• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Peter Pan

    Ik trok weer een wenkbrauw op, ze kon vrij naïef zijn. 'Denk je dat ik de enige ben die achter dat boek aan zat?' vroeg ik en rolde met mijn ogen.


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik kijk hem beledigt aan, sorry hoor maar ik ben hier pas 2 dagen en daarvoor wist ik nog helemaal niets!
    "Wie?" vraag ik toch maar vriendelijk.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Een oude Dark One genaamd Zoso.' antwoordde ik. 'Heb je dat boek zelf wel helemaal gelezen?'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik grinnik,
    "Niet heel goed..." zeg ik met een glimlach,
    "Hallo heb je die dikte wel eens gezien! Ik was 9 oké, dan lees je niet dan schrijf je, en later boeit het je niet meer zoveel maar ik lees soms terug maar dan begin ik bij het begin..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Je hebt Charlie bedacht toen je negen was?' Ik trok een wenkbrauw op.


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    "Zoiets zal het geweest zijn, 9/10... Wattan?" ik kijk Peter vragend aan.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    Ik lachte. 'Gewoon. Je hoort niet elke dag dat degene die je leuk vindt door iemand van negen is verzonnen. Of tja... Toen negen.'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik voelde me een beetje rood worden,
    "Ja.. Ik gun je haar... Echt heel erg..." ik keek Peter aan, "Eigenlijk ken ik je het best van iedereen na jezelf, of misschien ken ik je wel beter dan jij jezelf..." ik glimlach, weer denkend aan dat ik dit allemaal heb kunnen creëren.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'En wie ben ik dan precies volgens jou?'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    "Iemand die denkt alsof hij alles onder controle heeft maar daardoor een van de grootste dingen van het leven overziet..." ik stop even,
    "Vriendschap..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Sure.' zei ik, alsof het me niks kon schelen, wat ook zo was, al had ze gelijk. Liefde is zwakte. Ik knipte met mijn vingers waardoor de zon nu langzaam naar beneden zou zakken, al was het veel te vroeg. Ik had geen zin om te wachten tot het echt avond was.


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik kijk Peter even aan,
    "Peter ik weet dat ik je niet zo hoor te doen tegen je..." zeg ik, "Kijk me aan..." ik blijf met mijn ogen op hem gericht, "Ga naar Charlie toe en zeg het tegen haar, ze denkt dat je een spel met haar speelt..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    Voor het eerst sinds een hele lange tijd weet ik niks te zeggen maar alleen te knikken, ik weet dat ze gelijk heeft. Ik kan er niet omheen draaien. 'Goed,' zeg ik zachtjes, draai me om, op weg naar de lagune.


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik glimlachte toen hij weg liep, over moeder zijn gesproken...
    Het was ook bijna alsof dit al mijn kinderen waren, ik ken ze al zo lang, alleen hun mij niet...
    Langzaam loop ik wat door het bos en zie eindelijk het schip van Hook.
    Als ik daarop ga kan ik ook beoordelen hoe ik moet schrijven uit zijn perspectief en heb ik nog minder een kant...
    Langzaam maar zeker loop ik op het schip af, ik klop alleen niet aan, nee ik loop gewoon naar binnen. Ik bedoel, ik ken elk hoekje en gaatje van dit schip, ik weet echt wel hoe ik erin moet komen.
    Ik keek mijn ogen uit, dit had ik allemaal beschreven...
    Niet veel later zag ik Hook in zijn kajuit zitten, ik besloot er niet meteen heen te gaan maar naar het stuur van het schip te lopen, mag dat eigenlijk wel? Houd iemand me tegen? Zou Hook me al hebben gezien? Hij mocht me niet... Wat deed hij ook alweer met indringers... Oh ja, niet een fijn voorteken...
    Ik ging op de reling zitten en keek over het water, prachtig hier...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mt