• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Peter Pan

    'Oh, maar in jouw ogen ben ik een schurk, of noem je me alleen zo voor Charlie?' Ik trok een wenkbrauw op en grijnsde. 'Je mag drie keer raden wat er moet gaan staan.'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik zucht en kijk naar beneden, "Dat doe ik voor Charlie..." geef ik toe. Meteen daarna kijk ik hem weer aan, hij trok zijn wenkbrauw op, waarom doet hij dat!? Dat is niet leuk meer! Ofja, niet dat hij het zo vaak bij mij deed maar het is, net wat Charlie ook vind, erg afleidend.
    "Dat jij overwint en dat Hook sterft ofzo?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    MT


    Do I look like Mother Teresa?

    MT


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    Ik maakte een afkeurend geluidje. 'Probeer het nog eens.'


    obsessive rage

    Caitlin

    'Goed, je hebt gelijk...' Ik keek haar aan, 'heb je eigenlijk Alex weer gezien?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    Ik dacht na en schudde toen mijn hoofd. 'Nee, sorry,' gaf ik toe.


    obsessive rage

    Caitlin

    'Hij is een dokter hier op Neverland... Ik heb hem nodig om verschillende redenen.' Ik liep me achter over vallen, wat eigenlijk best pijnlijk was voor mijn rug. 'Hoe vond jij het eigenlijk om ineens 2 zussen te hebben?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik zucht even, ik ben helemaal niet zo goed en spelletjes...
    "Euhm... Dat je voor altijd jong blijft?" shit, ik moet hem nou niet op ideen brengen, straks wil hij dat ik meer ga schrijven dan 1 zin.
    "Wacht!" roep ik uit, "Peter Pan never fails!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Mijn moeder vertelde over ze voor ze dood ging.' legde ik uit. 'Ik moest op zoek naar mijn oom, Killian Jones. En ik zou twee zussen hebben die op de dag van hun geboorte waren verdwenen. Ik was dus voor bereid, maar toen ik het hoorde schrok ik wel,'

    Peter Pan

    Bij de eerste grijnsde ik en schudde mijn hoofd, dat kon ik ook wel zonder dat boek. Daarna hoorde ik het goede antwoord. 'Dat ja. Goedgekeurd?'


    obsessive rage

    Caitlin

    'Gek genoeg begrijp ik je...' Ik legde mijn handen op mijn buik en speelde met mijn ring. 'Heb je ze ooit gemist in je leven, het gevoel dat je iets miste?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Nu is het mijn beurt om mijn wenkbrauw op te trekken, dat lukt hem ook zonder boek? Nou eigenlijk niet want zonder dat boek was hij er niet + ik had kunnen schrijven dat hij niemand meer hoefde te vermoorden maar zijn keuze.
    'Dat ja. Goedgekeurd?'
    "Wat gebeurd er dan? Als ik dat schrijf? Dat je letterlijk nooit meer faalt?" ik moest even lachen ik zie het voor me, Peter die faalt ergens in, in bijvoorbeeld vliegen of dat hij struikelt op een geniaal moment.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik knikte. 'Eerlijk gezegd... Ben ik nooit echt kind geweest. Dat miste ik wel. Als je alleen bent heb je niemand waarmee je kan praten, en als je ook nog eens alleen woont en reist blijft er weinig plezier over om te hebben.' vertelde ik.


    obsessive rage

    Peter Pan

    'Goh, wat denk je.' verzuchtte ik en rolde met mijn ogen. 'Dat ik dan in een cupcake verander? Dat is niet logisch.'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik begon te grijnzen,
    "Pancake..." zeg ik terwijl ik bijna de slappe lach krijg, ik zie het helemaal voor me.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]