• Themawedstrijd • Teen Wolf


    Toestemming
    Hey,

    Jullie wedstrijd ziet veelbelovend uit! Hierbij hebben jullie toestemming om de wedstrijd te starten. Voor de zekerheid wil ik jullie eraan herinneren dat het wedstrijdtopic wordt gesloten als er drie weken niet meer is gereageerd door een van jullie als wedstrijdorganisator. Wedstrijden mogen altijd maximum vier maanden duren.

    Veel plezier met jullie wedstrijd!

    Groetjes,
    Rubin
    Wedstrijdmoderator


    Dit is een themawedstrijd die draait om Teen Wolf. Alle opdrachten zullen dus te maken hebben met dit onderwerp. Gedurende deze wedstrijd gaan er verschillende opdrachten opduiken waar je, volgens ons, genoeg tijd voor krijgt. Je maakt alle opdrachten individueel en het spreekt waarschijnlijk voor zich dat het fijn zou zijn als je niemand om hulp vraagt, inclusief bèta-readers om je opdrachten na te kijken. Verder willen wij vooral dat je veel plezier kan hebben met deze wedstrijd en je je creativiteit optimaal kan gebruiken tijdens de opdrachten. Wees trouwens niet bang om ons vragen te stellen als je iets niet helemaal begrijpt.

    Link naar de story waar alle opdrachten en beoordelingen zullen verschijnen, hier neem je best een abo op om niets te missen.



    Algemene informatie:

    • Deze wedstrijd draait om de serie Teen Wolf.
    • Het is handig als je de serie volgt, maar je moet niet alles gezien hebben om mee te kunnen doen.
    • Hoewel wij spoilers vooral willen voorkomen, kan het af en toe voorvallen dat deze opduiken.
    • Eventuele spoilers worden onder een spoilerknop geplaatst, houdt hier a.u.b. rekening mee.
    • Er is plaats voor tien kandidaten.
    • Er zullen vijf gevarieerde rondes zijn.
    • Elke ronde duurt zeven dagen, met mogelijkheid van uitstel tot drie dagen.
    • Wij werken met een afvalsysteem, dus jokers gebruiken is niet mogelijk.
    • De beoordeling wordt overlegd en samen gegoten, je krijgt dus geen twee aparte beoordelingen.
    • Deze wedstrijd wordt georganiseerd door Filiz en Sylvie, wij zoeken verder geen hulp.


    Regels:

    • Huisregels van Quizlet.
    • Iedereen is aardig tegen elkaar, je geeft geen afbrekende kritiek.
    • Opdrachten stuur je steeds door via pb naar beide juryleden.
    • Vraag uitstel altijd op voorhand aan, doe je dat niet, dan telt je uitstel helaas niet.
    • Bij te laat inleveren krijg je minpunten tot wij je opdracht ontvangen.
    • Niet meer actief meedoen, betekent dat je meteen afvalt.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden steeds doorgeven.


    Prijzen:

    Wat er precies te winnen valt, willen wij nog even geheim houden. De prijs zal onthult worden van zodra de uiteindelijke winnaar bekroond wordt met de eer.

    Juryleden:

    Nympha • Filiz
    Reigns • Sylvie


    Deelnemers:

    1. OpgeroldEten - uitgeschreven.
    2. Remarkeyable - uitgeschreven.
    3. Werecoyote - Ingeleverd.
    4. Masterson - Niet ingeleverd.
    5. AIIison - Niet ingeleverd.
    6. Akutagawa - Niet ingeleverd.
    7. Woodell - Niet ingeleverd.


    Winnares!
    Werecoyote!



    Opdrachten:


    Opdracht I

    De eerste opdracht draait al meteen om het gebruiken van je creativiteit. Het is de bedoeling dat jullie een collage maken naar eigen keuze, je bent dus redelijk vrij in deze opdracht omdat het het begin van de wedstrijd is. Je mag ook zelf kiezen op welke manier je deze collage in elkaar steekt en maakt. Je mag het zelf in elkaar knutselen, je mag het op de computer maken of op eender welke manier die je je nog kan bedenken. Gebruik je creatieve brein en verras ons!

    Speciale eisen: Geen
    Deadline: Maandag 22 augustus, 23:59
    Deadline uitstel aanvragen: Zondag 21 augustus, 23:59
    Deadline uitstel: Donderdag 25 augustus, 23:59
    Aantal afvallers: Geen


    Opdracht II

    We zijn al bij de tweede opdracht aangekomen. Het is tijd om jullie toetsenbord wakker te maken door er op te gaan tokkelen, want in deze opdracht moeten jullie een one shot gaan schrijven. Deze keer zijn jullie niet meer zo vrij in het beslissen van alles. Hieronder zien jullie drie groepen. Eentje met cijfers, eentje met letters en eentje met tekens. Het is de bedoeling dat je bij elke groep één ding kiest, wie het eerst komt, het eerst maalt. Achter deze dingen staan namen, plaatsen en gevoelens verborgen. Het is de bedoeling dat jullie met de drie gekozen dingen een one shot gaan vormen. Ruilen is helaas niet mogelijk, ook niet onderling. Alles wordt openbaar gezet, eenmaal iedereen gekozen heeft en via een pb alles doorgekregen heeft.

    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.
    A. B. C. D. E. F. G. H.
    / - ? - ! - + - & - @ - # - <

    Speciale eisen: Minimum 500 woorden, maximum 1200 woorden
    Deadline: Zondag 4 september, 23:59
    Deadline uitstel aanvragen: Zaterdag 3 september, 23:59
    Deadline uitstel: Woensdag 7 september, 23:59
    Aantal afvallers: Eén


    Opdracht III

    We zijn ondertussen al over de helft. Opdracht drie is aangekomen. Haal jullie beste dichtkunsten maar boven, want het is tijd voor een gedicht. Het is een beetje hetzelfde principe als de vorige opdracht. Je gaat moeten kiezen om een bepaald onderwerp te krijgen. Hieronder staan 6 nummers. Daar mag je eentje uit kiezen, wie het eerste komt, het eerste maalt. Gelieve in het topic te kiezen! Ruilen is niet mogelijk, ook niet onderling. Wanneer iedereen gekozen heeft, komen de onderwerpen openbaar te staan.

    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.

    Speciale eisen: Geen
    Deadline: Zondag 18 september, 23:59
    Deadline uitstel aanvragen: Zaterdag 17 september, 23:59
    Deadline uitstel: Woensdag 21 september, 23:59
    Aantal afvallers: Eén


    Opdracht IV

    De voorlaatste opdracht is aangebroken. Het einde is bijna in zicht, maar we zijn er natuurlijk nog niet. In deze vierde opdracht gaan jullie tijd besteden aan een lijstje. Je kiest een personage naar keuze, geef deze door via het topic. Het maakt niet uit als jullie dezelfde kiezen, maar kijk dan niet bij elkaar af als de ene eerder klaar is. Jullie moeten ons via het lijstje wegwijs maken wie dat personage nu precies is. Wij verwachten echter wel dat tikkeltje meer en dus niet de standaard dingetjes. Maak het een klein beetje specialer door creatief na te denken.

    Speciale eisen: Minimum tien items, maximum vijftien items
    Deadline: Zondag 2 oktober, 23:59
    Deadline uitstel aanvragen: Zaterdag 1 oktober, 23:59
    Deadline uitstel: Woensdag 5 oktober, 23:59
    Aantal afvallers: Eén


    Opdracht V

    De laatste opdracht is aangebroken, finalisten! De wedstrijd is bijna afgelopen, maar nog niet helemaal. In deze vijfde opdracht is het de bedoeling dat jullie een quiz gaan maken. Gewoon een algemene quiz over een bepaald seizoen naar keuze, dit seizoen deel je mee via het topic. Het maakt trouwens niet uit als jullie voor hetzelfde seizoen kiezen.

    Speciale eisen: Minimum 10 vragen, maximum 15 vragen en minimum 2 uitkomsten, maximum 5 uitkomsten
    Deadline: Zondag 16 oktober, 23:59
    Deadline uitstel aanvragen: Zaterdag 15 oktober, 23:59
    Deadline uitstel: Woensdag 19 oktober, 23:59
    Aantal afvallers: Eén

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 10:34 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Shit, ik was het helemaal vergeten. Nou ja, gefeliciteerd Werecoyote!


    "Family don’t end in blood”

    Masterson schreef:
    Shit, ik was het helemaal vergeten. Nou ja, gefeliciteerd Werecoyote!


    Dus je gaat niet meer inleveren? Want dat mag nog, he, alleen krijg je dan een minpunt.


    16 - 09 - '17

    Masterson schreef:
    Shit, ik was het helemaal vergeten. Nou ja, gefeliciteerd Werecoyote!


    Het hoeft nog niet voorbij te zijn als je nog wilt inleveren haha


    The sun will rise and we will try again.

    Hoe gaat het nu verder?


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    Hoe gaat het nu verder?


    We wachten nog even op wat Masterson gaat zeggen, dan doen we de beoordeling en is het klaar.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    We wachten nog even op wat Masterson gaat zeggen, dan doen we de beoordeling en is het klaar.


    Ah okay is goed ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik zou het op zich graag willen doen, maar ik heb het dit weekend en de week erna erg druk, o.a. met school. Ik weet niet wanneer ik er dan dus aan toe zou kunnen komen, dus ik besluit toch om de opdracht niet meer te maken. Sorry! En nogmaals gefeliciteerd.


    "Family don’t end in blood”

    Masterson schreef:
    Ik zou het op zich graag willen doen, maar ik heb het dit weekend en de week erna erg druk, o.a. met school. Ik weet niet wanneer ik er dan dus aan toe zou kunnen komen, dus ik besluit toch om de opdracht niet meer te maken. Sorry! En nogmaals gefeliciteerd.


    Jammer! Ik vond het erg leuk om samen met jou (onder andere) in de wedstrijd te zitten. Maar bedankt ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Masterson schreef:
    Ik zou het op zich graag willen doen, maar ik heb het dit weekend en de week erna erg druk, o.a. met school. Ik weet niet wanneer ik er dan dus aan toe zou kunnen komen, dus ik besluit toch om de opdracht niet meer te maken. Sorry! En nogmaals gefeliciteerd.


    Ok, geen probleem. Dan hebben we al een winnaar, proficiat Werecoyote!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ok, geen probleem. Dan hebben we al een winnaar, proficiat Werecoyote!


    Bedankt! Nogmaals, ik heb erg veel plezier van deze wedstrijd gehad! Ik ben natuurlijk nog steeds erg benieuwd naar de beoordeling en alles ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Bedankt! Nogmaals, ik heb erg veel plezier van deze wedstrijd gehad! Ik ben natuurlijk nog steeds erg benieuwd naar de beoordeling en alles ^^


    Echt heel fijn om te horen (:
    Die komt morgen (vandaag dus eigenlijk al, maar je weet wel) online.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Echt heel fijn om te horen (:
    Die komt morgen (vandaag dus eigenlijk al, maar je weet wel) online.


    Nice (:


    The sun will rise and we will try again.

    Jammer Masterson! Maar gefeliciteerd Werecoyote! Goed gedaan. (: De beoordeling komt inderdaad vandaag, maar de verrassing moet nog even op zich wachten. Ik ben er mee bezig. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Nympha schreef:
    Jammer Masterson! Maar gefeliciteerd Werecoyote! Goed gedaan. (: De beoordeling komt inderdaad vandaag, maar de verrassing moet nog even op zich wachten. Ik ben er mee bezig. ^^


    Dankje! Oh ik vind het erg spannend haha! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ooh super nice! Bedankt allebei! Ik had trouwens een plaatje bij de omschrijving van de quiz maar op een of andere manier kon je die niet zien toen ik het had gepubliceerd dus had ik het maar weggehaald. Voor als jullie het nog willen weten, dit plaatje had ik eigenlijk ^^



    Maar maakt niet uit! Ben erg blij met de beoordeling en met de credits die ik krijg! Maar ik ben benieuwd wat de verdere verrassing is. Wanneer krijg ik dat te weten? (:


    The sun will rise and we will try again.