• Dit spel gaat als volgt: je gaat naar het tabblad favorieten en selecteert daaronder: ''mijn resultaten.'' Daar staan de uitkomsten van je gemaakte quizzen en allerlei beweringen over jouw persoonlijkheid. Combineer er 5 en laat zien wie je bent!

    Voorbeeld:
    Ik lijk op een jojo, heb een wortelhoofd en een stoer karakter. Mijn vriendje is Draco Malfidus en ik ben Vergillius' BFF.

    (Wil je nog eens? Neem dan telkens de volgende pagina).

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 10:26 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben een zorgzame badeend die tevens functioneert als time turner. Ik ben ook een echte Sirius Black-kenner die met Willem Alexander danst op het jaarlijkse Quizlet bal en ik lijk op bèta-reader Square. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben een fanatieke Weerwolf die lijdt aan Epilepzlet met een kindermenu op mijn tafel en mijn Disney droom is genieten van het leven met Timon en Pumba.


    Ik wil een tuin vol egels

    Griphook en ik zijn op dezelfde dag jarig, Cedric Diggory is hopeloos verliefd op mij, ik weet genoeg over totally spies, ik doe de 'ik ga los' dansmove en mijn quizlet letsel is Epilepzlet! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn lievelingskledingstuk zijn shorts, ik ben tussen de 18 en 21 jaar oud, ik word betrapt door Hodgins zodra ik even een moord probeer te plegen, heb de Black Pearl gekaapt en zou wel graag een Remembrall willen hebben.

    Ik ben een verborgen alakazam, met als bijnaam Fuzzeltje. Ik hou van broodroosters en dingen kopen. Tevens ben ik ook lid van de Fantastic Four.


    What would Emma do?

    Ik ben Demeter, heb een relatie met Gale van the Hunger Games en mijn Pokémon is Flareon die een herfsttype is, ook al is mijn trainertype electric.

    Ik ben Luke Skywalker, heb Epilepzlet, houd van shoppen in Oxford Street, zou naar Bones moeten kijken en reis de wereld rond in de pompoen van Assepoester. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahahaha, dit is echt geniaal!
    Ik ben Go Go Tomago, heb een 9 voor muziek, ben het element lucht, ben een minecraft pro (NOT) en date met Hermelien Griffel (terwijl ik een hetero meisje ben. Niks tegen mensen die op het andere geslacht vallen of op beiden tho.)


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Ik ben Eden Hazard, ben een dom blondje die niet Luna heet, ik kan me niet voorstellen als een ananas en verder ben ik ook nog wel eens een wijsvinger in mijn vrije tijd c:


    I wanna be a wizard!