• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    "Peter weet je wel hoe moeilijk dat is!" ik begin te lachen,
    "Nee inderdaad net jouw probleem, totdat ik ineens zin krijg om je te vermoorden is het niet?" ik kijk hem vals aan.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'En wat zou Charlie daarvan zeggen?' vroeg ik gemeen. 'Ze is al iedereen kwijt geraakt, dan maak je jezelf alleen nog maar eenzamer. Maar dat is jouw keuze.'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik zucht,
    "Man jij hebt ook overal een antwoord op..." langzaam kijk ik hem aan,
    "Of dat je niet dood gaat maar gewoon verliest..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Caitlin

    'Hangt ervan af met wie je bent.' Ik ga op een boomstronk tegen over haar zitten. 'Misschien moet je gewoon het goede in hem zien. Iedereen heeft slechte kanten, maar richt je op het goede van degene van wie je houdt.'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    'Dan kan ik gewoon opnieuw beginnen.' zei ik rustig. 'Bovendien kan ik jou sneller tegen houden dan jij mij. Dat weet je geloof ik wel.'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik kijk even naar beneden, hij kan zomaar mijn boek afpakken...
    "Maar wees me dankbaar, ik heb je zo machtig gemaakt..." zeg ik als tegenantwoord.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik dacht hier even over na. En toen bedacht ik iets: Ariël had haar eigen versie van Belle en het Beest gemaakt, haar favoriete verhaal. Belle zag altijd het goede in het Beest, wat vond ik allemaal leuk van Peter?
    Er kwamen tientallen dingen in mijn hoofd op en ik glimlachte. 'Dankje Caitlin.' zei ik. 'Ik denk dat ik weet wat ik moet doen.'


    obsessive rage

    Peter Pan

    'De vorige schrijver deed dat.' zei ik rustig, ik wist wel wie dat was, heel goed zelfs, maar dat hoefde zij niet te weten. Het was Barrie, de schrijver van mijn boek, Peter Pan. Door hem was ik technisch gezien machtig.


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik keek hem aan,
    "Dus je weet wel wie de schrijver is.." ik sla mijn armen over elkaar, "Wie is het?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Caitlin

    'Doe je best', zei ik sarcastisch, maar grappig bedoeld. Ik doe mijn andere been over de stronk en ga zo liggen. 'Ik ben eigenlijk best wel moe..'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    Ik grijnsde. 'Jij bent een boekenwurm, wie was degene die mijn boek schreef? Het sprookje?'


    obsessive rage

    Charlie

    Ik glimlachte. 'Je kan best even gaan slapen.' zei ik. 'Als ik weg ben, ik ben bij Pan.'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    "James Matthew Barrie..." zeg ik kalm maar meteen,
    "Woonde hij..." ik keek Peter met grote ogen aan,
    "Maar hij beschreef Belle en het Beest... Hij had dat verhaal niet geschreven..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Dus? De verhalen klikken gewoon in elkaar hoor.'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik knik even,
    "Oké... Weet jij ook waarom hij dood is gegaan?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]