• Dit spel gaat als volgt: je gaat naar het tabblad favorieten en selecteert daaronder: ''mijn resultaten.'' Daar staan de uitkomsten van je gemaakte quizzen en allerlei beweringen over jouw persoonlijkheid. Combineer er 5 en laat zien wie je bent!

    Voorbeeld:
    Ik lijk op een jojo, heb een wortelhoofd en een stoer karakter. Mijn vriendje is Draco Malfidus en ik ben Vergillius' BFF.

    (Wil je nog eens? Neem dan telkens de volgende pagina).

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 10:26 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben Madonna, 10 tot 15 jaar oud, het beste zou ik soft pink lippenstift moeten dragen, de film die ik echt zou moeten kijken is Spectre en ik ben kaal.


    chaos makes the muse

    Edit: wil je nog eens? Neem dan telkens de volgende pagina.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben Annabeth Chase, een brugpieper die niets behoeft. Als ik alleen thuis was, zou ik mijn broer of zus plagen en ik ben musicalverslaafd.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben een vampier van de Vampire Diaries die alles overleeft en drie katten heeft. Ook eet ik graag aardbeien en mijn favoriete kleur is groen.

    Ik behoor volgens Quizlet bij de familie Malfoy, ben lid van de Order of the Phoenix en daarbij ben ik een echte Narnia kenner. Ik ben ook nog eens lid van de Night's Watch en ik weet veel over Halloween.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben een traditionele vampier die in haar vorig leven Napoleon was. Qua uiterlijk lijk ik op Audrey Hepburn maar eigenlijk zou ik graag Daenerys Targaryen, Mother of Dragons willen zijn. Een leuk weetje is dat ik aanwezig was tijdens de ramp van de RMS Titanic, ik lag in het water te dobberen hopend op mijn redding.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben Daenerys Targaryen, geboren op de geboortedatum van Draco (Malfoy) en ik ben een fanfiction schrijver en een zeldzame overlever van de Game of Thrones. Om dit te vieren eet ik menu Vegetario.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben super knappe badboy Albus Dumbledore. Ik ben het waard om te leven en heb normaal haar.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben melisandre, die om te kotsen is en een zombie apocalyps overleeft Daarbij ga ik met Harry Styles dansen op het jaarlijkse Quizlet Bal. Ik ben een Britsh slaapkop met een uitgelopen hobby.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn naam is Brilsmurf en mijn bff is de Egyptische god Seth. Ik ben wel verliefd op hem, maar hij is niet verliefd op mij. Daarom heb ik een shetlander met een Lotus in zijn manen gekocht zodat we kunnen trouwen.

    Ik word langzaam overgenomen door een weerwolf, ken mijn mede-quizletters van binnen en vanbuiten, heb een ontmoeting met een basilisk overleefd en houd van actiefilms.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik verveel me, dus ik ga nog een keer :Y)

    Mijn naam is Dumbledore en mijn goddelijke ouder is Hades. Ik ben maar een beetje badass, al ben ik daar zelf totaal niet mee eens. Ook ga ik in de sprookjesjurk van Belle met Zac Efron trouwen, maar helaas ga ik al snel dood omdat een dinosaurus het leuk vind om mij te vermoorden.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben Scott Mccall die 5SOS fan is. In plaats van dat ik in een weerwolf kan veranderen, kan ik in een pegasus-eenhoorn veranderen. Daarnaast heb ik de patronus van een dolfijn. Ik ben een echte Serius Black kenner.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben een mens dat lijkt op Aristoteles, een echte naughty girl is en als Indianen naam 'speelse pup' heeft.

    Ik ben de schattige pokémon Marill en lijk op de youtuber DusDavidGames. Mijn patronus is een otter. Ik ben goed in kinderquizjes en ben klaar voor een tweede hond.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 16:43 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?