• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Caitlin

    'Sorry... Dit lijkt nu echt op een verhoor...' Ik wil recht op zitten maar voel dan iets tegen mijn buik, zou het mijn kind zijn? Ik ga rechter op zitten en kijk nu Charlie recht aan, 'zullen we ergens anders zitten?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    'Wie is er nu on origineel,' zei ik met een grijns. 'Maar daarmee antwoordt je de vraag niet. Vertel, schrijver.'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik grinnik,
    "Ik ben heel origineel hoor!" zeg ik als grapje.
    "Bedoel je de vraag dat je een Pancake word? Ik hoop het wel..." ik begin te grijnzen,
    "Maar ik denk dat je dan gewoon niet meer faalt, dat alles wat je onderneemt goed gaat..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Ja, is goed,' antwoordde ik, stond op en stak mijn hand uit om ook Caitlin te helpen. Ondertussen hield ik de zon in de gaten en hoopte dat Peter niet met de tijd zou prutsen...


    obsessive rage

    Peter Pan

    'Klopt ja. Schrijf je het nog op? Of moet ik de zin aanpassen in dat ik een Pancake word?'


    obsessive rage

    Caitlin

    Ik nam de helpende hand van Charlie aan en stond best onhandig op. 'Voor de bijna eerste keer in mijn leven hoef ik bij het onhandig opstaan niet over te geven.' Ik klopte mijn rokje af en glimlachte, 'waar wil je heen?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik grinnik,
    "Wil je dat doen? Is zo leuk!" snel pak ik mijn boek erbij en pak mijn pen, sla het boek open en kijkt waar de zin er het beste bij past.
    "Wanneer wil je het ongeveer hebben? Het kan sowieso pas over 3 maanden en heb je serieus het hele boek gelezen?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'We kunnen ergens gaan zitten in de schaduw?'
    Ik wees naar een boom die zo over de grond sleepte dat de takken een flinke schaduw plek achter lieten, de wortels leken een beetje op stoelen.


    obsessive rage

    Peter Pan

    'Ik lees vrij snel.' zei ik rustig. 'En nee, ik word geen Pancake. Laat Charlie me die bijnaam maar geven of zo.'


    obsessive rage

    Caitlin

    'Goed, vanaf hier lijkt me het een goede plek.' Ik glimlachte en wilde eigenlijk Charlie volgen.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    "Oké..." zeg ik op alle antwoorden.
    Snel schrijf ik de zin op in het boek, als iemand hier achterkomt van Hook of Charlie gaan ze me haten...
    'Peter..." begin ik als ik het boek weer dichtklap, "Als de anderen hier achter komen, dat ik dit heb geschreven, gaan ze me haten..." ik ben even stil,
    "En als ik een lange tijd bij 1 team blijf dan ga ik bij dat team horen, wat moet ik daartegen doen?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Blijf dan alleen.' Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'En je kan ze toch zeggen dat het gedwongen was? Als ze erachter komen. Schrijf het desnoods zo klein dat ze het niet kunnen lezen. Als het er maar staat.'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik keek Peter lang aan,
    "Ik wil niet alleen zijn..." zeg ik uiteindelijk langzaam.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik liep naar de boom en nam plaats op één van de wortels. 'Nu heb ik een vraag aan jou.' zei ik. 'Hoe ging het bij jou en Alex, ik bedoel... Liefhebben. Hoe accepteer je elkaar? Dat lukt bij mij maar niet...'


    obsessive rage

    Peter Pan

    'Dan kies je toch een kant maar schrijf je er niet voor. Het is niet mijn probleem.'


    obsessive rage