• Dit spel gaat als volgt: je gaat naar het tabblad favorieten en selecteert daaronder: ''mijn resultaten.'' Daar staan de uitkomsten van je gemaakte quizzen en allerlei beweringen over jouw persoonlijkheid. Combineer er 5 en laat zien wie je bent!

    Voorbeeld:
    Ik lijk op een jojo, heb een wortelhoofd en een stoer karakter. Mijn vriendje is Draco Malfidus en ik ben Vergillius' BFF.

    (Wil je nog eens? Neem dan telkens de volgende pagina).

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 10:26 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Aah, leuk bedacht! ^^

    Ik ben Levi Ackerman en daarnaast ook nog eens een fanatieke Quizletter die op het Quizlet bal danst met Harry Styles. Ik ben een chaotisch schrijver en ik verdien een hap uit de steen der wijzen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat leuk gevonden!

    Ik ben een Beta-readende, groene vampier uit de Vampire Diaries, die aan Qeelpijn lijdt met vissengeur.

    Of iets dergelijks XD

    Ik ben een manisch depressieve Andrea uit The Walking Dead op een Turkse vissersboot samen met Guus Hiddink in Midden Aarde.


    Your make-up is terrible

    Ik ben een kale batgirl met een IQ van 95, ik gebruik sleutels met karteltjes aan 1 kant en ik ben een echte quizlet kenner :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik ben Barney Stinson, kom uit Bourgogne en doe aan ballet.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben een Pickachu en ik ben kaal, maar eigenlijk ben ik een zombie met een toverstok gemaakt van essenhout, terzelierhaar en 29,7 cm lang. Oh, en ik heb misschien autisme.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 23:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben Rose Weasley, want ware schoonheid zit van binnen. Een neuspiercing past bij mij en ik kan Dumbledores vriend zijn, want ik verdien een stukje taart

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 23:34 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben een versteende brugpieper genaamd Helderblauw die op Catelynn van Teen Mom lijkt en een heleboel hoofdsteden kent.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik ben een rommelige, slow-gamende, gevoelige, tomboy die lijkt op een Siamese kat.


    26 - 02 - '16

    Ik ben een Targaryen, mijn patronus is een beer, ik lijk qua uiterlijk op Beyoncé (ben ik nog steeds erg verbaasd over), Damon Salvatore valt voor mij en ben goede vrienden met Albus Dumbledore.


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Aangenaam, ik ben Primrose Everdeen en ik ben niet forever alone. Bovendien heb ik een gespleten persoonlijkheid want ik ben óók Remus Lupin die een hapje uit de Steen der Wijzen verdient en een goede co-auteur zou zijn!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ben Catwoman en ik heb Dagobert Duck het Drankje van Rijkdom gegeven voor zijn verjaardag. Later word ik een account manager en zal ik de wereld rondreizen op een stoer paard zoals Mulan! Oh en Sinterklaas is mijn geheime aanbidder :3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ben Katniss Everdeen en ik ben een Quizlet-junkie, die super slim is en een feniks als patronus heeft. Ook ben ik tussen de 5 en de 10 jaar oud.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ben een Tyrannosaurus Rex met ADHD terwijl andere mij zien als een gemene draak. Mijn bijnaam is Padfoot en in het geheim wordt mijn lichaam overgenomen door een weerwolf.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 7:47 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik ben op Quizlet een gewone speler en de BFF van Vergilius. Ik ben niet een echt huffelpuffig huffelpufje, ik ben eigenlijk de draak Mushu, en ik rij in een Audi R8. (:


    The soul needs autumn.