• Mijn vriend en ik besloten om vandaag eens samen te schilderen. We hadden nog nooit eerder met elkaar geschilderd en dit was ook onze eerste keer met olieverf. Het verliep allemaal soepel en dit is het resultaat! Super leuk om te doen! Wat vinden jullie ervan? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Mooi! Wat een grappig idee om samen te schilderen aan één werk. Deed de één de bovenkant en de ander de onderkant, of hoe hebben jullie dat verdeeld? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat mooi!


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Mooi! Wat een grappig idee om samen te schilderen aan één werk. Deed de één de bovenkant en de ander de onderkant, of hoe hebben jullie dat verdeeld? ^^


    wat was dit ookalweer

    Mooi hoor! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Square schreef:
    Mooi! Wat een grappig idee om samen te schilderen aan één werk. Deed de één de bovenkant en de ander de onderkant, of hoe hebben jullie dat verdeeld? ^^


    We hebben de lucht en wolken enzo samen gemaakt. Dus letterlijk allebei een kwast gepakt en elkaar aangevuld. (: Het water met golven heb ik alleen gemaakt en hij heeft het bossige gedeelte alleen gemaakt. Verder hebben we alles samen overlegd wie wat ging verven en hoe. Dus bijv ik heb hem advies gegeven over het bos hoe hij dat kon verven en andersom overlegd ^^ Dus zo gingen we te werk (:


    The sun will rise and we will try again.

    Sandow schreef:
    Wat mooi!


    Dankje! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Oh my gosh dat is echt super fluffy en cute haha. Buiten dat ik het heel mooi vind ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ziet er leuk uit!


    Queer zijn is gewoon alles

    *Knippert met mn ogen.* Waaauw... :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Wauw mooi!


    Seasons will change, but I shall remain

    Ooh wat leuk! :3 *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is echt heel leuk bedacht!

    Mismagius schreef:
    Mooi hoor! (:


    Dankje! (:


    The sun will rise and we will try again.

    GredWeasley schreef:
    Oh my gosh dat is echt super fluffy en cute haha. Buiten dat ik het heel mooi vind ^^


    Ahw haha dankje ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Debbaut schreef:
    Ziet er leuk uit!


    Bedankt!


    The sun will rise and we will try again.