemd? Dat heeft dat personage toch niet verdient? Hello where is he aaaaah. Sorry.
    Wat ik wel super vond was om eindelijk een beetje vriendschap te zien tussen Draco en Harry. Dat vond ik mooi. En de scenes tussen Albus en Harry waren ook aangrijpend maar dat kan zijn omdat ik en men vader ook een zeer moeilijke band heb. (: en don't kill me ik weet dat Scorpius achter Rose aanzit en Albus iets had voor *kuch* de dochter van Voldemort *kuch* maar die twee waren wel mega close voor twee jongens in hun tienerjaren. En de jaloezie van Scorpius toen Albus zo close was met D. Oke als je 10 bent geloof ik dat, maar jongens van 14? Sorry vind ik een beetje raar. Er waren er nog die dat dachten maar kan ook zijn omdat ik twee jongens schattig vind dus ik ga dat niet beweren en Rose en Scorpius lijken me echt mega cute dus ja. (:


    Sorry voor men lange mening haha. Harry Potter freak. (:


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Sorry maar nee. Gewoon nee.



    Harry Potter and the Cursed Child hoort niet bij de Harry Potter reeks. Die zijn goed. Het lijkt meer alsof de schrijvers zeiden: Plotholes gemixt met fanfiction? Dat gaat goed verkopen. Hoe de fuck kan Voldemort iemand penetreren als hij geen liefde kent? Gebruikte hij Nagini om Bellatrix te nemen ofzo?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 22:43 ]


    Heaven is a place that we all have

    Hmm, maar aan de andere kant kan het idee van Cedric proberen te redden en dan steeds in een andere toekomst terecht komen echt goed werken. Het is jammer genoeg gewoon slecht uitgewerkt met onnodige dingen erbij (Voldemort's dochter...)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben nog niet op de helft en ik vind het echt verschrikkelijk. En nee, het gaat me niet om de script vorm want daar wen je snel aan. Maar man o man, de karakters, het verhaal, ik heb het idee dat J.K. Rowling een klap tegen haar kop heeft gehad toen ze dit schreef. Whyyyyyyy?! (huil)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Babysquirrel schreef:
    Sorry maar nee. Gewoon nee.



    Harry Potter and the Cursed Child hoort niet bij de Harry Potter reeks. Die zijn goed. Het lijkt meer alsof de schrijvers zeiden: Plotholes gemixt met fanfiction? Dat gaat goed verkopen. Hoe de fuck kan Voldemort iemand penetreren als hij geen liefde kent? Gebruikte hij Nagini om Bellatrix te nemen ofzo?


    Seks en liefde zijn twee verschillende dingen though


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik was aan het kijken om het te bestellen, maar klopt het dat het een rehearsal edition is en dat de echte versie pas volgend jaar uitkomt? Want dan wacht ik nog even, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Seks en liefde zijn twee verschillende dingen though


    Sorry maar i highly doubt dat Voldemort opeens tegen Bellatrix zei: "Hee, kom, laten we seks hebben, je kan niet weigeren want anders dood ik je."

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 13:44 ]


    Heaven is a place that we all have

    Twee keer posten maar ik wil dit even kwijt though. Harry is fucking onorigineel als het aankomt op namen :'D

    James Sirius
    Albus Severus
    Lily Luna


    Heaven is a place that we all have

    Babysquirrel schreef:
    (...)

    Sorry maar i highly doubt dat Voldemort opeens tegen Bellatrix zei: "Hee, kom, laten we seks hebben, je kan niet weigeren want anders dood ik je."


    Kun je dat aub onder spoilers zetten?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 18:16 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Cress schreef:
    (...)

    Het was mij inderdaad ook al opgevallen dat Hugo weinig werd genoemd. Dat zou wel een verklaring zijn ja. Wat werd er ook al weer over hem gezegd in het boek?

    Eerst vroeg Harry hoe het met Rose en Hugo ging, daar antwoordde ze niet echt op, later dan zeiden ze iets van stel je voor dat we daardoor geen kinderen zouden hebben. Ook een keer dat Ron zei "And a son!" volgens mij is hij welgeteld 3 keer vernoemd en verder niet.


    Aravis schreef:
    Ik was aan het kijken om het te bestellen, maar klopt het dat het een rehearsal edition is en dat de echte versie pas volgend jaar uitkomt? Want dan wacht ik nog even, haha.


    Ja er komt nog een andere versie uit; collectors edition hoorde ik zeggen dat het dan zou heten, maar ik heb geen idee wanneer deze dan zou uitkomen.

    Edit: The first edition, entitled "Special Rehearsal Edition", corresponded to the script used in the preview shows and was scheduled to be published on 31 July 2016, the date of Harry's birthday in the series and Rowling's birthday, as well. Since revisions to the script continued after the book was printed, an edited version will be released in 2017 as the "Definitive Collector's Edition". According to CNN, this was the most preordered book of 2016.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 13:38 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Aravis schreef:
    Ik was aan het kijken om het te bestellen, maar klopt het dat het een rehearsal edition is en dat de echte versie pas volgend jaar uitkomt? Want dan wacht ik nog even, haha.

    Geen idee, maar ik heb nergens iets gelezen over een nieuwe versie. Ik denk het niet dus...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    LaBouff schreef:
    (...)

    Ja er komt nog een andere versie uit; collectors edition hoorde ik zeggen dat het dan zou heten, maar ik heb geen idee wanneer deze dan zou uitkomen.

    (Terugkomend op wat je zei over Hugo)
    Stond hij wel gewoon op het podium? Kan zijn dat ie geen tekst heeft maar er wel gewoon bij staat.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Babysquirrel schreef:
    (...)

    Sorry maar i highly doubt dat Voldemort opeens tegen Bellatrix zei: "Hee, kom, laten we seks hebben, je kan niet weigeren want anders dood ik je."


    Ik ook niet, maar de manier waarop je het zei kwam over al
    voldie kan geen seks hebben want hij kent geen liefde, maar als hij zijn bloedlijn voort wil zetten of whatever moet ie toch seks hebben. Ik vind het idee van een kind voor voldemort ook complete bullshit hoor haahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    Eledhel schreef:
    (...)
    (Terugkomend op wat je zei over Hugo)
    Stond hij wel gewoon op het podium? Kan zijn dat ie geen tekst heeft maar er wel gewoon bij staat.

    Hmm, dat weet ik niet meer. Het is al een dikke week geleden dat ik het boek gelezen heb. Het kan hoor, maar volgens mij is hij er niet bij. Het is niet allemaal blijven hangen, omdat het ook meer om Albus & Scorpius ging. Ik had trouwens ook het gevoel dat ze iets meer dan vriendschap voor elkaar voelde (Scorpius dan toch). Misschien komt het omdat ik makkelijk jongens ship, maar toch toen hij zo jaloers werd omdat Albus met een meisje omging... Hmm. Ik zou dat toch wel een leuke twist gevonden hebben.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 13:43 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.