• Hoi liefste Q'ers!

    Ik heb een idee voor een nieuw spelletje dat ook ineens een manier is om stories te promoten. (:
    Een openingszin is erg belangrijk en kan er eigenlijk voor zorgen of mensen verder lezen of niet. Hier kan je zeggen wat de mooiste/beste/grappigste/... openingszin is die je hier op Quizlet hebt gelezen (of zelf geschreven voor diegenen die niet veel lezen). Misschien is het wel handig als je de story er ook bij zet. ^^

    Mijn mooiste openingszin (of eerder grappigste): Het was op een mooie dag in de zomervakantie dat mijn leven ruw verstoord werd door iets heel eenvoudigs: de komst van de post. - Hogwarts? No, Thanks


    The soul needs autumn.

    Ik stormde de trap af en struikelde bijna over mijn kat die de gewoonte had overal in de weg te lopen. -Ik?

    officieel was dat de openingszin, alleen later is de proloog erbij geschreven nadat het verhaal klaar was. Xd


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    «Mijn pantoffels, zijn de gevaarlijkste pantoffels op de hele wereld.» uit Mijn Lopende Panto Ffels

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 3:32 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik dacht dat dit zou gaan over openingszinnen als je iemand wil versieren, lol. Ik zat al helemaal klaar om ze allemaal in de strijd te gooien :Y)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 12:20 ]


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Deze dan denk ik ^^

    "Het weerbarstige gebulder van de man die hij eens zijn vader had genoemd, deed zijn lichaam van top tot teen trillen." - Into the Light • Loki, geschreven door Lothar


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga voor deze ^^
    >>Iedereen wordt doodstil als het enorme lichaam de grond raakt en een aardschudding teweegbrengt.<< Uit Ashes of the Innocent • The Hobbit van Lothar


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Haha wauw! Eerlijk gezegd zou ik niet eens hebben geweten dat die van mij waren als het er niet achter had gestaan haha. Ik wilde net gaan opzoeken welke openingszinnen ik eigenlijk heb gebruikt. :')

    Ik ga voor deze:
    Zet staarde me aan met een grijns die zomaar van de duivel zelf kon zijn
    Uit Verblind door liefde door Nishinoya


    Every villain is a hero in his own mind.

    Benevolence schreef:
    Ik dacht dat dit zou gaan over openingszinnen als je iemand wil versieren, lol. Ik zat al helemaal klaar om ze allemaal in de strijd te gooien :Y)


    Ik had hetzelfde xD


    darling i'm a nightmare, dressed like a daydream