• Hoi!

    Voor mijn nieuwe verhaal zoek ik proeflezers. Ik zou graag wat hulp willen met de verhaallijn interessant houden en dat ik niet langdradig ga schrijven. Momenteel ben ik onzeker over wat ik aan het schrijven ben. Wat extra zekerheid voordat ik het hoofdstuk activeer zou dus fijn zijn.

    Dit is de 'inleiding' en dus zo'n beetje de grote verhaallijn:

    Ieder persoon heeft zijn eigen verhaal. Het blijkt altijd gemakkelijker te zijn om de demonen van andere te bevechten dan je eigen. Eden Grey is een eenentwintig jarige psychologie studente aan Columbia universiteit. Samen met haar broer, Adam Grey, vertrokken zij uit Nashville Tennessee in een poging om los te breken van het gezag van hun ouders. Adam raakt in deze poging verwikkeld in gevaarlijke zaken, verslaafd aan alcohol en drugs. Op een avond komt hij helemaal niet meer thuis en gaat Eden op zoektocht naar hem. Ze ontdekt dat de problemen groter zijn dan gedacht en dat ook zij in gevaar is. Onverwachts neemt iemand haar onder zijn bescherming. Tot in hoeverre dat haar veilig houd, is alleen de grote vraag.


    Dit zijn toch wel mijn eisen:
    - Je hebt genoeg tijd en je kunt snel reageren. Binnen twee/drie dagen het liefst.
    - Als je de spellingsfouten eruit wilt halen graag, maar niet perse nodig. Als je iets ziet kun je dit wel altijd melden.
    - Je moet de kritiek aardig kunnen brengen, maar niet te soft voor mij worden. Tips zijn altijd welkom
    - Soms wanneer ik kleine stukken stuur, mij hierin begeleiden als ik dit nodig heb

    Hopelijk kan én wil iemand mij helpen!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 0:36 ]

    Ik ben bang dat ik zelf niet genoeg tijd heb om regelmatig te lezen, helaas. Ik wens je wel heel veel succes ermee!
    Misschien kan je hier (klik) wat mee? Een schrijfmentor sluit denk ik grotendeels wel aan bij hetgeen je zoekt :3.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 0:32 ]


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon